Queen_of_Darkness Skrevet 27. november 2002 #1 Del Skrevet 27. november 2002 Hei hei det er bare meg igjen. Jeg lurte bare på hva slags sminkemåter dere bruker! Jeg syns det er litt vanskelig å sminke meg goth, men jeg har funnet en løsning. jeg bruker eyeliner og tegner en sort ring rundt hvert øye, og "fargelegger" med øyenskygge. Kjempesmart! Jeg vet ikke hvor de selger sort lebestift, så jeg bruker ganske enkelt en kullstift. Det virker, tro meg! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #2 Del Skrevet 27. november 2002 jeg bruker eyeliner og tegner en sort ring rundt hvert øye, og "fargelegger" med øyenskygge. Kjempesmart! ..og dritlekkert kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 ..og dritlekkert kan jeg tenke meg Er du ute etter å være goth er vel ikke lekker et mål, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. november 2002 #4 Del Skrevet 27. november 2002 Er du ute etter å være goth er vel ikke lekker et mål, eller hva? Målet er vel heller å skremme gamle damer slik at de tisser på seg. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. november 2002 #5 Del Skrevet 27. november 2002 Til daglig foretrekker jeg en diskret sminke. Er meg som skal fremheves, ikke sminken. På fest hender det jeg slår til med sotete øyensminke, eller markerte lepper, aldri begge deler på en gang. Ang svart leppestift; Ta å forhør deg litt rundt, det må da vel funke med en mørk mørk rød, evt knallrød leppestift også? Kullstift høres ikke særlig bra ut for leppene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 27. november 2002 #6 Del Skrevet 27. november 2002 *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 27. november 2002 #7 Del Skrevet 27. november 2002 jeg har prøvd én svart lebestift engang. den var riktignok en billig en fra nille men de aller færreste selger svart lebestift og ihvertfall ikke de dyre merkene. denne lebestiften var iallefall noe svineri, den smittet av på absolutt alt og umulig å dempe avsmittingen med pudder og papir. dessuten ble det dritstygt fordi den ikke dekker det våte området av leppen som er inni munnen og som av og til er synlig og da ser du det rosa bak det svarte og det er dritstygt! bruk mørkerød eller lilla lebestift heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. november 2002 #8 Del Skrevet 27. november 2002 Som en siste nødløsning får de som ønsker seg svart leppestift gjøre som Tatjana-Lars (dere har lest om han ja?) og bruke jotun husmaling som sminke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Øyenbryn Camilla Skrevet 27. november 2002 #9 Del Skrevet 27. november 2002 jeg har prøvd én svart lebestift engang. den var riktignok en billig en fra nille men de aller færreste selger svart lebestift og ihvertfall ikke de dyre merkene. denne lebestiften var iallefall noe svineri' date=' den smittet av på absolutt alt og umulig å dempe avsmittingen med pudder og papir. dessuten ble det dritstygt fordi den ikke dekker det våte området av leppen som er inni munnen og som av og til er synlig og da ser du det rosa bak det svarte og det er dritstygt! bruk mørkerød eller lilla lebestift heller.[list'] Lisle jeg ser bildet av deg, er de øyenbrynene ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 27. november 2002 #10 Del Skrevet 27. november 2002 de er laget av hår og farge hvis det er det du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Øyenbryn Camilla Skrevet 27. november 2002 #11 Del Skrevet 27. november 2002 Men er det ikke hår de så litt falske ut men det er greit hvis de er ekte, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. november 2002 #12 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg sminker meg alltid svært nøytralt jeg. eller, jada, jeg kan velge grønn eller lilla øyenskygge om det passer humør og klær, alternativt er det brunt det går i, men poenget er at uansett farge er mitt mål at det skal se naturlig ut. Svake farger altså, godt dempet. fordi jeg trives best slik. sminker meg for å fremheve meg ja, kunne aldri tenkt meg at sminken skulle dominere. Sånn sminke som Queen of darkness her snakker om... det hadde jeg aldri vist meg offentlig i. Ikke for bare sambo engang. Det passer ikke for meg. Stilig på de som kan gjøre det, som kan gå sånn, men på lille forsiktige meg ser det bare rart ut, garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #13 Del Skrevet 1. desember 2002 queen of darkness! hva er poenget med å sminke seg sånn da?? -the prince og fucking darkness himself; ozzy osbourne- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #14 Del Skrevet 1. desember 2002 The Queen of Darkness: Sett litt mye på The Osbournes kanskje?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gothica Skrevet 6. desember 2002 #15 Del Skrevet 6. desember 2002 Stå på Queen! Jeg sminket meg sånn før! Gikk også med tunge fløyelskapper. Det er en kustnerisk måte å uttrykke seg selv på. Tror ikke de andre skjønner det, jeg! Why propose with a red rose, when you can give me a BLACK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå