AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Hvor mange kan med hånden på hjertet si at du har hatt 5 eller færre sexpartnere? Jeg får inntrykk av at folk flest har ligget litt rundt. Jeg traff min ektefelle i tenåra og vi har vært sammen siden. Hadde sex med exen min før det, pluss noen andre uten penetrering. Er det virkelig så uvanlig som det føles å ha hatt så få? Det føles slik når jeg leser her inne.. og det stikker faktisk litt når jeg leser om det, men jeg angrer likevel ikke. Føler jeg var ekstremt heldig med å få en så dyp og langvarig kontakt med noen så tidlig og som varer enda. Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Hah, nei, da må jeg holde lygekors bak ryggen! Anonymkode: 5b26b...4ab
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🙋♀️ Anonymkode: 72db3...88a Hva var din situasjon? Traff du din kjære tidlig? Har du hatt fast forhold lenge? Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hah, nei, da må jeg holde lygekors bak ryggen! Anonymkode: 5b26b...4ab 😅😂 Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Jeg er 48 år, kun legger med to. Håper på en tredje, for vil at han skal være han jeg skal bli gammel med. Anonymkode: d6eb9...f30
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 48 år, kun legger med to. Håper på en tredje, for vil at han skal være han jeg skal bli gammel med. Anonymkode: d6eb9...f30 Er du singel nå? Var de to andre dine eks-kjærester? Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Kommer vel an på alder også, og hvor tidlig en ble seksuell aktiv. Men om en er 50 år og ble sammen med den samme siden ungdomsskolen så er det vel ikke så merkelig at en har hatt få partnere. Anonymkode: 277f0...c65 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai Nå er det jo mange som ikke treffer en livspartner før godt oppi 20-30-årene. Dette påvirker selvsagt antallet. Jeg tror mitt tall er 5-6 (husker ikke lenger, var noen som ikke betydde så mye og noen som betydde mer), og jeg møtte mannen min da jeg var 18. Tallet mitt hadde steget i takt med alderen, som singel. Anonymkode: ffc69...d1d
AnonymBruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det jo mange som ikke treffer en livspartner før godt oppi 20-30-årene. Dette påvirker selvsagt antallet. Jeg tror mitt tall er 5-6 (husker ikke lenger, var noen som ikke betydde så mye og noen som betydde mer), og jeg møtte mannen min da jeg var 18. Tallet mitt hadde steget i takt med alderen, som singel. Anonymkode: ffc69...d1d Takk for svar, skjønner hva du sier. Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer vel an på alder også, og hvor tidlig en ble seksuell aktiv. Men om en er 50 år og ble sammen med den samme siden ungdomsskolen så er det vel ikke så merkelig at en har hatt få partnere. Anonymkode: 277f0...c65 Takk for svar! Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai Nei, heldigvis har jeg fått oppleve litt mer enn det. Anonymkode: 3fa5f...5fa 1
SlemUlv Skrevet 17. mai #13 Skrevet 17. mai Jeg vil ikke påstå at jeg har "ligget" rundt, men jeg er 45 år gammel. Så ja, jeg har mer en 5 sexpartnere. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #14 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, heldigvis har jeg fått oppleve litt mer enn det. Anonymkode: 3fa5f...5fa Haha.. artig forsøk på å komme med et stikk. 😂 Anonymkode: 5ae6d...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Skrevet 17. mai SlemUlv skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke påstå at jeg har "ligget" rundt, men jeg er 45 år gammel. Så ja, jeg har mer en 5 sexpartnere. At du er 45 år betyr jo ikke at du har ligget rundt. Om du ikke hadde vært singel siden tenåra hadde jo du hatt et annet antall. Regner med du har vært singel. Anonymkode: 5ae6d...a5b
SlemUlv Skrevet 17. mai #16 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At du er 45 år betyr jo ikke at du har ligget rundt. Om du ikke hadde vært singel siden tenåra hadde jo du hatt et annet antall. Regner med du har vært singel. Anonymkode: 5ae6d...a5b Nja. Jeg har hatt samme partner i 15 år nå. Du må huske, ikke alle er monogame. Jeg hadde dog monogame partnere i 8år til sammen, fra jeg var 19. (Hadde ikke sex før det).
AnonymBruker Skrevet 17. mai #17 Skrevet 17. mai SlemUlv skrev (Akkurat nå): Nja. Jeg har hatt samme partner i 15 år nå. Du må huske, ikke alle er monogame. Jeg hadde dog monogame partnere i 8år til sammen, fra jeg var 19. (Hadde ikke sex før det). Skjønner! Anonymkode: 5ae6d...a5b
SlemUlv Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai Poenget mitt var uansett: Man trenger ikke å ha ligget rundt, bare fordi man har mer en 5 partnere. Man kan bare ha levd livet sitt, og blitt eldre. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #19 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor mange kan med hånden på hjertet si at du har hatt 5 eller færre sexpartnere? Jeg får inntrykk av at folk flest har ligget litt rundt. Jeg traff min ektefelle i tenåra og vi har vært sammen siden. Hadde sex med exen min før det, pluss noen andre uten penetrering. Er det virkelig så uvanlig som det føles å ha hatt så få? Det føles slik når jeg leser her inne.. og det stikker faktisk litt når jeg leser om det, men jeg angrer likevel ikke. Føler jeg var ekstremt heldig med å få en så dyp og langvarig kontakt med noen så tidlig og som varer enda. Anonymkode: 5ae6d...a5b Jeg svarte deg litt lengre opp også. Nå er jeg 60 år, jeg debuterte da jeg var 15 år med en som da var kjæresten min, hadde en ONS da jeg var 16 år, så hadde jeg en kjæreste da jeg rundt 18 år. Etter det har jeg hatt to samboere, vært gift en gang, og er nå sammen med han jeg hadde ONS da jeg var 16 år. Så det er jo ikke mange og har heller ikke «ligget rundt» som du kaller det. Men vi er jo alle ulike, noen har hatt mange og noen har hatt færre. Anonymkode: 277f0...c65
AnonymBruker Skrevet 17. mai #20 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor mange kan med hånden på hjertet si at du har hatt 5 eller færre sexpartnere? Jeg får inntrykk av at folk flest har ligget litt rundt. Jeg traff min ektefelle i tenåra og vi har vært sammen siden. Hadde sex med exen min før det, pluss noen andre uten penetrering. Er det virkelig så uvanlig som det føles å ha hatt så få? Det føles slik når jeg leser her inne.. og det stikker faktisk litt når jeg leser om det, men jeg angrer likevel ikke. Føler jeg var ekstremt heldig med å få en så dyp og langvarig kontakt med noen så tidlig og som varer enda. Anonymkode: 5ae6d...a5b Det kan jeg lett gjøre. Har hittil hatt kun en sexpartner og henne har jeg vært gift med i snart 30 år. Håper jeg slipper å finne en ny før jeg dør. Anonymkode: 54176...801 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå