Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Tillykke med vel overstått barnedåp! Det er jo helt vanvittig at han har blitt SÅ stor allerede. :hjerter:

Og så er han jo så skjønn - virkelig en nydelig gutt du har, TT!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miiip
Og signaturbilderekka di er kjempefin! Jeg må jo studere Jacob hver eneste gang jeg ser signaturen din... :ler:

:Nikke: Jeg også! :sjenert:

Nydelig dåpskjole og nydelig dåpsbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig som alltid den lille sjarmisen di!

Og skikkelig kanonfin kjole! Skjønner fortsatt ikke at hun klarte å strikke ei ny lue på en kveld :overrasket: Sånne mødre er bare helt genialt å ha!SÅnn mor får ikke lillegull desverre...... :sjenert:

Håper dere koser dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder fra dåpen. :)

Smelter jo litt når en ser bildene av lille prinsen din! ;)

Ha en flott kveld.

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva i all verden som går av Jacob fortiden, men de siste tre dagene virker det som om han har blitt til et dovendyr - om natten i allefall...

Natt til onsdag sovnet han som normalt i 22-tiden og var ikke opp før kl. 06.30. Greit nok, han har vært oppe mellom 05 og 06 så og si hver natt i over en måned nå, så en halvtime ekstra var liksom ikke så sjokkerende! *s* Men natt til i går sov han plutselig til kl 07 og jeg skjønte liksom ingenting. Ikke hadde jeg vært oppe selv heller, så jeg spurta jo rett inn på rommet for å sjekke om det var liv - ble nesten redd jeg! :sjenert: Og enda "værre" var det i dag. Han sovnet rett før kl. 23 i går kveld og våknet ikke før nå kl. 08.45!!! Det er neeesten 10 timers søvn i strekk det! :overrasket:

Hva skjer´a? :klø:

Jeg synes jo selvsagt det er helt herlig å få så mange timers sammenhengende søvn...blir et nytt menneske av sånt! :Nikke: Men kan jeg la han sove så lenge, eller bør jeg vekke han for et nattmåltid nå? Kan godt gjøre det, men erfaringsmessig blir han skikkelig trassig og sur når vi vekker han! Orker ikke ødlegge hele dager bare pga. et nattmåltid hvis det ikke er nødvendig. :riste: Vil han ikke våkne hvis han er sulten og trenger mat nå når han er blitt 2.5 mnd gammel?

Skal bli spennende å se om han følger opp trenden også nå natten som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje han spiser nok om dagen, så han ikke trenger mat om natta.

Han hadde vel våknet om han ahde vært sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt: Vakre prinsen! :hjerte:

Jeg har ikke peiling på barn, men tror nok det er like greit å la han sove så lenge han ønsker det.

GOOOD HELG VENNEN! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått de første bildene fra fotografen som vi tok da Jacob var 1 mnd!

:hoppe:

Kjempefine!!!

To store (ett med montasje) i albumet som til slutt skal romme 12 bilder; de to neste fra dåpen...og fire små utenom! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ingen ekspert, jeg vil tro at både han og du har godt av å sove! ;)

Håper du får en kjempe fin helg!

hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi så deilig da!!! Nyt det mens du kan vil nå jeg si!

Så lenge han er fornøyd og legger på seg normalt kan jeg ikke tro du må vekke han?!

Morsomt med flere fine bilder! Du kommer nok til å lage et knallfint album kjenner jeg deg rett!

Ønsker fam TT ei herlig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :vinke:

Så flink Jacob er til å sove. Skjønner vel at hu mor trenger skjønnhetssøvnen ;). Tror nok ikke du skal vekke ham når han sover. Er det ikke det de sier? Ikke vekk et sovende barn? Eller var det bjørn... :sjenert:

GOD HELG :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke vekt ham i hvert fall! Han får sikkert nok mat på dagtid, er jo naturlig å tenke sånn siden han ikke våkner og vil ha mat, ikke sant?

Hopper litt for fotografbilder! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så nyyyyydelige bilder at lille prinsen din :hjerte: Gleder meg til å få min egen nå ja :hoppe:

Jeg har jo ingen erfaring med små barn, men hvis han legger godt på seg vil jeg da tro at det ikke er nødvendig å vekke han for nattmåltid. Har prata litt med noen erfarne venninner ang vekking på natta for måltid... Og de sier at det ikke er nødvendig hvis babyen går opp i vekt :) Men det går vel ann å høre på helsestasjon også..? :sjenert:

Håper dere har det bra, og fortsatt god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så deilig at han sover hele natten igjennom og mere til. Ingen vits i å vekke han hvis han ikke våkner av seg selv. :tommel:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...