Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppa :vinke:

En får si det går treigt i dagboken din for tiden!!! Kjenner meg igjen, men du er jaggu verre enn meg :ler:. Håper du kanskje kan oppdatere med noen flere bilder av din lille solstråle snart? Er så spent på å se hvor stor han har blitt :sjenert:

Stor klem fra meg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Innom med en aldri så liten hilsen nå når jeg endelig er på runde igjen!

Vet hvordan det er å ha aaalt for få timer å ta av!

Håper dere har det helt supert og får ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det, da er jeg ENDELIG innom en liten tur igjen ;)

Det er aaaalt for få timer å ta av ja, Skytte - men du er nå en liten engel som støtt holder liv i og tørker støv av dagboken min :kyss: Må inn og lese om hvordan dere har det nå etterpå :klem:

---

Hvor skal jeg begynne da?

Min kjæreste lille skatt er blitt 7 måneder; han kan åle seg fremover i forrykende fart og er nå overalt, på null komma niks. Sikkert ikke lenge til han krabber; for nå gjør han tegn til å ville reise seg også...og får han hjelp står han stivt og stødig som et fjell :overrasket: Han spiser 8 mnd grøt og middagsglass; det andre er jo bare mos for småunger :ler: , og han kan si "mamma" og "pappa" :grine2: Helt herlig!

Vi går aktivt på babysvømming og begynner kurs nr. 2 nå til tirsdag igjen, og ellers går nå dagene i ett - hver torsdag er vi i åpen barnehage osv. Skal si tiden flyr med en aktiv krabat, også skal han bare blir mer og MER aktiv :sjenert::ler: Lurer på hvor tiden skal bli av DA!!! *s*

Nå får jeg ta en liten update rundt omkring og snike meg tilbake til symaskinen og/eller strikkepinnene :)

Men aller først et 7 mnd bilde av gullet, må jo skryte litt av han når jeg først er her inne:

gallery_7814_158_23184.jpg

Takk til alle som har vært innom dagboken min, dere er så søte som ikke glemmer oss!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så flink og fin han er!!!!Jeg blir helt :legrine:

Klart vi ikke glemmer dere! I allefall ikke jeg!Syns det er fint at du rekker innom av og til! Så vet jeg da i tillegg at det ikke bare er meg som faller litt utenfor............. :sjenert::ler:

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så flink og fin han er!!!!Jeg blir helt :legrine:

Klart vi ikke glemmer dere! I allefall ikke jeg!Syns det er fint at du rekker innom av og til! Så vet jeg da i tillegg at det ikke bare er meg som faller litt utenfor............. :sjenert:  :ler:

God natt! :klem:

* S M A S K *

Sov godt du også forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig han er! :hjerter:

Du begynner tidlig nedtelling til neste ferie ser jeg? :ler:

Stooor klem :klem:

:rodme:

Ja, gleder meg jo som en unge :sjenert:;)

Men jeg vurderer jo å telle ned til både jul, bursdagen min og 1 årsdagen til Lilleprinsen da...måtte liksom bare sjekke hvor mange dager det er til vi reiser :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:ler: Nå har jeg diskutert litt med meg selv her om det er 256 eller 356 dager i et år :ler::ler: Skulle prøve å se for meg hvor lenge det er til dere skal på ferie! Ikke så enkelt når hodet ikke funker......... :sjenert:

Lurer på om vi skal på ferie noe sted neste år..hmm....Blir vel det tenker jeg!

Ha ei fin uke sammen med dine kjære! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...