AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Min forrige partner i ti år var svært glad i kombinasjonen sllikking og analsex. Hun påsto at daglig samleie i analen var null problem. Dette var hypotetisk. Bare hennes påstand Anonymkode: 52791...16c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min forrige partner i ti år var svært glad i kombinasjonen sllikking og analsex. Hun påsto at daglig samleie i analen var null problem. Dette var hypotetisk. Bare hennes påstand Anonymkode: 52791...16c Skjønte ikke hva du mente med hypotetisk i denne sammenheng, Anaksex kommer helt an på størrelsen på på partner. Lang og/eller tykk er uaktuelt. Liten greit som krydder sexlivet 1-2 ganger i mnd eller halvåret alt ettersom. Anonymkode: a8d9f...8e3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjønte ikke hva du mente med hypotetisk i denne sammenheng, Anaksex kommer helt an på størrelsen på på partner. Lang og/eller tykk er uaktuelt. Liten greit som krydder sexlivet 1-2 ganger i mnd eller halvåret alt ettersom. Anonymkode: a8d9f...8e3 Hypotetisk betydde at hun påsto analen kunne benyttes hver dag uten problem. Anonymkode: 52791...16c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Hvis dama har ordentlig lyst på det og gjør forarbeid (douche) er jeg med når som helst. Jeg har også så høy sexlyst at jeg kunne hatt sex 3 ganger daglig uten noe problem. Det er noe ekstra pirrende og deilig med anal, men generelt foretrekker jeg vanlig sex siden det kan være helt spontant. Anonymkode: e2b82...5bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå