AnonymBruker Skrevet 17. mai #21 Skrevet 17. mai SlemUlv skrev (15 minutter siden): Poenget mitt var uansett: Man trenger ikke å ha ligget rundt, bare fordi man har mer en 5 partnere. Man kan bare ha levd livet sitt, og blitt eldre. Ja enig der. Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #22 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er du singel nå? Var de to andre dine eks-kjærester? Anonymkode: 5ae6d...a5b Ja, begge var ekser. Singel nå. Anonymkode: d6eb9...f30 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #23 Skrevet 17. mai Har vært singel i til sammen 7 år, og hatt ca 40 partnere. Ingen jeg angrer på i dag, nesten ingen ons, alt har vært sitt eget eventyr med mye nytelse og moro. M60 Anonymkode: d3a7d...62e 1
Sniff76 Skrevet 17. mai #24 Skrevet 17. mai Har bare en 👍 Vi traff hverandre da jeg var 18, giftet oss etter hvert, er fortsatt gift. Straks 50 år.😊 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #26 Skrevet 17. mai 2 - hadde ett samleie med en jeg kjenner- som 29 åring. Resten av min sex erfaring har vært med hun jeg har vært gift med i snart 30 år. De siste årene har det vært fullstendig tørke. Kunne kanskje hatt sex med et par andre hvis jeg hadde vært litt "på" i ungdommen. Skulle ønske jeg hadde hatt litt mer erfaring. M63 Anonymkode: c79ad...255 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #27 Skrevet 17. mai Det finnes jo mye statistikk på dette: Det vanligste antallet partnere er 3 (typetallet). Medianen er 8, det vil si at halvparten av all har mindre enn 8. Det er jo et enkelt prinsipp her: Alle har hatt null partnere en gang i livet, og en del får aldri en partner i løpet av livet heller. Så du er ikke alene, TS Anonymkode: 682d4...d64
AnonymBruker Skrevet 17. mai #28 Skrevet 17. mai K49 her som har ligget med mannen og to elskere totalt i livet. Anonymkode: 8eebb...1c6
AnonymBruker Skrevet 17. mai #29 Skrevet 17. mai K45. Hatt sex med tre, og en voldtekt. Vært gift i veldig mange år. Anonymkode: e747d...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #30 Skrevet 17. mai Jeg har ligget rundt og er happy for det. 70+ partnere og mange var skikkelig kjekke menn. Skammer meg ikke, jeg har ikke skadet noen med dette, kun gode opplevelser og nytelse M29 Anonymkode: 5e0b4...bee 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #31 Skrevet 17. mai 4, medregnet kona. Bare hatt sex i faste forhold før det også. Vi har fortsatt sex flere ganger i uka etter 19 år sammen, er 50+ begge to. Anonymkode: f43e2...1bf 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #32 Skrevet 17. mai Det har blitt en del, men samtidig så lever vi i en annen tid enn generasjonene før oss. Det er ikke lenger vanlig å gifte seg i 20-årene, mange av oss ligger rundt i den tiden. Selvsagt var tallet lavere når det kun var tenårene folk kunne ha uforpliktet sex. Anonymkode: cb845...598
sexygardengnome Skrevet 17. mai #33 Skrevet 17. mai Må legge på en null og gange med to gitt, jevnt fordelt mellom kvinner og menn. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #34 Skrevet 17. mai Hvis du med sex mener samleie, så, ja, da har jeg under fem. Vet ikke helt hvordan det er relevant for deg, TS, siden jeg er gift. Anonymkode: 8afd5...c46
alfathealfa Skrevet 17. mai #35 Skrevet 17. mai 3 forhold, 1 ONS. Spiller liten rolle den ene eller andre veien. Tenker vel potensialet for å «oppleve mer» er større i et fast forhold enn å ligge rundt. Er det egentlig «mer» hvis det er de samme moves’a på repeat? Man blir jo ikke «bedre», heller. Folk viser vel bare seksuell høflighet og faker for å få det overstått om det ikke er noe særlig. Det er ved å utvikle seg sammen man kan «oppleve» mer hvis man vil det.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #36 Skrevet 17. mai Jeg har vel hatt rundt 8 men skulle helst ha hatt bare 1. Aldri vært i et forhold. Anonymkode: 582ff...067
Mardina Skrevet 18. mai #37 Skrevet 18. mai Har hatt sex med 6 stk, inkludert nåværende kjæreste. Aldri vært en person som ligger rundt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai #38 Skrevet 18. mai Jeg hadde under fem partnere fram til jeg var nesten 40 og det ble slutt med eks-kona. Skal ikke stikke under en stol at dette var kilde til en del usikkerhet for min del, så brukte singellivet til å dra opp statistikken litt. Nå er jeg lykkelig gift, har hatt 15 sexpartnere og ingen planer om å ha fler 🥰 Anonymkode: 7c8d9...4cd
Katten.2.0 Skrevet 18. mai #39 Skrevet 18. mai Er fem det gyldne tallet som viser om noen har ligget rundt? Sett at man ble seksuelt aktiv rundt 18 år, og nå befinner seg i midten av førtiårene. Da trenger man en ny partner hvert femte år for å "ligge rundt". 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #40 Skrevet 18. mai Det er svært uvanlig. Spesielt blant folk oppvokst i normale miljøer og med normal sosial kapital. Anonymkode: a5b6d...46c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå