AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Min forrige partner i ti år var svært glad i kombinasjonen sllikking og analsex. Hun påsto at daglig samleie i analen var null problem. Dette var hypotetisk. Bare hennes påstand Anonymkode: 52791...16c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min forrige partner i ti år var svært glad i kombinasjonen sllikking og analsex. Hun påsto at daglig samleie i analen var null problem. Dette var hypotetisk. Bare hennes påstand Anonymkode: 52791...16c Skjønte ikke hva du mente med hypotetisk i denne sammenheng, Anaksex kommer helt an på størrelsen på på partner. Lang og/eller tykk er uaktuelt. Liten greit som krydder sexlivet 1-2 ganger i mnd eller halvåret alt ettersom. Anonymkode: a8d9f...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjønte ikke hva du mente med hypotetisk i denne sammenheng, Anaksex kommer helt an på størrelsen på på partner. Lang og/eller tykk er uaktuelt. Liten greit som krydder sexlivet 1-2 ganger i mnd eller halvåret alt ettersom. Anonymkode: a8d9f...8e3 Hypotetisk betydde at hun påsto analen kunne benyttes hver dag uten problem. Anonymkode: 52791...16c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Hvis dama har ordentlig lyst på det og gjør forarbeid (douche) er jeg med når som helst. Jeg har også så høy sexlyst at jeg kunne hatt sex 3 ganger daglig uten noe problem. Det er noe ekstra pirrende og deilig med anal, men generelt foretrekker jeg vanlig sex siden det kan være helt spontant. Anonymkode: e2b82...5bd
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min forrige partner i ti år var svært glad i kombinasjonen sllikking og analsex. Hun påsto at daglig samleie i analen var null problem. Dette var hypotetisk. Bare hennes påstand Anonymkode: 52791...16c Hvor ofte man kan ha det uten å få problemer er nok individuelt. Anonymkode: 58271...ebe 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai For min del holdt det med de forsøkene jeg har hatt. Prøvd det nok til å utelukke det som et alternativ. Anonymkode: 927c2...4cc 2
Snok1 Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte man kan ha det uten å få problemer er nok individuelt. Anonymkode: 58271...ebe Det er ikke så mye individuelt som det er avhengig av at man faktisk vet hva man gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai Hun ville prøve, og det gjorde vi. Etter å ha mottatt 23 x 18 cm ble det med den gangen. Som mann må jeg si at å ha noe som kjennes som en stram ring rundt, som beveger opp og ned skaftet, næhhh, gi meg heller ei god mus. Anonymkode: 807c8...324 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun ville prøve, og det gjorde vi. Etter å ha mottatt 23 x 18 cm ble det med den gangen. Som mann må jeg si at å ha noe som kjennes som en stram ring rundt, som beveger opp og ned skaftet, næhhh, gi meg heller ei god mus. Anonymkode: 807c8...324 23 støt med 18centi stake? Anonymkode: 5377e...694
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Aldri. Eksen fikk, men kommer nok aldri til å gjøre det igjen. Anonymkode: 4113d...aa3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai Jeg kunne nok hatt det en gang i uken, såfremt jeg fikk nok annen sex ellers som minst annen hver dag. Men måtte ha følt meg ren/tømt først. Anonymkode: d22d9...009 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Skrevet 16. mai Jeg er livredd for analprolaps, så maksimalt en gang i måneden. Kanskje annenhver. Anonymkode: 0ad51...8df
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Anaksex kommer helt an på størrelsen på på partner. Lang og/eller tykk er uaktuelt. Liten greit som krydder sexlivet 1-2 ganger i mnd eller halvåret alt ettersom. Anonymkode: a8d9f...8e3 Enig i denne. Nåværende partner er ganske stor, kjennes ut som det tar en stund før muskulaturen kommer seg. Jeg liker det av og til, men er alltid litt redd for søl/lukt, det blir distraherende. Kommer aldri når vi har analsex. Tror han gjerne skulle hatt det hver gang, jeg tenker maks en gang i mnd. Kunne fint klart meg uten, men tenner på tanken, og at han liker det. Anonymkode: 8b421...5f0
AnonymBruker Skrevet 16. mai #18 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hun påsto at daglig samleie i analen var null problem. Dette var hypotetisk. Bare hennes påstand Anonymkode: 52791...16c Vel, jeg kjenner homofile par som har sex så og si daglig, så analsex ofte trenger ikke være noe problem. Så lenge man passer sammen rent fysisk (størrelsesmessig), vet hva man driver med, og begge har lyst. Anonymkode: b7c0a...544
AnonymBruker Skrevet 16. mai #19 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): 23 støt med 18centi stake? Anonymkode: 5377e...694 18 cm? Snakker vi slapp eller? Nei, den går fra 17 cm slapp til 23 cm, og tykkelsen, den går fra 15 cm til 18 cm. Anonymkode: 807c8...324
AnonymBruker Skrevet 16. mai #20 Skrevet 16. mai Er en homofil YouTuber som har laget program om seksualitet og går innom analsex med en lege som er spesialist på området. Man kan ta douche opp til 4 ganger om dagen, altså rense endetarm med vann. Man kan også ha lek med store leker. De som hadde problemer hos henne var personer som hadde ekstreme størrelser hver dag over flere tiår. Da kunne de ha problemer som med noe lekkasje av mucus. Men dette var jo gamle mennesker også da. Slapp av og kos dere med rompa. Anonymkode: 4059b...2c6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå