Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (15 minutter siden):

Poenget mitt var uansett: Man trenger ikke å ha ligget rundt, bare fordi man har mer en 5 partnere. Man kan bare ha levd livet sitt, og blitt eldre. 

Ja enig der. 

Anonymkode: 5ae6d...a5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er du singel nå? Var de to andre dine eks-kjærester? 

Anonymkode: 5ae6d...a5b

Ja, begge var ekser. Singel nå. 

Anonymkode: d6eb9...f30

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i til sammen 7 år, og hatt ca 40 partnere. Ingen jeg angrer på i dag, nesten ingen ons, alt har vært sitt eget eventyr med mye nytelse og moro.

M60

Anonymkode: d3a7d...62e

• Nyttig 1
Skrevet

Har bare en 👍

Vi traff hverandre da jeg var 18, giftet oss etter hvert, er fortsatt gift. Straks 50 år.😊

• Nyttig 1
Skrevet

🙋‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

2 - hadde ett samleie med en jeg kjenner- som 29 åring. Resten av min sex erfaring har vært med hun jeg har vært gift med i snart 30 år. De siste årene har det vært fullstendig tørke. Kunne kanskje hatt sex med et par andre hvis jeg hadde vært litt "på" i ungdommen. Skulle ønske jeg hadde hatt litt mer erfaring.

M63

Anonymkode: c79ad...255

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo mye statistikk på dette:
Det vanligste antallet partnere er 3 (typetallet). Medianen er 8, det vil si at halvparten av all har mindre enn 8.

Det er jo et enkelt prinsipp her: Alle har hatt null partnere en gang i livet, og en del får aldri en partner i løpet av livet heller.

Så du er ikke alene, TS

Anonymkode: 682d4...d64

AnonymBruker
Skrevet

K49 her som har ligget med mannen og to elskere totalt i livet.

Anonymkode: 8eebb...1c6

AnonymBruker
Skrevet

K45. 

Hatt sex med tre, og en voldtekt. Vært gift i veldig mange år. 

Anonymkode: e747d...b6b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget rundt og er happy for det. 70+ partnere og mange var skikkelig kjekke menn. Skammer meg ikke, jeg har ikke skadet noen med dette, kun gode opplevelser og nytelse

M29

Anonymkode: 5e0b4...bee

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

4, medregnet kona. Bare hatt sex i faste forhold før det også. Vi har fortsatt sex flere ganger i uka etter 19 år sammen, er 50+ begge to. 

Anonymkode: f43e2...1bf

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt en del, men samtidig så lever vi i en annen tid enn generasjonene før oss. Det er ikke lenger vanlig å gifte seg i 20-årene, mange av oss ligger rundt i den tiden. Selvsagt var tallet lavere når det kun var tenårene folk kunne ha uforpliktet sex.

Anonymkode: cb845...598

Skrevet

Må legge på en null og gange med to gitt, jevnt fordelt mellom kvinner og menn.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du med sex mener samleie, så, ja, da har jeg under fem. 

Vet ikke helt hvordan det er relevant for deg, TS, siden jeg er gift.

Anonymkode: 8afd5...c46

Skrevet

3 forhold, 1 ONS. 

Spiller liten rolle den ene eller andre veien. Tenker vel potensialet for å «oppleve mer» er større i et fast forhold enn å ligge rundt. Er det egentlig «mer» hvis det er de samme moves’a på repeat? Man blir jo ikke «bedre», heller. Folk viser vel bare seksuell høflighet og faker for å få det overstått om det ikke er noe særlig. Det er ved å utvikle seg sammen man kan «oppleve» mer hvis man vil det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel hatt rundt 8 men skulle helst ha hatt bare 1. Aldri vært i et forhold. 

Anonymkode: 582ff...067

Skrevet

Har hatt sex med 6 stk, inkludert nåværende kjæreste. 

Aldri vært en person som ligger rundt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde under fem partnere fram til jeg var nesten 40 og det ble slutt med eks-kona. Skal ikke stikke under en stol at dette var kilde til en del usikkerhet for min del, så brukte singellivet til å dra opp statistikken litt. Nå er jeg lykkelig gift, har hatt 15 sexpartnere og ingen planer om å ha fler 🥰

Anonymkode: 7c8d9...4cd

Skrevet

Er fem det gyldne tallet som viser om noen har ligget rundt?

Sett at man ble seksuelt aktiv rundt 18 år, og nå befinner seg i midten av førtiårene. Da trenger man en ny partner hvert femte år for å "ligge rundt".

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er svært uvanlig. Spesielt blant folk oppvokst i normale miljøer og med normal sosial kapital. 

Anonymkode: a5b6d...46c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...