AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:37 #21 Skrevet lørdag kl. 23:37 Vi hadde det 1-2 ganger i måneden, med tålmodighet og glid. Dette kunne vi liksom. Jeg fikk likevel en rift, og faenskapet grodde jo aldri heller, siden det stadig ble revet opp ved avføring. To år tok det å bli bra igjen. Aldri mer!!!!!! Anonymkode: c63b2...a77 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #22 Skrevet 23 timer siden Jeg prøvde analsex en gang som nysgjerrig tenåring. Det var ikke noe for meg. Anonymkode: b433c...2b2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Skrevet 20 timer siden Rent fysisk tror jeg hun kunne gjort det flere dager i uka. Jeg liker følelsen av at det er en avveksling, så vi holder det til et par ganger i måneden. Anonymkode: 9d067...908
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #24 Skrevet 19 timer siden Jeg og mannen har det ukentlig, ca. annenhver gang vi har sex. Alltid vaginal penetrering også da (først). I begynnelsen brukte vi masse glidemiddel + forberedte med buttplug. Nå går det helt fint uten forberedelser men selvsagt med glidemiddel. Har kun hatt problemer med rifter/følelsen av å ha vært strekt med eks. Han hadde ikke større utstyr, men vi var ikke like tålmodige med å bygge opp buttplugg str. osv. Tenkte aldri noe over det under sexen, da smerten ved penetrering er svært kort (typ 30sek). Med nok forberedelser uansett gjør det ikke vondt i det hele tatt, og jeg har aldri fått problemer av det. Selv kommer jeg alltid når vi har analsex så jeg er veldig glad i det. Anonymkode: 1350b...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #25 Skrevet 19 timer siden On(c)e and done. Anonymkode: f2ac0...605
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå