-TeddyToria- Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #981 Del Skrevet 24. juni 2006 Åååå, det er nyyyydelig å kunne sitte her en lørdag formiddag, se at klokken er over 10, spise frokost og bare kose seg i stillhet fordi den lille fremdeles sover! Ja, i natt sov han altså fra 22.30 til 06.30 og deretter videre fra 07.00 og sover enda! Han er så flink at jeg er stolt som ei høne! De to siste nettene har han altså ikke sovet 10 timer i strekk, men 11 timer "oppdelt" - greit nok, han har økedøgn (henger i puppen 2. time på dagtid) og spiser dermed også om natten. Det har uansett gjort jobben sin, for jeg merker at jeg har fått mer melk igjen! Jeg er uansett uthvilt, frisk og rask...og i dag tenker jeg det blir en liten bytur selv om det er dårlig vær. Orker ikke en hel dag til innendørs, og mannen jobber til seint i kveld, så da går dagen fortere på egenhånd hvis jeg kommer meg ut og har litt "dødtid" i bil her og der, snuser i butikker (selv om jeg ikke har penger) osv. GOD HELG JENTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. juni 2006 #982 Del Skrevet 24. juni 2006 Så flink en liten (stor) gutt du har! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #983 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) ...har endelig fått svar på noen av prøvene han tok! Lovlig seint, men han har i allefall fått svar! Og foreløpig er det godt nytt! Kort fortalt: Pappa var hos legen igjen i går og legens hadde nå sett på prøvene og snakket med sykehuset. Hjertet er bra, lungene er bra (og legen bemerket at pappa var mindre tungpustet enn da han undersøkte ham forrige gang), nyrene er bra og sliter heller ikke lenger, blodverdiene som var forhøyet var ikke så høye at det kunne stilles en diagnose på grunnlag av dem (legen sier at de har vært sånn lenge uten å endre seg, så de er blitt enig om å kontrollere dem jevnlig for å se ev. endring). Så ble det tatt nye blodprøver som pappa får svar på om ca. 1 uke. Men han hadde INGEN bakterier i blodet lenger, og det overrasket legen. Han kunne ikke skjønne hvor det var blitt av dem så fort...Men så vet jo legen heller ikke noe om mammas superplaster med urter som renser ut slagstoffer i kroppen, og jeg er overbevist om at det har hatt mye å si! Videre hadde legen sat at han så at pappa var mye bedre og hadde sagt at pappa tross alt ikke må glemme at han er over 70 og ikke må sammeligne formen sin med slik den var for 20 år siden når han kjente etter hvordan han følte seg. Selv sier pappa at han ikke har følt seg så vel på nesten 1 år og jeg ser jo at han greier mer og er i bedre humør enn har vært på lenge...ikke minst sammenlignet med hvordan han var i begynnelsen av mai! Det MÅ da være bra dette, sant!?? Han har ikke fått svar på beinmargsprøven han tok, men det kan da ikke være leukemi når han IKKE har forhøyede verdier av leukocytter og legen sier at alt ser usedvanlig normalt ut nå!?? Skal ikke ta helt av, men...jeg er helt :grine2: jeg nå og kan sikkert sove bedre i natt enn på veldig veldig lenge! Endret 24. juni 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juni 2006 #984 Del Skrevet 24. juni 2006 Dette var godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. juni 2006 #985 Del Skrevet 25. juni 2006 Så flink prinsen har blitt til å sove på nattan da Det høres utrolig deilig ut Fint at alt så bedre ut med pappaen din da, det er deilig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 25. juni 2006 #986 Del Skrevet 25. juni 2006 Godt å høre at det går bra med faren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #987 Del Skrevet 25. juni 2006 Så gode nyheter om faren din, TT! Skjønner at du føler deg veldig letta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #988 Del Skrevet 26. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. juni 2006 #989 Del Skrevet 26. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2006 #990 Del Skrevet 26. juni 2006 Heia vennen!! Her var det mye koselig lesning! Kjempefint å høre om faren din! Det kan da umulig være noe ulumskheter på lur når alt ser så bra ut?!Er glad sammen med deg jeg! Og fyttikatta for en supersover Jacob er Jeg trodde ikke sånn var mulig! Du er heldig du! Hvor leverer man søknaden på sånne barn?! Og flink er han også,en sånn going altså!!Skjønner godt at du er stolt!Veldig deilig for deg å få litt alenetid og rolige stunder,flott å høre at formen er så bra! Grattis med 50 sider også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 26. juni 2006 #991 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg vil også han en baby slik som Jacob!! *drømme - og levere inn søknad!* Virkelig gode nyheter om din far også. Nå har du all grunn til å senke skuldrene og nyyte livet - kos deg på bytur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 26. juni 2006 #992 Del Skrevet 26. juni 2006 Det var kjempegode nyheter om faren din, du kan nok puste ut og sove godt framover!! Synd det tok tid å få svarene, men den som venter på noe godt venter som kjent ikke forgjeves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. juni 2006 #993 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Endret 26. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. juni 2006 #994 Del Skrevet 27. juni 2006 I all verden, har du kommet til side 50 alt? Tida går så fort altså! Håper min prins har like godt sovehjerte som din. Og bra at faren din er bedre. litt for side 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #995 Del Skrevet 27. juni 2006 Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. juni 2006 #996 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei vennen Så godt det var å lese at pappan din har fått oppløftende resultater på prøvene... Det blir vi alltid glad for, ikke sant???!!! Også var det han vesleprinsen din da...jeg vil også ha en sånn . Kanskje det skjer før heller enn senere? Tusen takk for svar i dagboken min. Man blir jo litt sånn :klø: når man oppdager ting man ikke er vandt med. Nei, nå må jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til lunsj med mormor. Må helle i meg litt laktuslose i løpet av dagen også merker jeg Stor fra hun i Bergensværet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juni 2006 #997 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei hei!! Grattis med 50 sider!! 50 koselige sider om livet med lille Jacobvennen...*sukk* Håper familien TT har det fint og får en super onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #998 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hei hei!! Grattis med 50 sider!! 50 koselige sider om livet med lille Jacobvennen...*sukk* Håper familien TT har det fint og får en super onsdag! ← Takk! Ja, jøsses...det er jo 50 sider blitt! Det hadde ikke jeg fått med meg! PARTY!!! ...og TUSEN TAKK for at du beroliget meg med at det ER onsdag i dag...jeg kunne plutselig ikke fatte hvilken dag det var her! Men nå vet jeg! Takker! --- Tja, hva ellers er det som skjer i TT-heimen!?? Jo, jeg og mannen har endelig hatt sex igjen, for første gang siden fødselen! 12 uker tok det altså...på dagen! Den psykiste lysten har vært der, men snutta har ikke spilt helt på lag nei! Ikke var det spesielt behagelig helt i begynnelsen heller, men det tok seg betraktelig opp - og nå har jeg altså gleden av å erklære mitt sexliv for å ha gjennoppstått! Ellers skjer det ikke stort. Lilleprinsen er jo en engel når det kommer til nattessøvn; ikke bare sover han mange mange timer, men han legger seg som regel uten et knyst også, aldri senere enn kl. 23! Dvs. han må alltid klage litt før han sovner; det er jo klart det ikke er noe morsomt å sove...da går han jo glipp av alt rundt han , men det er ikke noe problem å legge han i sengen. Han sovner av seg selv etter litt knirking og pludring! Bestilling på vidunderbarn er herved mottatt, men det gis ingen garantier for at ønskene oppfylles! På mandag gikk vi forøvrig en lang og fin trilletur i Baneheia. Startet opp i Ravndalen og fant til slutt en vei opp i heia som var barnevognvennlig Gikk sammen med venninnen min og lille Aurora (som jeg jo har skrevet om før), samt to andre fruer med hhv en jente og en gutt hver - begge fra nybaktmamma.com. Vi er visst de eneste som faktisk greier å få finger´n ut og møtes her i Kr.sand. Det ironiske er jo at ingen av oss opprinnelig ER fra byen! :grine2: Jeg og lilleprinsen er jo mye alene fortiden også, siden mannen jobber så mye. Derfor blir det enda mindre tid til internett og hvile for min del... I går kom ikke pappa´n hjem før rett før kl. 21, så det var ikke mange minuttene far og sønn fikk sammen før lillegutt ble sendt masj i seng! Synes det er litt synd, og merker jo at mannen også synes det er kjedelig at han ikke ser så mye til oss. Han har helt klart litt dårlig samvittighet, for i går kom han hjem ikke bare hjem seint, men han kom hjem seint med en nydelig bukett med 10 flotte røde roser! Åh, han er så skjønn. Ingen spesiell grunn, han ville bare gi meg litt oppmerksomhet! Ha en finfin ONSDAG alle sammen! Endret 28. juni 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #999 Del Skrevet 28. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1000 Del Skrevet 28. juni 2006 ← tilbake til verdens beste Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå