Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! :klem:

Her var det mange sider å oppdatere seg i siden sist! Og så mange go´bilder av Jacob, ikke minst den filmsnutten! :hjerter:

Han er så skjønn, og har så vakre øyne! Men det har du vel hørt før.. ;)

Synes jeg skimta et smil på et av bildene også jeg! :-D

Og magen din er flott synes jeg! Det er så rart å tenke på at den nydelige prinsen din lå der inne for bare noen dager siden! :grine2:

Ha en fortsatt fin 2. påskedag! :klem::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Nå har jeg kost med med både denne dagboken og slutten på graviditetsdagboken. Utrolig levende og bra fortalt fødselshistorie. Imponert :Nikke:

Og så mange flotte bilder dere har lagt ut av lille Jacob Alexander da :hjerter_rundt:

Høres ut som at dere koser dere med den nye familietilværelsen, og det synes jeg dere skal fortsette med alstå! Selv sitter jeg her mer babysyk enn noen gang og ønsker meg i dine sko... :sjenert: Men bryllup først :Nikke:

Mannen begynner å jobbe igjen etter påske i morgen eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeia mammaTT!!

Nå er jeg endelig hjemme igjen og har tatt fatt på runden min! Og plutselig var du her i dette nabolaget! Så nå har jeg lest meg gjennom den nye boken din og er bare helt :grine2: Ikke helt fritt for at det har kommet en liten tåre...En sånn nydelig sjarmør dere har fått :hjerte:

Skjønner godt a dere blir helt tussete jeg ja! Og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg om mulig enda mer til lillegull kommer ut! Og tenk,det er bare 15 uker til :overrasket:

Herlig å høre om hverdagen med lille prinsen! Så må jeg se om den gamle boka di finnes oghvor jeg kan lese om fødselen! Mye spennende på meg i tiden fremover! Ha jo ikke vært på nett på evigheter...

Men nå er jeg tilbake! Ha en alldeles herlig kveld alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Teddy!!!!

Så mange nyyydelige bilder av det lille vidunderet :hjerter:

Jeg skjønner veldig godt at dere blir helt tussete i hodet begge to. MEn synes det er veldig flott å lese at mannens bryst er like godt som mammas. Da kan du liksom slappe av litt...

Håper den første påsken med det lille vidunderet har vært helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du har fått deg dagbok her på P-T :hoppe:

Veldig kjekt å se så masse bilder av prinsen deres! Virkelig ett vakkert barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

hei hei :vinke:

Så utrolig nyedelig han er! De store vakre øynene! :hjerte:

Høres ut som at du koser deg, tross lite søvn innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh...

:sjenert:

God morgen!

Nå stod jeg opp...Jacob sover enda! :)

Dvs., det er vel ikke heeelt riktig å si god morgen, men det føles sånn. Hadde en ganske kjip natt i natt, da Jacob ikke sov mer enn til kl. 02 før han fant ut at NÅ var det morgen og han var lys våken. Satt oppe med han i to timer ETTER å ha ammet, før han falt til ro igjen! :Gjesp: Så da vi var oppe kl. 09.30 var det ikke mange timene før jeg måtte krype under dyna igjen... Har dundrende hodepine og føler meg bare helt :eeeh:!!! Hjelper ikke særlig med sm.stillende, så nå måtte jeg bare stå opp igjen! :roll:

Jaja, sender mannen avgårde på butikken straks for å handle noe mat - så kanskje det hjelper litt med en god middag! ;) Og TAKK for at mannen er hjemme fra jobb igjen - han skal sikkert og visst få lov til å skifte bleier resten av dagen! :grine2: Jacob er en bæsjemaskin så det holder! :ler:

Kan ikke få takket dere nok jeg, for alle koselige tilbakemeldinger!

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Så nydelig liten bæsjemaskin! :ler:

Fint at mannen din er hjemme da! God bedring med hodepinen din :troest:

Fortsatt god tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hodepinen bedrer seg...jeg vet alt om å ha vondt i hodet uten å kunne ta smertestillende :ironi:

Også så nydelig sovepjokk :hjerte: . Men mye hår har han ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Huff da snuppa!! At du skal ha så hodepine. :troest: . Men den har kanskje noe med at natten ble så pass kort som den ble...??? :sjenert: Håper hodepinen fosvinner med litt god middag og en forhåpentligvis god natt.

Håper bærsjemaskinen din (som forhåpentligvis er snill med mammaen sin i natt), du&mannen får en fortreffelig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...