AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #1 Skrevet 46 minutter siden Jeg er forvirret og usikker på økonomi nå, og har sett på sparemål. Hva er vanlig å ha i nettoformue ved ulike aldersgrupper her i landet? Formue - gjeld. I den anledningen har Gemini fortalt meg at jeg allerede er kjemperik, top 5 %. Dette er jo veldig flott, og jeg tar meg i å se etter feriebolig på Tahiti og Fiji. Top 5% i Norges rikeste land kan jo det. Men jeg tror egentlig ai har vært i overkant positiv. Hva er vanlig? Og hva tror du top 5% egentlig er? Anonymkode: acd9d...435
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #2 Skrevet 15 minutter siden Topp 5% er du iallefall ikke. Anonymkode: 2ec66...8b8
Hololo Skrevet 14 minutter siden #3 Skrevet 14 minutter siden hva som er vanlig variere nok voldsomt, Median formue ved 40år ligger rundt 2mill, mye av det bundet i bolig. Topp 1% er de virkelig rike og har rundt 20% av nettoformuen i Norge. Top 10% har ca halvparten av formuen i Norge. Hentet denne fra chatgpt med hva som er topp 5% i de vært 10år: Alder Ca. nettoformue for topp 5 % 20–29 år 2–4 mill kr 30–39 år 5–8 mill kr 40–49 år 8–15 mill kr 50–59 år 12–20 mill kr 60–69 år 15–25 mill kr 70+ 15–30+ mill kr
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #4 Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er forvirret og usikker på økonomi nå, og har sett på sparemål. Hva er vanlig å ha i nettoformue ved ulike aldersgrupper her i landet? Formue - gjeld. I den anledningen har Gemini fortalt meg at jeg allerede er kjemperik, top 5 %. Dette er jo veldig flott, og jeg tar meg i å se etter feriebolig på Tahiti og Fiji. Top 5% i Norges rikeste land kan jo det. Men jeg tror egentlig ai har vært i overkant positiv. Hva er vanlig? Og hva tror du top 5% egentlig er? Anonymkode: acd9d...435 Hva er alderen din og formuen din da? Anonymkode: 2a23d...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #5 Skrevet 2 minutter siden Snart 50. 2 mill i eiendom 500 000 i crypto. Anonymkode: cc0e6...415
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå