AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Spørsmål til dere som skårer INFP på Myers Briggs-testen/MBTI-testen. Hvordan uttrykker dere deres feminitet? Hva liker dere å gjøre? Hvordan oppfører dere dere når dere er ute etter et forhold? Jeg spør fordi jeg ønsker å forføre en mann som er svak for INFP-kvinner. Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Vær deg selv heller.. Alt annet er jo å lure han Anonymkode: a4001...fad 12 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vær deg selv heller.. Alt annet er jo å lure han Anonymkode: a4001...fad Joda, jeg ser den. Men det er jo ikke noe galt i å «hente inspirasjon» fra andre heller, tenker jeg. Pluss at jeg har personlighetstypen som likner mest på INFP, så det er ikke som om jeg skal endre personligheten min totalt heller. Og så spør jeg også… i vitenskapens navn 😄 Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Er veldig lite feminin. Liker å pusle, lese, spille gitar, reparere spillkonsoller, spille tvspill. Har vel egentlig aldri vært på utkikk etter et forhold, det har bare "blitt sånn" de gangene jeg har vært i forhold. Anonymkode: 1f2af...7f1 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Tja, jeg er INTJ og når jeg skal forføre en mann spør jeg "kan jeg få prøve senga di?" Så ikke gjør det, da skjønner han at du er INTJ. Anonymkode: ae617...971 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Spørsmål til dere som skårer INFP på Myers Briggs-testen/MBTI-testen. Hvordan uttrykker dere deres feminitet? Hva liker dere å gjøre? Hvordan oppfører dere dere når dere er ute etter et forhold? Jeg spør fordi jeg ønsker å forføre en mann som er svak for INFP-kvinner. Anonymkode: f62c7...526 hvilken type er han da? Anonymkode: 420b5...3be
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvilken type er han da? Anonymkode: 420b5...3be INFJ Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er veldig lite feminin. Anonymkode: 1f2af...7f1 Det tror jeg ikke noe på! Å være feminin betyr ikke nødvendigvis å lakke negler hver uke eller å ha på seg kjole om sommeren, selv om det selvfølgelig kan inkludere dette Anonymkode: f62c7...526 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Er det ingen andre INFP-kvinner som vil dele datingtriksene sine eller hemmelighetene sine om INFP-feminitet? Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg spør fordi jeg ønsker å forføre en mann som er svak for INFP-kvinner. wtf? Mannen er spesifikt svak for en personlighetsype (eller kombo), og det forteller han til folk. Og det tenker du at du kan late som du er, så du kan forføre han? Få deg en hobby er min anbefaling. Noe annet enn denne fyren. Og noe annet enn løgn og desperasjon. Anonymkode: 44ad2...7c5 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): wtf? Mannen er spesifikt svak for en personlighetsype (eller kombo), og det forteller han til folk. Og det tenker du at du kan late som du er, så du kan forføre han? Anonymkode: 44ad2...7c5 Sukk... jeg ser at folk misforstår meg en del. Bare så det er sagt: jeg har ingen planer om Å BLI en INFP. Jeg vet at det ikke er mulig. Men jeg vil gjerne utvikle egenskaper som ofte assosieres med INFP-kvinner, eller dyrke feminine trekk som er typiske for dem. For å ta et eksempel som folk kan relatere seg til: mange kvinner driver med trening og sport, ikke bare for helsas skyld, men også for å se bra ut og tiltrekke seg menn. På MBTI-språk kan man si at sport og trening ofte forbindes med typer som bruker mye "Ekstrovert sansing", som ESTP og ESFP. Og nå lurer jeg altså på hvilke trekk som gjør INFP-kvinner typisk feminine. Skjønner du hvor jeg vil hen? Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ingen andre INFP-kvinner som vil dele datingtriksene sine eller hemmelighetene sine om INFP-feminitet? Anonymkode: f62c7...526 Men det er jo det som er vaskelig, for det er jo ingen hemmelighet som kan deles, det er en slags je ne sais quoi, på en måte. Det er en helt naturlig greie som ikke fungerer når man prøver, det har jo bare helt motsatt effekt. Anonymkode: ed418...fca 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Sukk... jeg ser at folk misforstår meg en del. Bare så det er sagt: jeg har ingen planer om Å BLI en INFP. Jeg vet at det ikke er mulig. Men jeg vil gjerne utvikle egenskaper som ofte assosieres med INFP-kvinner, eller dyrke feminine trekk som er typiske for dem. For å ta et eksempel som folk kan relatere seg til: mange kvinner driver med trening og sport, ikke bare for helsas skyld, men også for å se bra ut og tiltrekke seg menn. På MBTI-språk kan man si at sport og trening ofte forbindes med typer som bruker mye "Ekstrovert sansing", som ESTP og ESFP. Og nå lurer jeg altså på hvilke trekk som gjør INFP-kvinner typisk feminine. Skjønner du hvor jeg vil hen? Anonymkode: f62c7...526 Vi skjønner, men det er jo det litt ubestemmelige og uforklarlige. Glimt i øyet, sensuell utstråling som ikke noe som kan oppnås ved å følge en oppskrift. Det er noe som er der enten man går i joggeklær eller oppkledd, liksom. Og enten har man det, eller ikke.. Anonymkode: ed418...fca 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men det er jo det som er vaskelig, for det er jo ingen hemmelighet som kan deles, det er en slags je ne sais quoi, på en måte. Det er en helt naturlig greie som ikke fungerer når man prøver, det har jo bare helt motsatt effekt. Anonymkode: ed418...fca AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi skjønner, men det er jo det litt ubestemmelige og uforklarlige. Glimt i øyet, sensuell utstråling som ikke noe som kan oppnås ved å følge en oppskrift. Det er noe som er der enten man går i joggeklær eller oppkledd, liksom. Og enten har man det, eller ikke.. Anonymkode: ed418...fca Ok👍 Jeg får nok bare belage meg på at dere tar hemmelighetene deres med i graven! Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #15 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): INFJ Anonymkode: f62c7...526 Du eller han? Eller begge? Infj er vel den som ligner mest på infp, men fremdeles veldig ulik. Anonymkode: ed418...fca
AnonymBruker Skrevet 15. mai #16 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok👍 Jeg får nok bare belage meg på at dere tar hemmelighetene deres med i graven! Anonymkode: f62c7...526 Igjen. Det er ingen hemmelighet, det er bare ikke noe som kan læres eller øves på. Det er "the oomph factor", og enten har man den, eller ikke. Det er en forførende energi som kommer uten at man prøver. Utstråling kan ikke opplæres, liksom. Alle som prøver å være noe annet enn den de er, skyver folk mer fra seg enn tiltrekker dem. Du må heller trø fullstendig inn i hvem du er, og din egen personlighetstype, og finne dine sterke sider. Fremheve dem! Anonymkode: ed418...fca 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #17 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du eller han? Eller begge? Infj er vel den som ligner mest på infp, men fremdeles veldig ulik. Anonymkode: ed418...fca Begge er INFJ, ja. Jeg er klar over forskjellene mellom INFP og INFJ, men jeg er altså nysgjerrig på hva som typisk kjennetegner INFP-femininitet, og hva som gjør INFP-kvinner uimotståelige Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #18 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Igjen. Det er ingen hemmelighet, det er bare ikke noe som kan læres eller øves på. Det er "the oomph factor", og enten har man den, eller ikke. Det er en forførende energi som kommer uten at man prøver. Utstråling kan ikke opplæres, liksom. Alle som prøver å være noe annet enn den de er, skyver folk mer fra seg enn tiltrekker dem. Du må heller trø fullstendig inn i hvem du er, og din egen personlighetstype, og finne dine sterke sider. Fremheve dem! Anonymkode: ed418...fca Jeg føler liksom at min INFJ-utstråling har skapt flere utfordringer mer enn det har vært til nytte, sånn relasjonelt. Men ja, jeg er klar over mine sterke sider og har definitivt tenkt å beholde dem. Tenkte bare jeg kunne dyrke litt INFP-femininitet ved siden av. Men siden det ikke kan læres bort, får jeg nøye meg med å bli den beste versjonen av meg selv Anonymkode: f62c7...526
AnonymBruker Skrevet 15. mai #19 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler liksom at min INFJ-utstråling har skapt flere utfordringer mer enn det har vært til nytte, sånn relasjonelt. Men ja, jeg er klar over mine sterke sider og har definitivt tenkt å beholde dem. Tenkte bare jeg kunne dyrke litt INFP-femininitet ved siden av. Men siden det ikke kan læres bort, får jeg nøye meg med å bli den beste versjonen av meg selv Anonymkode: f62c7...526 Kva har politikk med dette å gjere? Greit nok at du er medlem i eit lokallag i INP, men trur du må godta at du catfisher han. Anonymkode: 4d77d...a76 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #20 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kva har politikk med dette å gjere? Greit nok at du er medlem i eit lokallag i INP, men trur du må godta at du catfisher han. Anonymkode: 4d77d...a76 😂 Ikke INP, men INFP. Det er en personlighetstype innen Myers-Briggs: INFP-Personlighet (Megler) | 16Personalities Anonymkode: f62c7...526 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå