Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til å se bilder av et nydelg dåpsbarn! Lykke til med de siste forberedelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så godt å høre at det går fremover og at dre har hatt en fin pinse sammen! Og har så mye positivt og koselig å se frem til med dåp og bursdag!

Krysser fortsatt alt vi har og tenker på deg vettu!

Blir spennende å høre om dåpsplanene ja! Lurer endel på den selv...Må jo stadig ha noe å lure på ;)

Og grattis med 2 mnd til Jacob!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :vinke:

...med tre vogner :tunge1:. Hvilken liker du best? Du er jo rene eksperten du, nå :ler:

Godt å høre at fattern er blitt bedre. Ikke noe gøy med sykdom og i hvertfall kjipt med uvisshet.... Håper du koser deg i hovedstaden :Nikke:

Stor Oslo :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Travle dager... Glemmer helt vekk at jeg har dagbok! :sjenert::rodme:

Men nå kommer det veldig snart en skikkelig oppdatering og nye bilder - må bare bli ferdig med barnedåpen til søndag, så blir det nok tut og kjør igjen! :Nikke:

---

Frysepulver - Jupp, det var jeg! ;) Sliten og fæl riktignok, men sikkert meg du så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 2 månedersdagen i går! Jeg tenkte faktisk på det - at i går var Leon nøyaktig dobbelt så gammel som Jacob :) Lykke til med dåpsforberedelser! Dere skulle vel ha det hos svigers dere? Deilig å slippe alt styret hjemme :Nikke:

Ja, det er lett å vite hvor gammel Leon er i allefall, i og med at det ikke bare er akkurat 2 mnd mellom prinsene, men fordi det er bursdagen min. Så jeg tenker alltid på Leon den 5. i hver måned! ;)

Hei på deg, søta! :klem:

Så FINT å høre at faren din er i langt bedre form! Uten at jeg har peiling, må jeg si at teorien din ikke høres helt dum ut. Vi satser på at det rett og slett er det som har gjort ham litt pjusk! Og at det ikke er noe mer alvorlig på gang. Uansett hjelper det ikke så mye å bekymre seg, selv om det virkelig kan være vanskelig å la være! :klem:

Og så så koselig med dåp! :hoppe: Det blir sikkert en flott dag for alle! Blir dere mange? Vi har fundert litt på hvem som skal inviteres og ikke, og kommet til at det blir bare de aller nærmeste (dvs våre foreldre, besteforeldre og søsken, og evt faddere hvis vi velger noen som ikke er blant dem.)

Nei, nå ble det mye skravlings her! Håper du får en fin dag! :klem:

Tusen takk for gode ord!

Vi blir ca 25 stykker med søsken, nieser/nevø, besteforeldre og faddere - akkurat passe mange! :) Vi har altså bare invitert de aller nærmeste vi også og synes det er mer enn nok - dåp er liksom ikke like "stort" som bryllup...

Hei snuppa :vinke:

...med tre vogner :tunge1:.  Hvilken liker du best?  Du er jo rene eksperten du, nå :ler:

Godt å høre at fattern er blitt bedre.  Ikke noe gøy med sykdom og i hvertfall kjipt med uvisshet....  Håper du koser deg i hovedstaden :Nikke:

Stor Oslo :klem: fra meg

:lol:

For å være ærlig så liker jeg helt klart buggisen best! :tommel: Det er en helt utrolig vogn!!! Når det kommer til Teutonia´n og Quinny´en så er det nokså likestilte! :Nikke: Eneste jeg kanskje liker best med Teutonia´n er at den har dypere og mer tett/lun kalesje, samt at den er lettere. Men så har Quinny´en det roterende forhjulet som betyr enormt mye da, så det veier veldig opp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Så godt å høre at han føler seg bedre!!!

Grattis med 2 mnd gammel gutt!! Og lykke til med dåpsforberedelesene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
---

Frysepulver - Jupp, det var jeg! ;) Sliten og fæl riktignok, men sikkert meg du så...

Næh!!! Så kult!!! Jeg satt på cafe M med noen folk også følte jeg at jeg stirret no jævlig :rodme: Tenkte å gå bort og hilse, men så turte jeg ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh!!! Så kult!!! Jeg satt på cafe M med noen folk også følte jeg at jeg stirret no jævlig :rodme: Tenkte å gå bort og hilse, men så turte jeg ikke  :sjenert:

Da var det jo rent KG-treff da jo!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Da var det jo rent KG-treff da jo!

;)

Var hun der med andre KG-ere? Hehe, da er jeg ihvertfall glad jeg ikke turte! ;) Ille nok med en, om ikke mange! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helleu!! Lenge siden jeg har vært her nå, men dagene flyr og man har mye å gjøre på alle kanter.... Hvordan går det i Teddyheimen for tida da? Godt å lese at faren din er på bedringens vei, det verste er å leve i uvisshet... Helt utrolig at fjonken er blitt to måneder allerede, dette går så fort at! Snart springer han rundt med deg og pappan i hælene og finner på all slags ugagn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var hun der med andre KG-ere? Hehe, da er jeg ihvertfall glad jeg ikke turte! ;) Ille nok med en, om ikke mange! :ler:

Jepp, vi var flere KG-folk! ;) Så vittig! Nå ble jeg jo fryktelig nysgjerrig på hvem DU var da!!! :grine2: Hadde jo noen øyne med meg liksom... *s*

---

Det går forholdsvis greit i TT-heimen!

I dag var jeg på treff med flere jenter fra barselsklubben min på et annet forum - utrolig koselig. Særlig to stykker jeg har fått god kontakt med, og vi stakk på shopping sammen etter at treffet var over. Utrolig synd at jeg ikke bor fast i Oslo nå synes jeg, kjenner jo så mange flere her enn i Kr.sand - i allefall når det kommer til andre på min alder som har barn!

Enda ikke noe nytt ang. pappa, så på én måte klarer jeg og slappe litt mer av... Men jeg synes fortsatt det er utrolig dårlig at han ikke får beskjed om når han kan vente seg svar, i det minste få en person/lege han kan forholde seg til! :sur:

---

Septima - Så koselig da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...