Magetaske Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden (endret) Tenker at han aldri burde vist seg på reality igjen i sine eldre år. Han virket så fin før, blant annet som programleder i farmen. Endret 19 timer siden av Magetaske Mer detaljert 6
hso Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Enig! Etter å ha sett hva eks nr 2 la ut når han annonserte kjæreste i februar, for nå å se hvordan eks 3 har blitt behandlet (ja ut fra hva hun selv skriver på tiktok) så tenker mannen burde kanselleres! Kan man ikke oppføre seg, vel da trenger du hvertfall ikke tv-tid 19
Johan uten land Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden hso skrev (6 minutter siden): Enig! Etter å ha sett hva eks nr 2 la ut når han annonserte kjæreste i februar, for nå å se hvordan eks 3 har blitt behandlet (ja ut fra hva hun selv skriver på tiktok) så tenker mannen burde kanselleres! Kan man ikke oppføre seg, vel da trenger du hvertfall ikke tv-tid Hva sier hun? 1 1
hso Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Johan uten land skrev (37 minutter siden): Hva sier hun? Nei han gjorde det slutt på insta DM, før hun skulle ta en abort. Å kom da tilbake krypende med blomster uken etterpå… 7 2
Thildamor Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Blitt med på reality? Det var vel sånn han ble kjent.
Lunabelle Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden (endret) Thildamor skrev (16 minutter siden): Blitt med på reality? Det var vel sånn han ble kjent. Tror du overså et "aldri" 😅 Endret 19 timer siden av Lunabelle
Thildamor Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Lunabelle skrev (6 minutter siden): Tror du overså et "aldri" 😅 Etter at du endret teksten? 2
Magetaske Skrevet 18 timer siden Forfatter #9 Skrevet 18 timer siden Thildamor skrev (6 minutter siden): Etter at du endret teksten? Jeg er TS. Jeg endret teksten pga deg ja. Var det ikke det du ville frem til med kommentaren din?
Magetaske Skrevet 18 timer siden Forfatter #10 Skrevet 18 timer siden hso skrev (1 time siden): Enig! Etter å ha sett hva eks nr 2 la ut når han annonserte kjæreste i februar, for nå å se hvordan eks 3 har blitt behandlet (ja ut fra hva hun selv skriver på tiktok) så tenker mannen burde kanselleres! Kan man ikke oppføre seg, vel da trenger du hvertfall ikke tv-tid Ja! Jeg blir sjokkert gang på gang av han der. Hadde vært interresant å høre mer fra de andre ekskjærestene, men sikkert vanskelig når det er barn inne i bildet. Hva la eks nr 2 ut? 2 1
Vinnanna15 Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden La han ufyselige typen der forbigå i stillhet! Trenger ikke mer oppmerksomhet! 5 1
refill Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden (endret) Krem type han der Edit: jeg velger å slette printscreen fra tiktoken hennes. Jeg trodde hun var barnløs, men jeg vet jo at han har barn. Jeg tenkte ikke lenger enn å bekrefte hva hun skrev, men burde ikke postet for å gi saken ytterligere offentlig oppmerksomhet. Endret 11 minutter siden av refill 5 1
BlåSwix Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden "Voksent" å ta dette på TikTok... stakkars barn som er involvert på begge sider 14 1
Johan uten land Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden En kan vel konstatere at det er litt spesielle folk disse som trekkes mot rampelyset uten å ha noe spesielt å bidra med. 5 5
Eir30 Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden refill skrev (12 timer siden): Krem type han der Men... er de ikke fremdeles sammen?
Tiara07 Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Eir30 skrev (27 minutter siden): Men... er de ikke fremdeles sammen? Mener det ble annonsert at det var slutt for noen dager siden. Til dere andre: Hva sa eks nr 2 når Gaute annonserte at han var kjæreste med nr. 3? 2
Chupacabra Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden (endret) Maskopi skrev (1 time siden): "Mistet jomrudommen bakentil" 😅 Det var en fin måte å si at man har blitt rævkjørt på. Endret 2 timer siden av Chupacabra 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå