Magetaske Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai (endret) Tenker at han aldri burde vist seg på reality igjen i sine eldre år. Han virket så fin før, blant annet som programleder i farmen. Endret 12. mai av Magetaske Mer detaljert 11
Lunabelle Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai (endret) Thildamor skrev (16 minutter siden): Blitt med på reality? Det var vel sånn han ble kjent. Tror du overså et "aldri" 😅 Endret 12. mai av Lunabelle
Thildamor Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Lunabelle skrev (6 minutter siden): Tror du overså et "aldri" 😅 Etter at du endret teksten? 4
Magetaske Skrevet 12. mai Forfatter #6 Skrevet 12. mai Thildamor skrev (6 minutter siden): Etter at du endret teksten? Jeg er TS. Jeg endret teksten pga deg ja. Var det ikke det du ville frem til med kommentaren din?
Vinnanna15 Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai La han ufyselige typen der forbigå i stillhet! Trenger ikke mer oppmerksomhet! 24 6
Johan uten land Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai En kan vel konstatere at det er litt spesielle folk disse som trekkes mot rampelyset uten å ha noe spesielt å bidra med. 10 13
miagunda Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Ibot skrev (1 time siden): Han minner meg om Kurt Nilsen. I sinn og skinn. Ja. Mindre attraktiv kar som plutselig svømmer i damer, og velger og vraker og kaster seg rundt og har seg. 15 5
Sol Rampelyset Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktesprening. Sol, admin. 2 1
Justlooking Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai K.B. skrev (På 13.5.2026 den 13.37): Høyrefyr, det sier vel alt.. Hvordan kan det si alt? 5 7
Sammy! Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Altså i forhold til hvordan han beskrives av noen av sine ekser så er jo dette en bagatell, men hans oppførsel i 71 grader nord var helt ekstrem. Han har i ettertid slik jeg forstår det prøvd å bagatellisere det og skylde på "god tv", men jeg tror ikke et sekund på det. Han er ikke helt riktig skrudd sammen. Jeg tviler ikke et sekund på at han er en ufin fyr i romantiske relasjoner også. 22 4
Aristokrat1 Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai Sammy! skrev (1 time siden): Altså i forhold til hvordan han beskrives av noen av sine ekser så er jo dette en bagatell, men hans oppførsel i 71 grader nord var helt ekstrem. Han har i ettertid slik jeg forstår det prøvd å bagatellisere det og skylde på "god tv", men jeg tror ikke et sekund på det. Han er ikke helt riktig skrudd sammen. Jeg tviler ikke et sekund på at han er en ufin fyr i romantiske relasjoner også. Det var igrunn litt tilfredsstillende å se i siste 71 at lillebroren hans var en han var litt «underkua» syns jeg. Og hvis det har vært dynamikken mellom de to i oppveksten , så har nok GGG prøvd å hevde seg der han kan ellers. 4
Lillyvally Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai Synes Grøtta Grav er en av de kjekkeste mennene vi har i Norge. Har dere sett det deilige bilde av han der han trener skuldre i en sånn slags singlet hettejakke? Han ser både tøff og gangsta ut 🤤
Vinnanna15 Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai Lillyvally skrev (1 time siden): Synes Grøtta Grav er en av de kjekkeste mennene vi har i Norge. Har dere sett det deilige bilde av han der han trener skuldre i en sånn slags singlet hettejakke? Han ser både tøff og gangsta ut 🤤 😂😂😂Det var dagens😂 19
Korsihalsen Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai Han ser jo 10 år eldre ut enn det han er. Trodde han var over 50 nå. 3
Sammy! Skrevet 15. mai #19 Skrevet 15. mai Lillyvally skrev (14 timer siden): Synes Grøtta Grav er en av de kjekkeste mennene vi har i Norge. Har dere sett det deilige bilde av han der han trener skuldre i en sånn slags singlet hettejakke? Han ser både tøff og gangsta ut 🤤 Som Pippi sier "den som er veldig sterk, må også være veldig snill." Det hjelper ingenting om man er sterk som en okse, tøff og gangsta med den personligheten han har. 11 5
Amarillo Skrevet 15. mai #20 Skrevet 15. mai Magetaske skrev (På 12.5.2026 den 20.04): Tenker at han aldri burde vist seg på reality igjen i sine eldre år. Han virket så fin før, blant annet som programleder i farmen. Nå er det jo noen år siden magetaske var inn også da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå