Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Så herlig med roser da! :hjerte: Sikkert ikke no' særlig å være borte fra dere så mye tenker jeg, men det er vel noen ferieturer på gang utover så dere får tatt igjen noe av det tapte! :)

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Så herlig med roser da! :hjerte: Sikkert ikke no' særlig å være borte fra dere så mye tenker jeg, men det er vel noen ferieturer på gang utover så dere får tatt igjen noe av det tapte! :)

Ha en god dag! :klem:

Det er ferie på gang vettu... Han skal jo ha permisjon i 6-7 uker, så da får vi masse kvalitetstid sammen alle tre, ikke minst med mormor og morfar som jo bor et stykke unna i hverdagen! ;)

---

Tenk, jenter - lilleprinsen min er 12 uker i dag! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så herlig med roser da :)

Er så koselig å lese om livet ditt med Jakob og mannen :hjerte: og tenk at lilleprinsen din er 12 uker allerede :sjokk: Tiden går jammen meg fort hvis man snur seg tilbake :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Hurra for Jacob 3 måneder!! :) Og gratulerer med gjenoppstått sexliv :sjarmor: Jeg digger KG og frittalende kvinner som deg TT, det er så bra at vi "kan snakke om sånt", det er jo virkelig noe som påvirker livet! Så skjønt av mannen å komme med roser også, han vil nok helst være mest mulig sammen med deg og nurket ja.. Blir nok herlig med fri sammen snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker gammel prins :hjerte: Og med gjenoppstått sexliv :ler: Så deilig at han sovner av seg selv! Her har vi kommet inn i en dårlig vane, hvor han MÅ sovne ved puppen eller på skuldra/fanget (om kvelden, vel å merke). Tenkte å prøve et tips jeg fant på NM, nemlig å legge et klesplagg som lukter mamma (meg altså ;) ) i senga hans når vi legger ham. For det er jo mammakos han vil ha, ikke nødvendigvis mat :)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har tittet innom her ser jeg, men alt er jo i sin skjønneste orden!! :ler: Så flott med bra pappa-prøver, soving, sex, ferie på gang og sånn! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med roser da :)

Er så koselig å lese om livet ditt med Jakob og mannen :hjerte:  og tenk at lilleprinsen din er 12 uker allerede :sjokk:  Tiden går jammen meg fort hvis man snur seg tilbake...

Tiden går veldig fort ja! 5. juli blir han jo 3 måneder og det er IKKE lenge til! :overrasket:

Hurra for Jacob 3 måneder!! Og gratulerer med gjenoppstått sexliv.  Jeg digger KG og frittalende kvinner som deg TT, det er så bra at vi "kan snakke om sånt", det er jo virkelig noe som påvirker livet! Så skjønt av mannen å komme med roser også, han vil nok helst være mest mulig sammen med deg og nurket ja.. Blir nok herlig med fri sammen snart!

:sjarmor:

Frittalende; that´s me! Jeg er den jeg er jeg, kan jo ikke late som noe annet...veldig rett ut og fram! ;) Kjekt at du liker det! :grine2:

Gleder meg veldig til ferie ja! Best å kunne være sammen! :Nikke:

Gratulerer med 12 uker gammel prins. Og med gjenoppstått sexliv! Så deilig at han sovner av seg selv! Her har vi kommet inn i en dårlig vane, hvor han MÅ sovne ved puppen eller på skuldra/fanget (om kvelden, vel å merke). Tenkte å prøve et tips jeg fant på NM, nemlig å legge et klesplagg som lukter mamma (meg altså ) i senga hans når vi legger ham. For det er jo mammakos han vil ha, ikke nødvendigvis mat.

Veldig deilig å ha en gutt som er så snill, skal IKKE klage!

Sikkert lurt å prøve akkurat det du tenker på her; kan evt. forsøke med varmeflaske med en t-shirt el. annet plagg som er ditt utenpå, så får du noe av varmen også! ;) Verdt et forsøk! :Nikke: Tenker Leon kommer tilbake til god vane bare dere prøver og lar det slå til noen dager på rad; det er ofte bare litt skriking man MÅ igjennom før de skjønner at "sånn er det bare"!!! :tommel:

Lenge siden jeg har tittet innom her ser jeg, men alt er jo i sin skjønneste orden!!  Så flott med bra pappa-prøver, soving, sex, ferie på gang og sånn!

Alt er i skjønneste orden vettu! ;)

Hvis ikke hører du nok vrælet mitt helt ut til Hvaler! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha blomster... :sjenert:... peoner...

Og tenk at prinsen har blitt så gammel! GRATTIS!!! :hjerte:

Lurer på om jeg får en slik fødselspresang (sånn etter at du har født vettu) av mannen. Har hintet frempå, men skal bli spennende å se om han virkelig har fattet poenget :ler:. Det var jo HAN som i hovedsak ville ha ungen ;)

Ha en super torsdag, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: SNUTTA FAKTISK :ler: Jeg klarte ikke konse på noe av det du har skrevet etter jeg leste om SNUTTA :ler: Det var det kuleste ordet jeg har hørt siden krigen brant!!! Hehehehehehe!!!!

Supert å høre at hun spiller på lag nå da,alltid kjekt med litt action :sjarmor:

Må nesten gratulere lille prinsen med 12 uker da! Herremin som tiden flyr :overrasket: Den slutter jo aldri å fly heller...

Lurer på om vi sitter på kg når barna våre begynner å gå på fest og få kjærester...Syns jeg hører oss :legrine:

Men jeg vil ikke forlate kg noen gang så jeg blir her til dem kaster meg ut....... :sjenert:

Det jeg egentlig skulle si var GOD HELG!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
Det var det kuleste ordet jeg har hørt siden krigen brant!!! Hehehehehehe!!!!

Siden KRIGEN BRANT? :klø: Er det et nytt hipt uttrykk jeg ikke har fått med meg? ;)

Bra at alt går bra med dere! Blir deilig med ferie ja. Og så bra med roser! :hjerte:

Når har mannen ferie? Starter nå snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNUTTA FAKTISK :ler:  Jeg klarte ikke konse på noe av det du har skrevet etter jeg leste om SNUTTA :ler:  Det var det kuleste ordet jeg har hørt siden krigen brant!!! Hehehehehehe!!!!

Supert å høre at hun spiller på lag nå da,alltid kjekt med litt action :sjarmor:

Må nesten gratulere lille prinsen med 12 uker da! Herremin som tiden flyr :overrasket: Den slutter jo aldri å fly heller...

Lurer på om vi sitter på kg når barna våre begynner å gå på fest og få kjærester...Syns jeg hører oss :legrine:

Men jeg vil ikke forlate kg noen gang så jeg blir her til dem kaster meg ut....... :sjenert:

Det jeg egentlig skulle si var GOD HELG!!

:ler:

Snutta, dåsa, flåsa, dotten, bolla...you name it; kjært barn har mange navn! :grine2: Mye finere enn å bruke det hersens F-ordet i allefall! :Nikke:

Vi kommer til å sitte her til vi blir gamle og grå tenker jeg, selv om det ikke blir like aktivt hele tiden. Nytter i allefall ikke når man har en særdeles aktiv og krevende gutt på 3 mnd! :riste: Men jeg blir nok aldri borte fra KG for godt! ;) Kanke leve uten deg vettu! :sjarmor:

GOD HELG!

:klem:

Siden KRIGEN BRANT? :klø: Er det et nytt hipt uttrykk jeg ikke har fått med meg?

Bra at alt går bra med dere! Blir deilig med ferie ja. Og så bra med roser! :hjerte:

Når har mannen ferie? Starter nå snart eller?

*s*

Stussa på "siden krigen brant" jeg også, men når jeg tenker meg om har jeg faktisk hørt uttrykket før!

Alt er bra, men som jeg skrev til Skytte, så er det nokså aktivt i heimen. Lilleprinsen krever aktivisering og oppmerksomhet hele tiden når han ikke sover, og fortiden sover han veldig lite på dagtid...så da blir det ikke så mye tid til overs hva KG gjelder; dessverre...

Mannen har ikke ferie (les: permisjon) før siste uken i juli. Men da skal han til gjengjeld ha fri i 7 uker! ;) Inntil da derimot så jobber han 7-21 hver dag, så det er ikke mye vi sees fortiden. Det blir med snorkingen om natten... :lol: Derfor er jeg også ekstra sliten, ettersom jeg er alene med lilleprinsen dagen lang - rekker knapt å spise skikkelig! :sjenert:

Håper du, mannen og herlige Sigurd får en flott helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn noen bilder av den 12 uker gamle prinsen min jeg...men de blir ikke liggende så lenge de heller altså! Så dere får snuse mens dere kan! :grine2:

*poff*

Som dere ser så er han blitt litt flinkere til å ligge på magen nå, selv om det er en kamp. Han liker det IKKE, men det går bedre og bedre for hver dag - må jo bare tvinge han så han blir sterk i nakken sin! :Nikke: Og det finnes ikke en ting i verden som smaker så godt som mammas pupp, bortsett fra hendene hans da! :ler:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jacob er jo bare såå vakker da :) Han er jo lixom en skikkelig pen baby :)

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Dere er søte da! :kyss:

Blir jo så glad når dere skryter av lillegutten min og håper det er fordi dere synes han er skjønn, og ikke fordi dere føler at dere må si noe fint! :)

I dag er det så varmt at jeg tror jeg svimer av snart. Har svettet som en gris i natt, varmt og klamt... Nei, MÅ ut i brisen!!! Ut på tur, aldri sur! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei

Klart han er skjønn...har du sett på han eller :ler: Jeg sier det ikke fordi jeg føler jeg må, men jeg fordi jeg ikke klarer å la være. Han er jo bare vakker ;)

Litt varmt i dag ja...kjente det heldigvis når jeg la meg i går at i natt ble det varmt. Så jeg løp ned i kjelleren å henta vifta jeg, så det var deilig :)

Håper dere koser dere i varmen og at Jacob ikke er helt slått ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

NOE SÅ VIDUNDERLIG :hjerter:

SÅ DU TROR VI SKYTER AV HVOR NYDELIG HAN ER DU FORDI VI FØLER VI MÅ. DA MÅ DU TRO OM IGJEN :ler:

OG GRATULERER MED ET GJENOPPSTÅTT SEXLIV :sjarmor: OG SOM MAMMA I 12UKER. TIDEN FLYR

HA EN VIDUNDERLIG LØRDAG MED DE TO MENNENE DINE

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...