Hirondelle Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden Chupacabra skrev (Akkurat nå): "Mistet jomrudommen bakentil" 😅 Det var en fin måte å si at man hart blitt rævkjørt på. Trooooor ordet du mener er VOLDTATT. 20 1 3
Chupacabra Skrevet 5 timer siden #22 Skrevet 5 timer siden Hirondelle skrev (1 minutt siden): Trooooor ordet du mener er VOLDTATT. Alt hun sier er for å maksimere oppmerksomheten. Hvis hun ble voldtatt burde hun vel anmelde dette, fremfor å forsøke å sanke sympatistemmet etterpå. 5 1
Hirondelle Skrevet 5 timer siden #23 Skrevet 5 timer siden Chupacabra skrev (Akkurat nå): Alt hun sier er for å maksimere oppmerksomheten. Hvis hun ble voldtatt burde hun vel anmelde dette, fremfor å forsøke å sanke sympatistemmet etterpå. Skulle ønske det fantes en tommel ned-funksjon, dette var bare trist å lese. 6 11
Chupacabra Skrevet 5 timer siden #24 Skrevet 5 timer siden Hirondelle skrev (Akkurat nå): Skulle ønske det fantes en tommel ned-funksjon, dette var bare trist å lese. Hun opplevde at hun var ute av stand til å sette egne grenser, og hun opplevde at hun ikke hadde samtykket. Blir noe vagt dette... 6
Kålrota Skrevet 5 timer siden #25 Skrevet 5 timer siden Chupacabra skrev (3 minutter siden): Alt hun sier er for å maksimere oppmerksomheten. Hvis hun ble voldtatt burde hun vel anmelde dette, fremfor å forsøke å sanke sympatistemmet etterpå. Ærlig talt. Dette er det slemmeste jeg har lest på en stund. Ta et oppgjør med egne holdninger, takk. 1 7
Chupacabra Skrevet 5 timer siden #26 Skrevet 5 timer siden Kålrota skrev (1 minutt siden): Ærlig talt. Dette er det slemmeste jeg har lest på en stund. Ta et oppgjør med egne holdninger, takk. Jeg tror ikke på noe som helst av det som kommer fra såkalte influensere. Det er mange som har "mistet jomrudommen bakentil" uten at de må dele det med hele verden. 5
Tough cookie Skrevet 5 timer siden #27 Skrevet 5 timer siden Jeg unnskylder ikke Gaute, men det er jo litt "krake søker make" vibber her. Hvorfor skal denne damen som har barn, legge ut på nettet at hun tok en abort og ikke fikk støtte av Gaute, og i tillegg skrive at hun ble voldtatt bakentil? 4 4
Tiara07 Skrevet 5 timer siden #28 Skrevet 5 timer siden Kålrota skrev (2 minutter siden): Ærlig talt. Dette er det slemmeste jeg har lest på en stund. Ta et oppgjør med egne holdninger, takk. Uansett, er ikke dette noe du deler for offentligheten når det er barn involvert (selv om det ikke er hennes)! Dette er en meget umoden måte å handle på, og forstår godt at mange ser på det som en måte å få oppmerksomhet på. Og har han fått noen sjans her? Det er jo ikke sikkert at det er helt slik hun forklarer heller! Vil presisere at jeg ikke tar noens side her, ut fra en uttalelse i SoMe fra henne. Jeg sier ikke at det er usant det hun ytrer, men at det kan være flere sider her, før hun henger ut en mann og far som voldtektsforbryter! 5
Tiara07 Skrevet 5 timer siden #29 Skrevet 5 timer siden (endret) Tough cookie skrev (3 minutter siden): Jeg unnskylder ikke Gaute, men det er jo litt "krake søker make" vibber her. Hvorfor skal denne damen som har barn, legge ut på nettet at hun tok en abort og ikke fikk støtte av Gaute, og i tillegg skrive at hun ble voldtatt bakentil? Fordi hun kan være dramaqueen og oppmerksomhetssyk? Det finnes slike, dessverre! Det betyr ikke at jeg tror det i dette tilfellet, men det er bitre folk som gjør slik. Endret 5 timer siden av Tiara07 4
Chupacabra Skrevet 5 timer siden #30 Skrevet 5 timer siden Tough cookie skrev (1 minutt siden): Jeg unnskylder ikke Gaute, men det er jo litt "krake søker make" vibber her. Hvorfor skal denne damen som har barn, legge ut på nettet at hun tok en abort og ikke fikk støtte av Gaute, og i tillegg skrive at hun ble voldtatt bakentil? Fordi hun ønsker oppmerksomhet, og fordi hun får likes av naive fjols som tror på alt hun skriver. 4 1
parmanoia Skrevet 5 timer siden #31 Skrevet 5 timer siden Chupacabra skrev (21 minutter siden): "Mistet jomrudommen bakentil" 😅 Det var en fin måte å si at man hart blitt rævkjørt på. Voldtatt. 5 1
MzMe Skrevet 5 timer siden #32 Skrevet 5 timer siden Eir30 skrev (1 time siden): Men... er de ikke fremdeles sammen? Nei..
