Gjest lillelou Skrevet 3. november 2006 #1201 Del Skrevet 3. november 2006 Innom og ser på de nyeste bildene av Jacob. Han er virkelig en nydelig gutt. Håper dere har det fint,alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. november 2006 #1202 Del Skrevet 3. november 2006 Hei snuppa En får si det går treigt i dagboken din for tiden!!! Kjenner meg igjen, men du er jaggu verre enn meg . Håper du kanskje kan oppdatere med noen flere bilder av din lille solstråle snart? Er så spent på å se hvor stor han har blitt Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2006 #1203 Del Skrevet 3. november 2006 Guri, for en nydelig gutt. Og snart 7 mnd jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #1204 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. november 2006 #1205 Del Skrevet 7. november 2006 Snart er det jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. november 2006 #1206 Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. november 2006 #1207 Del Skrevet 11. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. november 2006 #1208 Del Skrevet 16. november 2006 Hei på dere! Innom med en aldri så liten hilsen nå når jeg endelig er på runde igjen! Vet hvordan det er å ha aaalt for få timer å ta av! Håper dere har det helt supert og får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 16. november 2006 Se det, da er jeg ENDELIG innom en liten tur igjen Det er aaaalt for få timer å ta av ja, Skytte - men du er nå en liten engel som støtt holder liv i og tørker støv av dagboken min Må inn og lese om hvordan dere har det nå etterpå --- Hvor skal jeg begynne da? Min kjæreste lille skatt er blitt 7 måneder; han kan åle seg fremover i forrykende fart og er nå overalt, på null komma niks. Sikkert ikke lenge til han krabber; for nå gjør han tegn til å ville reise seg også...og får han hjelp står han stivt og stødig som et fjell Han spiser 8 mnd grøt og middagsglass; det andre er jo bare mos for småunger , og han kan si "mamma" og "pappa" :grine2: Helt herlig! Vi går aktivt på babysvømming og begynner kurs nr. 2 nå til tirsdag igjen, og ellers går nå dagene i ett - hver torsdag er vi i åpen barnehage osv. Skal si tiden flyr med en aktiv krabat, også skal han bare blir mer og MER aktiv Lurer på hvor tiden skal bli av DA!!! *s* Nå får jeg ta en liten update rundt omkring og snike meg tilbake til symaskinen og/eller strikkepinnene Men aller først et 7 mnd bilde av gullet, må jo skryte litt av han når jeg først er her inne: Takk til alle som har vært innom dagboken min, dere er så søte som ikke glemmer oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. november 2006 #1210 Del Skrevet 16. november 2006 Så flink og fin han er!!!!Jeg blir helt Klart vi ikke glemmer dere! I allefall ikke jeg!Syns det er fint at du rekker innom av og til! Så vet jeg da i tillegg at det ikke bare er meg som faller litt utenfor............. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2006 Forfatter #1211 Del Skrevet 16. november 2006 Så flink og fin han er!!!!Jeg blir helt Klart vi ikke glemmer dere! I allefall ikke jeg!Syns det er fint at du rekker innom av og til! Så vet jeg da i tillegg at det ikke bare er meg som faller litt utenfor............. God natt! ← * S M A S K * Sov godt du også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2006 #1212 Del Skrevet 16. november 2006 Så herlig han er! Du begynner tidlig nedtelling til neste ferie ser jeg? Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2006 Forfatter #1213 Del Skrevet 16. november 2006 Så herlig han er! Du begynner tidlig nedtelling til neste ferie ser jeg? Stooor klem ← Ja, gleder meg jo som en unge Men jeg vurderer jo å telle ned til både jul, bursdagen min og 1 årsdagen til Lilleprinsen da...måtte liksom bare sjekke hvor mange dager det er til vi reiser :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. november 2006 #1214 Del Skrevet 16. november 2006 Så herlig han er Og så flink en gutt. Herregud, det er jo ikke lenge siden han var nyfødt Snart springer han som en vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. november 2006 #1215 Del Skrevet 17. november 2006 Så fin han er. Og som han ligner på mamma'n sin da! Ha en fin helg,Teddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. november 2006 #1216 Del Skrevet 17. november 2006 så nydelig han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 17. november 2006 #1217 Del Skrevet 17. november 2006 Han er vel bare det herligste, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2006 #1218 Del Skrevet 20. november 2006 Nå har jeg diskutert litt med meg selv her om det er 256 eller 356 dager i et år Skulle prøve å se for meg hvor lenge det er til dere skal på ferie! Ikke så enkelt når hodet ikke funker......... Lurer på om vi skal på ferie noe sted neste år..hmm....Blir vel det tenker jeg! Ha ei fin uke sammen med dine kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 24. november 2006 #1219 Del Skrevet 24. november 2006 Måtte bare titte litt på bildet av Jacob igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. november 2006 #1220 Del Skrevet 25. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå