Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 jeg har mange år vært plaget av uren hud. nå har jeg begynt å bruke diane ppiller mot dette.. noen som har erfaring med dette produktet, og som kan fortelle meg om når de eventuelt merket forskjell? jeg begynner å bli ganske lei disse kvisene...
Veronal Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Jeg hadde god effekt av Diane p-piller da jeg tok dem ifbm. uren hun. Produksjon av talg og kvisedannelse er en langvarig prosess, så du kan ikke regne med å se effekten av pillene før 1-2-3 mnd. Lykke til!
Gjest Binna Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Jeg har en venninne som slet med uren hud. Hun bruker Diane og huden har blitt kjempeflott! Det tar nok litt tid før du ser forskjellen, men det skal hjelpe.
Gjest Gjest_Bolla_* Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Jeg har hørt det funker bra.. Men, husk at p-piller faktisk er gift da..
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Jeg så veldig bra reultater etter noen måneder.
Gjest Emera Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Men, husk at p-piller faktisk er gift da.. ← Er det gift? Og her har jeg gått rundt og trodd at det var hormoner... Vel, hva man enn mener om p-piller, jeg har også en venninne som brukte Diane mot kviser, og hun ble helt kvitt kvisene.
Tantalina Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Jeg gikk på Diane p-piller da jeg var en 17 år. Har alltid vært tynn som en sil, men la da på meg 20 kilo. Da jeg ble litt eldre dro jeg til hudlege. Han satte meg på en Roaccutan kur. Du får oppfølging fra legen fordi det er sterke tabletter som sliter på leveren, men heldigvis er det slik at leveren bygger seg opp igjen. Huden flasser av, og det er akkurat som om du får ny hud. Jeg er KJEMPE fornøyd, og har flott hud nå. Absolutt å anbefale! Jeg prøvde alt før jeg ble satt på denne kuren, og var irritert fordi jeg ikke ble informert om dette før. Jeg er i dag 28 år og har ikke hatt annet enn et par mensen kviser siden jeg ble ferdig med kuren (21 år). Den koster litt, men absolutt verdt det!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå