AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden I dag oppdaget jeg at det var en ekstra profil inne på min netflix konto Jeg bruker Netflix i rykk og napp..Tenker ikke alltid over hva som står under min profil. For ca fire år siden datet jeg en fyr som fikk tilgang til min netflix og sin egen profil. Da vi gjorde det slutt sa han at han ikke hadde brukt den så mye, og jeg tenkte ikke mer over det. Og ja, jeg vet jeg burde sjekka før...🙈 Vel, i dag ser jeg da at det står et damenavn på den ene profilen, og jeg tenker hæ, hvem er det?? Og så skjønner jeg.. det er nye dama til eksen.. og når jeg går inn på netflix og sjekker kontoer så har hun jammen meg laget en konto til sønnen sin og 😳. Hvilken frekkhet!! Jeg ble så sint så jeg sendte avgårde en krass melding til han og slettet profilene inne på netflix. Laget nytt passord, så nå er alt ok. Eneste jeg burde gjort var å sjekke visningshistorikk på dem før jeg slettet. Men ærlig talt , hva folk får seg til å gjøre 😆 Så nå er debatten i vennegjengen; vippskrav eller ei ? 😅 Anonymkode: e7c53...54e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så nå er debatten i vennegjengen; vippskrav eller ei ? 😅 Anonymkode: e7c53...54e Hvorfor er dette et tema i vennegjengen egentlig? Må absolutt alt deles med hvermannsen, og er ikke du et selvstendig individ som kan ta egne avgjørelser? Her hadde jeg bare slettet deres profil, byttet passord og gått videre med livet mitt. Ikke rart det blir drama, når man skal sladre til alt og alle - og sende krasse meldinger. Anonymkode: 66eff...32a 5 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I dag oppdaget jeg at det var en ekstra profil inne på min netflix konto Jeg bruker Netflix i rykk og napp..Tenker ikke alltid over hva som står under min profil. For ca fire år siden datet jeg en fyr som fikk tilgang til min netflix og sin egen profil. Da vi gjorde det slutt sa han at han ikke hadde brukt den så mye, og jeg tenkte ikke mer over det. Og ja, jeg vet jeg burde sjekka før...🙈 Vel, i dag ser jeg da at det står et damenavn på den ene profilen, og jeg tenker hæ, hvem er det?? Og så skjønner jeg.. det er nye dama til eksen.. og når jeg går inn på netflix og sjekker kontoer så har hun jammen meg laget en konto til sønnen sin og 😳. Hvilken frekkhet!! Jeg ble så sint så jeg sendte avgårde en krass melding til han og slettet profilene inne på netflix. Laget nytt passord, så nå er alt ok. Eneste jeg burde gjort var å sjekke visningshistorikk på dem før jeg slettet. Men ærlig talt , hva folk får seg til å gjøre 😆 Så nå er debatten i vennegjengen; vippskrav eller ei ? 😅 Anonymkode: e7c53...54e Herreguuud 🙀 så frekt!!! Anonymkode: 346cb...59a 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er dette et tema i vennegjengen egentlig? Må absolutt alt deles med hvermannsen, og er ikke du et selvstendig individ som kan ta egne avgjørelser? Her hadde jeg bare slettet deres profil, byttet passord og gått videre med livet mitt. Ikke rart det blir drama, når man skal sladre til alt og alle - og sende krasse meldinger. Anonymkode: 66eff...32a Har slettet, som du kan lese i innlegget... Men det er ikke å skape drama , jeg har fortalt det til fire venninner, vi er en gjeng som deler ting som skjer i livet vårt. Og vet du, en krass melding til han var helt på sin plass syns jeg. Anonymkode: e7c53...54e 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Vippskrav?. Det er jo din egen feil at du har latt en annen person få tilgang til din konto, det står jo til og med i vilkårene til Netflix at kontoen ikke skal deles med andre. Anonymkode: 95006...dbe 4 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Du er merkelig som reagerer så kraftig. Dette er helt utelukkende din egen feil og ansvar. KAnskje du brude ta det som læring, og sjekke passord og andre kontoer du kan ha delt gjennom tidene... Anonymkode: 1a787...e0e 2
Korsihalsen Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): I dag oppdaget jeg at det var en ekstra profil inne på min netflix konto Jeg bruker Netflix i rykk og napp..Tenker ikke alltid over hva som står under min profil. For ca fire år siden datet jeg en fyr som fikk tilgang til min netflix og sin egen profil. Da vi gjorde det slutt sa han at han ikke hadde brukt den så mye, og jeg tenkte ikke mer over det. Og ja, jeg vet jeg burde sjekka før...🙈 Vel, i dag ser jeg da at det står et damenavn på den ene profilen, og jeg tenker hæ, hvem er det?? Og så skjønner jeg.. det er nye dama til eksen.. og når jeg går inn på netflix og sjekker kontoer så har hun jammen meg laget en konto til sønnen sin og 😳. Hvilken frekkhet!! Jeg ble så sint så jeg sendte avgårde en krass melding til han og slettet profilene inne på netflix. Laget nytt passord, så nå er alt ok. Eneste jeg burde gjort var å sjekke visningshistorikk på dem før jeg slettet. Men ærlig talt , hva folk får seg til å gjøre 😆 Så nå er debatten i vennegjengen; vippskrav eller ei ? 😅 Anonymkode: e7c53...54e Bytte passord? Unger Endret 1 time siden av Korsihalsen
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Logg deg inn via nettleser, gå inn på konto og gå på Administrer tilgang og enheter Slett så alle steder du er logga inn, utenom hjemme. Gjør dette jevnlig. Anonymkode: ec5e9...3bc 1 2
BeeKind Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg tenker dette er en morsom historie om hvor frekke enkelte kan være, men ingen grunn til vippskrav eller å bli fornærmet 😊
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Synes jo dette er en litt sånn komisk greie, jeg da. Litt sånn "hva i all verden folk kan få seg til å gjøre 🤦♀️" Det er jo ene og alene di skyld at de har fått drive på sånn, så det er ikke noe du kan gå videre med, antar jeg. Jeg ville ikke gidda i hvert fall, med mindre det er snakk om at du må ha utvidet abonnement for flere brukere, for da har du muligens betalt for mye. Vet ikke om det kan gjøres uten å legge inn kontodetaljer på nytt da. Greit å bare la det ligge, eller? Anonymkode: 45b24...7e8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Tror ikke du kommer så langt med noe krav så lenge du selv delte passord. Men enig, enkelte er frekkere enn flatlusa. Anonymkode: f516e...acd 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): I dag oppdaget jeg at det var en ekstra profil inne på min netflix konto Jeg bruker Netflix i rykk og napp..Tenker ikke alltid over hva som står under min profil. For ca fire år siden datet jeg en fyr som fikk tilgang til min netflix og sin egen profil. Da vi gjorde det slutt sa han at han ikke hadde brukt den så mye, og jeg tenkte ikke mer over det. Og ja, jeg vet jeg burde sjekka før...🙈 Vel, i dag ser jeg da at det står et damenavn på den ene profilen, og jeg tenker hæ, hvem er det?? Og så skjønner jeg.. det er nye dama til eksen.. og når jeg går inn på netflix og sjekker kontoer så har hun jammen meg laget en konto til sønnen sin og 😳. Hvilken frekkhet!! Jeg ble så sint så jeg sendte avgårde en krass melding til han og slettet profilene inne på netflix. Laget nytt passord, så nå er alt ok. Eneste jeg burde gjort var å sjekke visningshistorikk på dem før jeg slettet. Men ærlig talt , hva folk får seg til å gjøre 😆 Så nå er debatten i vennegjengen; vippskrav eller ei ? 😅 Anonymkode: e7c53...54e Kan du forklare hvorfor du skriver dette på kg? Hva har det med oss å gjøre? Hva skal vi bidra med mener du? Anonymkode: 4f153...b70
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Passord bør byttes ned jevne mellomrom. Anonymkode: 7a23c...6d5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Jeg skjønner ikke hvordan han skal ha fått til dette. Han har fått en ekstra profil, som du har betalt for i fire år. Da er det ikke bare netflix du ikke sjekker, men heller ikke nettbanken eller kvitteringer. Hvis han logger inn på din konto/profil, med ditt passord, så vil han få beskjed om at du er på en ny adresse, og bedt om å bekrefte via epost eller telefon. Jeg og eksen klarte ikke engang dette selv da vi var sammen og ønsket dele. Han var pent nødt til å øke til det abonnementet der han betalte ekstra for meg. Anonymkode: 4f471...cd9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå