AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg synes det er så vanskelig å holde rent. Det blir et fettete såpe-belegg nederst som det er så vanskelig å skrubbe vekk. Hva kan man bruke av vaskemidler/skuremidler, som ikke ødelegger glasset? Og hva kan man skrubbe med rent fysisk? Har hørt man ikke skal bruke mikrofiber, så jeg bruker bonullsklut. Anonymkode: a7ef2...b5f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Anbefaler Jif Shiny Shower Anonymkode: 37c3b...1d5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg har en nal som jeg bruker etter hver dusj, da ser glassene alltid helt rene ut. Kan være slapp på det, så funker fint med annenhver dusj også. Da slipper man å havne i den irriterende «dyp skrubbe dusj glass» fasen der 😛 vært der mange ganger før jeg skjønte at nal var lurt 😆 Anonymkode: 8219e...314
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Om du er som meg som er litt lat. Så er dorens egt det beste. Bland 1 del dorens og 4 deler vann i en flaske. Spray på og spyl av. Funker fjell her. Den nederste biten trenger ofte skurekrem en gang i ny og ned. Men om du går over dusjen men den sprayen jeg nevnte 1 gang i uken trenger du som regel aldri å skrubbe Anonymkode: 9df4e...3f4 1
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #5 Skrevet 47 minutter siden Jeg bruker jif universal og skuresvamp. Ingen riper og det blir skinnende rent. Anonymkode: c5660...f9f
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #6 Skrevet 42 minutter siden Jeg bruker baderomsspray fra Jif som skal ta kalk. Spray på, løp ut (det lukter heftig), la det sitte et par minutter, og så skrubber jeg av med klut for glass. Men bruker den kalksprayen kun nederst der det er fettete. Anonymkode: d40ef...ea0
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #7 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler Jif Shiny Shower Anonymkode: 37c3b...1d5 Den er kjempe dårlig. Hadde store forhåpninger til denne, men ræva produkt. Anonymkode: 1ac65...8b0
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #8 Skrevet 27 minutter siden Jeg gjør det enkelt, og det blir bra. Har en sånn trekantet, litt ru,flat svamp på håndtak. Sprayer først med blå Jif. Skrubber og skyller av. Så gnir jeg utover Vanish flekkfjerner. Tar over med den svampen, og skyller av. Blir blankt og fint. Husker ikke hvor jeg fikk rådet om Vanish, men det gjør glass veldig blankt. Anonymkode: 6df0b...4d3
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #9 Skrevet 17 minutter siden Zalo og eddik ❤️ Anonymkode: d8a0c...376
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #10 Skrevet 13 minutter siden Jif skurekrem. Anonymkode: 15ca3...fac
Hololo Skrevet 9 minutter siden #11 Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Zalo og eddik ❤️ Anonymkode: d8a0c...376 Støtter denne, blir gullrent uten at du må skrubbe deg i hjel.
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #12 Skrevet 8 minutter siden Litt kjedelig svar,men jeg tørker av glassene hver gang jeg har dusjet med pusseskinn og det holder dem fine. Anonymkode: 974e4...bc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå