Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #901 Del Skrevet 13. juni 2006 Håper du får kabelen i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. juni 2006 #902 Del Skrevet 13. juni 2006 Gleder meg til du får kabelen, så vi kanskje får sett litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2006 #903 Del Skrevet 13. juni 2006 Kjempeherlige bilder av Jacob Alexander (som vanlig!). Venter spent på dåpsbilder også! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juni 2006 #904 Del Skrevet 14. juni 2006 Gleder meg til dåpsbilder! Så skjønn han er....... Nå får jeg lyst på gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #905 Del Skrevet 14. juni 2006 Nyyydelig prins!!!!! Har han blitt mer glad i å bade nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #906 Del Skrevet 14. juni 2006 Nyyydelig prins!!!!! Har han blitt mer glad i å bade nå? ← Han elsker å bade nå! Før ble han jo hysterisk bare han hørte vi tappet i badevannet :grine2:, nå blir han sinna idét vi tar han opp...skal bare bade hele tiden han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juni 2006 #907 Del Skrevet 14. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Her kommer forresten en sammenligning alla søndagsengel? Tok jo et bilde av Jacob i bagen på vogna da han var akkurat 2 uker gammel, og tok så et igjen nå i dag, 10 uker gammel... Kanskje ikke like stor forskjell som på Leon, og heller ikke de beste bildene, men jaggu har han vokst! Endret 14. juni 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. juni 2006 #909 Del Skrevet 14. juni 2006 Oi, skal si han har blitt laaaaang, ja! Og så så sjarmerende, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juni 2006 #910 Del Skrevet 14. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. juni 2006 #911 Del Skrevet 14. juni 2006 Hehe, han har vokst ja! Tenk at min prins også skal bli så stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #912 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er helt tydelig at han har blitt lengre! Han er lang og tynn da, i motsetning til pluggen her hos meg Kjempesøt er han! Så herlig på 2-ukersbildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #913 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Ja, så har jeg endelig fått tak i noen få bilder som ble tatt på dåpsdagen til Jacob 11. juni Riktignok ikke så mange, men bedre enn ingenting! Liten gutt sover seg gjennom hele gudstjenesten På store kusine Tora sitt fang Utslitt og sovende på pappas fang etter en lang dag i sommervarmen som alles midtpunkt Dåpskjolen som mormor har strikket i all sin prakt Endret 14. juni 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #914 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er helt tydelig at han har blitt lengre! Han er lang og tynn da, i motsetning til pluggen her hos meg Kjempesøt er han! Så herlig på 2-ukersbildet! ← Nei, særlig lubben og tjukk er han ikke... Gleder meg derimot masse til han blir en liten Michelin-mann, hvis han blir det! Håper det; er så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. juni 2006 #915 Del Skrevet 14. juni 2006 Nydelige lilleprinsen... Og dåpskjolen var kjempefin! Har moren din virkelig strikket den altså? :grine2: Ser godt at han har vokst på de bildene i bag´en! Strukket seg masse! Takk for titten, Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #916 Del Skrevet 14. juni 2006 Så fine bilder av lilleprinsen i dåpskjolen din. Skal si han har vokst ja. Kjente forøvrig igjen den lille brudepiken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #917 Del Skrevet 14. juni 2006 Så fin han var! Kjempefin dåpskjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. juni 2006 #918 Del Skrevet 14. juni 2006 ser jo tydlig forskjell på han ja. Så nydlig han var! og spesielt på der han er minst.. der ser han så våken og "klar" ut... (men han er selvsagt helt utrlig skjønn på det andre og da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. juni 2006 #919 Del Skrevet 15. juni 2006 Så utrolig nydelige bilder fra dåpen...og jeg ser veldig godt at han har vokst . Søte, nydelige, gode gutten til TT. Kjempedin dåpskjole!!! Har begynt å tenke på dåpskjolen selv. Svigermor går i bresjen for at vi skal ha den etter barna hennes. Det hun glemmer ert at jeg også faktisk ha en jeg og mine søsken brukte... I tillegg så den minste søsteren min en heklet (fra i fjor) som jeg synes er aldeles nydelig. Ikke så marengs-aktig og litt mer maskulin. Ha en super dag i solen, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. juni 2006 #920 Del Skrevet 15. juni 2006 Å, bilder! Så gøy! Han er jo bare SÅ skjønn! Og ikke rart at han må sove litt i pappas armer etter en laaang dag! Det er vel sånn det er å være midtpunktet. Mye ståk og styr og oppmerksomhet! Og signaturbilderekka di er kjempefin! Jeg må jo studere Jacob hver eneste gang jeg ser signaturen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå