Gå til innhold

Vask av dusjvegg (glass)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å holde rent. Det blir et fettete såpe-belegg nederst som det er så vanskelig å skrubbe vekk. Hva kan man bruke av vaskemidler/skuremidler, som ikke ødelegger glasset? Og hva kan man skrubbe med rent fysisk? Har hørt man ikke skal bruke mikrofiber, så jeg bruker bonullsklut. 

Anonymkode: a7ef2...b5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Jif Shiny Shower

Anonymkode: 37c3b...1d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nal som jeg bruker etter hver dusj, da ser glassene alltid helt rene ut. Kan være slapp på det, så funker fint med annenhver dusj også. Da slipper man å havne i den irriterende «dyp skrubbe dusj glass» fasen der 😛 vært der mange ganger før jeg skjønte at nal var lurt 😆 

Anonymkode: 8219e...314

AnonymBruker
Skrevet

Om du er som meg som er litt lat. 

Så er dorens egt det beste. Bland 1 del dorens og 4 deler vann i en flaske. Spray på og spyl av. Funker fjell her. 

Den nederste biten trenger ofte skurekrem en gang i ny og ned. Men om du går over dusjen men den sprayen jeg nevnte 1 gang i uken trenger du som regel aldri å skrubbe

Anonymkode: 9df4e...3f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker jif universal og skuresvamp. Ingen riper og det blir skinnende rent.

Anonymkode: c5660...f9f

Skrevet

Jeg bruker baderomsspray fra Jif som skal ta kalk. Spray på, løp ut (det lukter heftig), la det sitte et par minutter, og så skrubber jeg av med klut for glass. Men bruker den kalksprayen kun nederst der det er fettete. 

Anonymkode: d40ef...ea0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler Jif Shiny Shower

Anonymkode: 37c3b...1d5

Den er kjempe dårlig. Hadde store forhåpninger til denne, men ræva produkt.

Anonymkode: 1ac65...8b0

Skrevet

Jeg gjør det enkelt, og det blir bra.

Har en sånn trekantet, litt ru,flat svamp på håndtak. Sprayer først med blå Jif. Skrubber og skyller av. Så gnir jeg utover Vanish flekkfjerner. Tar over med den svampen, og skyller av. Blir blankt og fint. Husker ikke hvor jeg fikk rådet om Vanish, men det gjør glass veldig blankt.

Anonymkode: 6df0b...4d3

Skrevet

Zalo og eddik ❤️

Anonymkode: d8a0c...376

Skrevet

Jif skurekrem. 

Anonymkode: 15ca3...fac

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Zalo og eddik ❤️

Anonymkode: d8a0c...376

Støtter denne, blir gullrent uten at du må skrubbe deg i hjel.

Skrevet

Litt kjedelig svar,men jeg tørker av glassene hver gang jeg har dusjet med pusseskinn og det holder dem fine.

Anonymkode: 974e4...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...