miagunda Skrevet 4 timer siden #33 Skrevet 4 timer siden (endret) Maskopi skrev (1 time siden): Hva fa** Altså det er grusomt. Men merkelig å legge det ut sånn offentlig Endret 4 timer siden av miagunda 4
Snikmos Skrevet 4 timer siden #35 Skrevet 4 timer siden (endret) Kan såklarte « kjendiser " beholde brudd for seg selv. Gjerne for barnas skyld. hun er selv mor til tre jenter, og burde i såfall om de påstandene hennes stemmer anmelde osv fremfor å poste i some. Selvfølgelig ikke akseptabelt dersom det hun sier har skjedd. Men også feil måte å bli kjent på. Stusser veldig over hvorfor hun ikke har slettet bildene og videoer av han og henne på some Endret 4 timer siden av Snikmos 4
Justlooking Skrevet 4 timer siden #36 Skrevet 4 timer siden Tiara07 skrev (1 time siden): Uansett, er ikke dette noe du deler for offentligheten når det er barn involvert (selv om det ikke er hennes)! Dette er en meget umoden måte å handle på, og forstår godt at mange ser på det som en måte å få oppmerksomhet på. Og har han fått noen sjans her? Det er jo ikke sikkert at det er helt slik hun forklarer heller! Vil presisere at jeg ikke tar noens side her, ut fra en uttalelse i SoMe fra henne. Jeg sier ikke at det er usant det hun ytrer, men at det kan være flere sider her, før hun henger ut en mann og far som voldtektsforbryter! Måtte google damen. Hun har faktisk tre barn. 2
J.. Skrevet 4 timer siden #37 Skrevet 4 timer siden Tiara07 skrev (1 time siden): Uansett, er ikke dette noe du deler for offentligheten når det er barn involvert (selv om det ikke er hennes)! Burde kanskje tenkt på at å overskride noens grenser kan og vil ha konsekvenser senere,barn eller ei i bilde.. 1
miagunda Skrevet 4 timer siden #38 Skrevet 4 timer siden Ibot skrev (1 time siden): Han minner meg om Kurt Nilsen. I sinn og skinn. Ja. Mindre attraktiv kar som plutselig svømmer i damer, og velger og vraker og kaster seg rundt og har seg. 5 1
Jaddah123 Skrevet 4 timer siden #39 Skrevet 4 timer siden miagunda skrev (5 minutter siden): Så hun hadde 3 barn også. Sikkert med 3 fedre. Ble nesten en 4. 2
Tough cookie Skrevet 4 timer siden #40 Skrevet 4 timer siden (endret) Tiara07 skrev (1 time siden): Fordi hun kan være dramaqueen og oppmerksomhetssyk? Det finnes slike, dessverre! Det betyr ikke at jeg tror det i dette tilfellet, men det er bitre folk som gjør slik. Ser nå at de var kjærester kun 3-4 måneder Endret 4 timer siden av Tough cookie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå