Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på du!

Håper dere har det riktig så bra i det nye året og at alle sammen er friske og raske!

Håper på en liten oppdatering snart............. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slenger ut snøret og fisker deg opp fra side to..*

Du er god du, Skyttevennen! :klem:

---

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN

Vi har gått travelt over i det nye året etter at vi feiret jul hos mine foreldre i Oslo. Lilleprinsen var ikke så opptatt av juletre eller pakker han, men papiret var morsomt ;)

Julen gikk like fort som den kom, og 1. januar begynte jeg et sunnere og lettere liv - allerede 2 kg mindre av meg :sjarmor: og jeg føler meg på rett spor! Så deilig å mestre noe, å kvitte seg med kiloene som gjør en så misfornøyd med en selv!

Lilleprinsen har nå blitt 9 måneder og er en aktiv krabat; han sitter ikke selv enda og reiser seg ikke skikkelig, ikke krabber han heller...men han åler seg i racerfart, står på alle fire og "vugger", og forsøker å løfte seg på kne opp på ting...så han vil opp og fram, han tar ting i et rolig tempo bare ;) Flere tenner er også på vei, to tenner har han jo hatt siden han var 4 mnd, men nå kommer både begge fortennene og hjørnetennene oppe - så det er ikke så rart han har vært litt sutrete til tider i det siste. Blir rart å se et smil fullt at tenner fremfor det tannløse :grine2: Lille store, fine gutten min!!!

Dagene går i ett med turer, åpen barnehage +++

Vi har forøvrig søkt barnehageplass også, dvs. det gjorde vi i høst...men vi har jo endret søknaden ørten ganger. Vel, nå har vi søkt 100% fom. 1. august og håper jo vi får plass i en barnehage ikke så altfor langt unna. Og jeg håper jeg finner meg en jobb jeg vil trives i. Ønsker ikke noe mer enn 80%, men vet faktisk ikke helt hva jeg vil gjøre enda...så det gjenstår å se hva det blir til! :)

Riktig god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) (Og godt nyttår! (- hvor lenge fortsetter man å si det, egentlig? ;) )

Godt å se at alt er bra med dere! Ønsker lykke til med barnehage- og jobbsøking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Teddy!!!

Nå er jeg tilbake. ;)

Henger litt her også jeg.

Så vesle rusken er blitt 9mnd alt :overrasket: . De vokser til disse små nurkene våre. :grine:

Jeg har også søkt barnehageplass. Gjorde det i høst selv jeg og det er jeg glad for. Fordi her i oslo så endrer de reglene fra i år av. Så i steden for at det er lotto-trekning, så er det nå ansinitet som gjelder (når er barnet født og når på året søkte du). Så jeg HÅPER vi får plass.

Håper du har det flotters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo passe på litt vettu ;)

Veldig godt å høre fra deg igjen!Morsomt å høre om lille store prinsen :legrine:

Får håpe dere får barnehage og at du finner ut hva du vil gjøre!

:klappe: For selvdisiplinen din,hva er trikset?! Jeg kunne tenkt meg noen fler kilo i minus jeg også...men har liksom satt meg fast nå...

Skulle ønske det fantes grønsaker med lollipopsmak :ler:

Ha ei finfin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å passe på at du ikke havner så langt bak i leksa her!

Håper dere er friske og raske og koser dere masse!

Ha ei finfin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...