fisker1 Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Man ser det hele tiden. Virker som noen fremhever det bevist. For meg er det en blikkfanger, synest det er litt pirrende og sexy. Altså jeg er ingen glaner, men legger merke til det. Hva tenker andre om dette fenomenet? Damer og menn?
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Jeg legger merke til det, siden jeg aktivt ser etter det😍 Anonymkode: 982a4...65e
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Jeg hadde en bukse jeg ikke ante noe syntes i. Fordi når jeg så meg selv i speilet så stod jeg på en annen måte enn hvordan buksen faller når jeg går. Jeg har også brukt den mest hjemme, men så var vi en kjapp tur på plantasjen en søndag. Heldigvis var min samboer grei og fortalte meg hva som skjedde. Han ble jo kåt, haha, så vi hadde oss en runde straks vi kom hjem. Men jeg trenger ikke fremmede som ser meg i skrittet eller ser konturene av kjønnsleppene mine. Han syntes det var tennende at flere kunne ane godsakene som han sa, men at kun han har tilgang til det. Buksa har ikke blitt brukt utenfor husets fire vegger flere ganger. hehe Anonymkode: b8ef9...eab 3 1 2
fisker1 Skrevet 18. mai Forfatter #4 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg legger merke til det, siden jeg aktivt ser etter det😍 Anonymkode: 982a4...65e Å hva tenker du om det? 😃 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg legger merke til det, siden jeg aktivt ser etter det😍 Anonymkode: 982a4...65e
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Er vel disse nye typene treningsbukser som gjør det. Anonymkode: 03dda...6ba
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai fisker1 skrev (51 minutter siden): Å hva tenker du om det? 😃 Tenker og håper at det bare blir mer og mer av det. Anonymkode: 982a4...65e
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Jeg syns det ser helt latterlig ut. Jeg virkelig forstår ikke hvorfor kvinner ønsker å sprade rundt i tights som gir dem bedre rumpe enn de faktisk har og avslører hvordan underlivet deres ser ut. Jeg kan ikke fatte å begripe at dette er en type oppmerksomhet noen kan ønske seg. Bedre de hadde fått silikonpupper på blå resept fremfor å stille ut underlivet sitt. Anonymkode: c4038...d96 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Tenker ingenting. Jeg har cameltoe i mange bukser, og synes det er smertefullt med mindre det er bukser uten søm i skrittet. Enkelte tights og veldig myke, ettersittende bukser går bra uten smerter. Anonymkode: b5037...3bc 1 2
fisker1 Skrevet 18. mai Forfatter #9 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg syns det ser helt latterlig ut. Jeg virkelig forstår ikke hvorfor kvinner ønsker å sprade rundt i tights som gir dem bedre rumpe enn de faktisk har og avslører hvordan underlivet deres ser ut. Jeg kan ikke fatte å begripe at dette er en type oppmerksomhet noen kan ønske seg. Bedre de hadde fått silikonpupper på blå resept fremfor å stille ut underlivet sitt. Anonymkode: c4038...d96 Det er jo tydelig at du ser på de da.🤣
Hunmedham Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Dette spørsmålet igjen. Det er jo ganske enkelt. Noen mennesker viser dette mer enn andre. Det handler om hvordan man ser ut nedentil. Barberer man ikke kjønnshårene synes det ikke på de fleste. Er man glattbarbert er det enklere å komme til å vise cameltoe. Ettersittende klær viser det ofte. Hvis man vil unngå å vise det, tar man på løsere klær eller man legger i verste fall et truseinnlegg inn. Noen ganger kan man komme til å vise det, uforvarende eller trass i foranstaltninger. No big deal. Noen bryr seg ikke, men tar på det de vil og synes det er greit. Det betyr ikke at de vil vise seg frem, det betyr bare at de ikke bryr seg. Noen liker å vise det. Vi andre kan velge om vi synes det er sexy, frastøtende eller nøytralt. Vi kan også venne oss til å ikke tenke så mye på det, ikke legge merke til det eller tenke at dette er en del av hverdagen og en nøktern konsekvens av hårløs-mote og tights-mote. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Jeg mener at kvinner som liker å vise konturene av kjønnsleppene overlater ingenting til fantasien, og har et eksponeringsbehov som fremstår veldig tøsete. Lite klasse over det! Anonymkode: a8895...6f6 1
Coachshinny Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai Hunmedham skrev (5 timer siden): Dette spørsmålet igjen. Det er jo ganske enkelt. Noen mennesker viser dette mer enn andre. Det handler om hvordan man ser ut nedentil. Barberer man ikke kjønnshårene synes det ikke på de fleste. Er man glattbarbert er det enklere å komme til å vise cameltoe. Ettersittende klær viser det ofte. Hvis man vil unngå å vise det, tar man på løsere klær eller man legger i verste fall et truseinnlegg inn. Noen ganger kan man komme til å vise det, uforvarende eller trass i foranstaltninger. No big deal. Noen bryr seg ikke, men tar på det de vil og synes det er greit. Det betyr ikke at de vil vise seg frem, det betyr bare at de ikke bryr seg. Noen liker å vise det. Vi andre kan velge om vi synes det er sexy, frastøtende eller nøytralt. Vi kan også venne oss til å ikke tenke så mye på det, ikke legge merke til det eller tenke at dette er en del av hverdagen og en nøktern konsekvens av hårløs-mote og tights-mote. Det er helt sant, alle skal kunne kle seg som de ønsker, uten at det skal måtte tenke over at det skal være ei greie for andre.
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg mener at kvinner som liker å vise konturene av kjønnsleppene overlater ingenting til fantasien, og har et eksponeringsbehov som fremstår veldig tøsete. Lite klasse over det! Anonymkode: a8895...6f6 Tullpeis eller tullhøne, det skal ikke være nødvendig å overtenke om en kontur av underlivet skulle kunne skimtes i en bukse, bikini, tights eller lignende, og det trengs slett ikke bety et eksponeringsbehov. Og om du sier at det ikke overlater noe til fantasien, så har du faktisk ganske dårlig fantasi, eller kanskje litt for god fantasi. Med andre ord så er en kontur i stoffet jevngodt med et nakent underliv, men det er vel kanskje derfor dere som har den tanken går bananas av disse konturene, dere ser faktisk et nakent underliv gjennom deres øyne. Anonymkode: d5ac7...599
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Skrevet 18. mai Kommer helt ann på. Noen er finere i klær som ser ut som de er sprayet på. Syns det er sexy på en veltrent kropp. Men ikke fullt så sexy når du kan telle antall valker i samme slengen. Men folk må få gå kledd som de vil. Anonymkode: 3d6e8...cd9
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Skrevet 18. mai Jeg har slitt med dette hele livet. Har aldri kunnet gå med bare en bukse og en topp uten å måtte ha noe å skjule den med. Det er sykt irriterende og slitsomt å alltid bekymre seg for det. Når jeg bruker kjoler eller tunikaer er eneste tidspunkt jeg slipper å tenke på det (med unntak av når det blåser....). Og det liker jeg ikke å bruke så ofte. Det er noe herk. Har prøvd å operere den bort to ganger. Anonymkode: 786ca...40e
fisker1 Skrevet 18. mai Forfatter #16 Skrevet 18. mai Altså missforstå meg rett, alle må få kle seg som de vil, har ikke problem med det. Men blir litt det samme som at en mann med stor snabel går i trange jeans, viser tydelig hva han har innenfor buksa. Noen liker å se det, kanskje fantasere, andre synest det er usexy. Arrester meg om jeg tar feil.
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai Det skjedde igjen i går, viser seg at jeg tok på meg ei bukse med søm fremme, det var katastrofalt! samboer fikk seg i det minste en god latter da jeg kom hjem. Ingen tvil om at det var synlige kjønnslepper der i gården! Anonymkode: b8ef9...eab
AnonymBruker Skrevet 19. mai #18 Skrevet 19. mai Jeg hadde skammet meg dypt og inderlig og blitt forferdelig flau, om det viste seg at jeg uten å vite det hadde gått rundt utendørs offentlig med en "cameltoe". Såvidt jeg vet har jeg ingen klesplagg som viser det, heldigvis. Bruker ikke tights, som er cameltoe-fremviser nummer en. Anonymkode: b199c...44c
AnonymBruker Skrevet 19. mai #19 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde skammet meg dypt og inderlig og blitt forferdelig flau, om det viste seg at jeg uten å vite det hadde gått rundt utendørs offentlig med en "cameltoe". Såvidt jeg vet har jeg ingen klesplagg som viser det, heldigvis. Bruker ikke tights, som er cameltoe-fremviser nummer en. Anonymkode: b199c...44c Hvordan ville du fortalt en kollega/ikke fortalt at hun har det? Jobber med ei i helsevesenet som har rundet 60 og som skifter til hvit jakke og bukse på jobben, men hun er tydeligvis ikke klar over at denne buksen gir henne skikkelig camel-toe! Alle som møter henne må jo se det, men ingen har tydeligvis sakt noe.. Anonymkode: dd95c...741
AnonymBruker Skrevet 19. mai #20 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan ville du fortalt en kollega/ikke fortalt at hun har det? Jobber med ei i helsevesenet som har rundet 60 og som skifter til hvit jakke og bukse på jobben, men hun er tydeligvis ikke klar over at denne buksen gir henne skikkelig camel-toe! Alle som møter henne må jo se det, men ingen har tydeligvis sakt noe.. Anonymkode: dd95c...741 Ikke si noe! Anonymkode: 982a4...65e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå