AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:40 #21 Skrevet torsdag kl. 14:40 Soft mann skrev (26 minutter siden): Gjør som Ekstatisk skriver. Effekt wc renns er overlegen alle andre produkter. bruker du Jiff skurekrem er dessverre glasset ødelagt av mikroriper og vil bli vanskeligere og vanskeligere og holde reint. regner med den er basisk siden kroppsfett er en som del av det som henger der, og det er så effektivt Retter dette: ser det faktisk syre etter ai sjekk Brukt Jif skurekrem i 50 år, har aldri opplevd noen problemer med det du sier her. Anonymkode: 15ca3...fac
Soft mann Skrevet torsdag kl. 14:43 #22 Skrevet torsdag kl. 14:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brukt Jif skurekrem i 50 år, har aldri opplevd noen problemer med det du sier her. Anonymkode: 15ca3...fac Derfor du må bruke skurekrem, effekt vil ikke virke så bra når det er mikroriper
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:44 #23 Skrevet torsdag kl. 14:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en nal som jeg bruker etter hver dusj, da ser glassene alltid helt rene ut. Kan være slapp på det, så funker fint med annenhver dusj også. Da slipper man å havne i den irriterende «dyp skrubbe dusj glass» fasen der 😛 vært der mange ganger før jeg skjønte at nal var lurt 😆 Anonymkode: 8219e...314 Helt enig, nal er tingen!👌🏻 Jeg bruker denne sprayen fra Europris, sprayer på etter hver dusj, skyller over med vann og bruker nal etterpå. Skikkende hver gang. Denne viste seg å være mye bedre og mer effektiv enn alle de andre som er dyrere, som Jif osv. Anonymkode: e0fa9...230
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:07 #24 Skrevet torsdag kl. 17:07 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Zalo og eddik ❤️ Anonymkode: d8a0c...376 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gjør det enkelt, og det blir bra. Har en sånn trekantet, litt ru,flat svamp på håndtak. Sprayer først med blå Jif. Skrubber og skyller av. Så gnir jeg utover Vanish flekkfjerner. Tar over med den svampen, og skyller av. Blir blankt og fint. Husker ikke hvor jeg fikk rådet om Vanish, men det gjør glass veldig blankt. Anonymkode: 6df0b...4d3 Jeg har en sånn trekantet svamp med håndtak. Men vil ikke den ripe opp glasset? Takk for tips om Vanish. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt kjedelig svar,men jeg tørker av glassene hver gang jeg har dusjet med pusseskinn og det holder dem fine. Anonymkode: 974e4...bc4 Hehe, jeg har tre barn + mann - det er helt urealistisk at de kommer til å gjøre det, dessverre 🙊 Ekstatisk skrev (3 timer siden): Jeg bruker Effekt wc rens og putter det på en sprayplaske. Sprayer i dusjen og bruker en klut og vasker over etter ish 15 min. Den er helt magisk, fjerner alt av såperester, fett også. Noen ganger trenger jeg å bare å spraye vegger og gulv i dusjen og skylle over! Bruker også disse magiske hvite mikrosvampene. De vasker veldig bra uten å bruke såpe og er veldig skånsom mot overflater. Hvilke svamper er dette? Soft mann skrev (2 timer siden): Gjør som Ekstatisk skriver. Effekt wc renns er overlegen alle andre produkter. bruker du Jiff skurekrem er dessverre glasset ødelagt av mikroriper og vil bli vanskeligere og vanskeligere og holde reint. regner med den er basisk siden kroppsfett er en som del av det som henger der, og det er så effektivt Retter dette: ser det faktisk syre etter ai sjekk Ja, jeg har ikke turt å bruke Jif skurekrem fordi jeg er redd den vil ødelegge glasset. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har nesten sluttet med såper etter at jeg skaffet meg dampvasker. Og merker godt at jeg vasker færre ganger enn da jeg brukte såpe. Virker som rester av såpen tiltrekker seg smuss..i tillegg så lager den ikke riper som andre skuremidler gjør.. Anonymkode: b1951...b8b Dampvasker er fantastisk! Vi har også det. Men det tar ikke smuss på glasset, i alle fall ikke fullt ut. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt enig, nal er tingen!👌🏻 Jeg bruker denne sprayen fra Europris, sprayer på etter hver dusj, skyller over med vann og bruker nal etterpå. Skikkende hver gang. Denne viste seg å være mye bedre og mer effektiv enn alle de andre som er dyrere, som Jif osv. Anonymkode: e0fa9...230 Nalbruk hver gang er dessverre utelukket pga unger og mann, men takk for tips om spray! Anonymkode: a7ef2...b5f
mamanodrama Skrevet torsdag kl. 17:11 #25 Skrevet torsdag kl. 17:11 Jeg bruker kjøkkenspray, jeg. Vi har lite kalk i vannet, så belegget består som oftest av fettstoffer fra balsam og diverse produkter, da er det logisk å bruke et fettløselig middel. Zalo fungerer nok også veldig bra til det formålet, men det er så lettvint med den sprayen. Har også egen oppvaskbørste som kun brukes på badet. Den tar alle små kriker og kroker rundt kraner, håndtak etc. og gjør det enkelt å skrubbe litt på dusjveggene uten å måtte bruke så mye kraft.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:11 #26 Skrevet torsdag kl. 17:11 Klarer ikke mannen din å bruke en nal? Du får lære barna dine og så kan de lære det til mannen… Anonymkode: 62256...ed8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:22 #27 Skrevet torsdag kl. 17:22 Galletvål fra kaphal. Er et såpestykke så legger det i vann en stund og har på sprayflaske. Blir skinnende rent. Bruker det som flekkfjerning på tøy, på fastbrendte matrester. Veldig bra såpe. Anonymkode: acfbb...279
Ekstatisk Skrevet torsdag kl. 20:09 #28 Skrevet torsdag kl. 20:09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en sånn trekantet svamp med håndtak. Men vil ikke den ripe opp glasset? Takk for tips om Vanish. Hehe, jeg har tre barn + mann - det er helt urealistisk at de kommer til å gjøre det, dessverre 🙊 Hvilke svamper er dette? Ja, jeg har ikke turt å bruke Jif skurekrem fordi jeg er redd den vil ødelegge glasset. Dampvasker er fantastisk! Vi har også det. Men det tar ikke smuss på glasset, i alle fall ikke fullt ut. Nalbruk hver gang er dessverre utelukket pga unger og mann, men takk for tips om spray! Anonymkode: a7ef2...b5f https://www.jernia.no/praktisk-hjem/rengjøring-og-vaskeutstyr/rengjøringskoster-og--kluter/svamp/smartmicrofiber-mirakelsvamp-3stk/p/58016203?srsltid=AfmBOopba4RuCNG9scn-bSEWIY05ITT8j1nv2JPlzbaYMrYdFQIVIpyW Nanosvamper / Mirakelsvamp
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:36 #29 Skrevet fredag kl. 06:36 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har en sånn trekantet svamp med håndtak. Men vil ikke den ripe opp glasset? Takk for tips om Vanish. Hehe, jeg har tre barn + mann - det er helt urealistisk at de kommer til å gjøre det, dessverre 🙊 Hvilke svamper er dette? Ja, jeg har ikke turt å bruke Jif skurekrem fordi jeg er redd den vil ødelegge glasset. Dampvasker er fantastisk! Vi har også det. Men det tar ikke smuss på glasset, i alle fall ikke fullt ut. Nalbruk hver gang er dessverre utelukket pga unger og mann, men takk for tips om spray! Anonymkode: a7ef2...b5f What?🙈 Anonymkode: e0fa9...230
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå