Fibonacci Skrevet 2. juni 2006 #821 Del Skrevet 2. juni 2006 Kos dere på Hvaler i pinsen! Ble kjempeglad for å høre om faren din Teddy! Du skal se det går helt fint dette her! Heldige Jacob som fikk en så fin vogn da! Klem godgutten ordentllig godt fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2006 #822 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper dere får en deilig pinse på Hvaler! Godt å høre at ting ser så mye bedre ut for faren din, det må være deilig for dere alle sammen . Klem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. juni 2006 #823 Del Skrevet 3. juni 2006 Så godt å lese at pappa har blitt bedre . Hvis ikke kunne vi jo nesten møttes på Ullevål...nå ligger nemlig både svigerfarfar og svigerfar innlagt . Hvorfor har dere kjøpt ny vogn? Ikke fornøyd med buggisen? Vi har quinnyen og vet vi blir fornøyde med den. God pinse på Hvaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. juni 2006 #824 Del Skrevet 3. juni 2006 nok en ny vogn ja.. skal si dere handler raskt Godt at det går bedre med faren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #825 Del Skrevet 4. juni 2006 Tenker på dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. juni 2006 #826 Del Skrevet 4. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juni 2006 #827 Del Skrevet 4. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. juni 2006 #828 Del Skrevet 5. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #829 Del Skrevet 5. juni 2006 Ting ser jo lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #830 Del Skrevet 5. juni 2006 Truddelu! Tilbake i Oslo igjen... Gikk radig å kjøre fra Hvaler og inn, slapp glatt unna pinsetrafikken og har nettopp kost oss med pizza fra Dolly! Hatt en kjempefin helg - selv om vi har lidd av sovesyke alle sammen. Det er merkelig med det, men hvert eneste år når vi har første tur til Hvaler og "åpent hav", ja da sover vi i tre dager til ende! :grine2: Jacob har sovet kjempegodt han også, men har blitt en realt gulpe- og siklemaskin nå! Håper det er forbigående... Vet ikke når pappa får svar på alle prøvene han har tatt. Men han er i betraktelig bedre form. Han var jo "pilloman" her; litt hypokonder tidligere, og har knasket i seg ALT som finnes av kosttilskudd mm. Han hadde bl.a for mye metaller i blodet og etter at han har seponert alt av piller har jo også nyrene fått det enklere - ser det som sagt ut som ifl. ultralyd. Så det er jo bra! Mistenker nå (jeg altså) at han sammen med en stille lungebetennelse har hatt en slags "forgiftning" som har slått han ut - pga. alle pillene... Det høres i allefall veldig logisk ut når man VET hvor mye han har puttet i seg, legen har bedt han seponere og han etter dette har blitt så mye bedre, opplagt +++ Nå har han jo farge i kinnene, sover mindre, fått matlysten tilbake osv osv. Synes jo det lover veldig godt da! Klamrer meg i allefall til håpet om at det ikke er noe mer alvorlig; vet ikke hvordan jeg vil takle det. Vet som sagt heller ikke når vi får høre noe mer og ber bare til oven om at den telefonen som evt. kommer bare har godt nytt!!! Uansett; på torsdag skal pappa feire 70 årsdagen sin (bare 3 år for seint ) med gode venner...og fredag durer vi etter planen nedover til Kr.sand igjen. Jacob´en vår skal jo døpes 11. juni, så da må vi være på plass i sør. Da sitter bare mamma og pappa på med meg og Jacob ned (mannen reiser med fly nå i kveld), før mamma reiser tilbake til Oslo på mandagen, mens pappa (dersom alt er greit eller han får lov) blir hele uken etter for å fiske med bestekompisen sin som bor i Kr.sand. Guri, dette ble masse "pisspreik" for dere. Men jeg måtte nå bare bable litt fra meg. Skal få tatt en runde ila. et par dager, må bare hente meg inn litt og se hva som skjer. Greier liksom ikke helt å la være å bekymre meg og tenke dumme tanker... I dag er forresten Jacob´en vår akkurat to måneder gammel. Helt sprøtt!!! Men SÅÅÅ herlig da! Han er jo så skjønn, for nå ler han som bare det og har begynt å gripe etter ting. Tror nok ikke det er så lenge før han greier å snu seg fra mage til rygg heller. Flinke sjarmtrollet vårt! Skal legge inn noen bilder tatt nå i pinsen jeg, men det må bli ETTER at jeg har kjørt mannen til Oslo S så han rekker flytoget. ...og ja, jeg må jo litt for miips Sigurd!!! Så godt å lese at pappa har blitt bedre . Hvis ikke kunne vi jo nesten møttes på Ullevål...nå ligger nemlig både svigerfarfar og svigerfar innlagt . Hvorfor har dere kjøpt ny vogn? Ikke fornøyd med buggisen? Vi har quinnyen og vet vi blir fornøyde med den. God pinse på Hvaler! ← Uff da; håper det går bedre med dem begge! Vi kjøpte ny vogn her i Oslo fordi Simo´n som mamma og pappa hadde stående her (så vi slipper ta med vogn hver gang vi reiser t/r Oslo-Kr.sand) rett og slett ikke fikk plass i bilen, enda vi har stasjonsvogn! Det gikk jo relativt dårlig når jeg altså IKKE hadde med vogn fra Kr.sand og jo trengte vogn både her og på hytta nå i helgen. Så da ble det en 3XL Comfort med dreamibag som vi skal ha stående her. Veldig fornøyd med den etter å ha brukt den nå i noen dager; absolutt. Og Jacob stortrives. Meeen vi er altså superfornøyd med buggisen vår også, som vi da bruker til daglig hjemme i sør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. juni 2006 #831 Del Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer med 2 måneders dagen lille Jacob! Så fint at dere har kost dere i helga, og at faren din er bedre! Håper det blir en koselig 70-årsfeiring for ham! Og god tur tilbake til Kr.sand etter hvert - nå nærmer det seg jo dåp! Venter spent på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. juni 2006 #832 Del Skrevet 5. juni 2006 Tenk at det er dåp om 5 dager, da... Gleder meg til å treffe deg og Jacobsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. juni 2006 #833 Del Skrevet 5. juni 2006 Så godt å høre at det er bedre med faren din Nå nærmer det seg dåp ja!! synes ikke det er lenge siden Jakob kom til verden jeg... Tida går jammen meg fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. juni 2006 #834 Del Skrevet 6. juni 2006 Godt at faren din føler seg bedre, vennen. Og tenk at det er så kort tid til dåp! Er du i rute? Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. juni 2006 #835 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med 2 månedersdagen i går! Jeg tenkte faktisk på det - at i går var Leon nøyaktig dobbelt så gammel som Jacob Lykke til med dåpsforberedelser! Dere skulle vel ha det hos svigers dere? Deilig å slippe alt styret hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. juni 2006 #836 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei på deg, søta! Så FINT å høre at faren din er i langt bedre form! Uten at jeg har peiling, må jeg si at teorien din ikke høres helt dum ut. Vi satser på at det rett og slett er det som har gjort ham litt pjusk! Og at det ikke er noe mer alvorlig på gang. Uansett hjelper det ikke så mye å bekymre seg, selv om det virkelig kan være vanskelig å la være! Og så så koselig med dåp! Det blir sikkert en flott dag for alle! Blir dere mange? Vi har fundert litt på hvem som skal inviteres og ikke, og kommet til at det blir bare de aller nærmeste (dvs våre foreldre, besteforeldre og søsken, og evt faddere hvis vi velger noen som ikke er blant dem.) Nei, nå ble det mye skravlings her! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. juni 2006 #837 Del Skrevet 6. juni 2006 Heia! Lenge siden jeg har lagt igjen noen spor her nå. Leste om faren din. Er så vondt når noen du er så glad i plutselig blir syke. Godt å høre at det går bedre med ham nå. Jeg krysser fingrene for at teorien din stemmer, og at det ikke er noen andre ulumskheter. Det går bra skal du se! Og lykke til med dåp, og gratulerer til lille Jacob litt på etterskudd Bedre sent enn aldri, eller hva? So long Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 7. juni 2006 #838 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #839 Del Skrevet 7. juni 2006 Så godt å høre at det går bedre med faren din. Får håpe at det ikke er så alvorlig som først antatt. Lykke til med dåpsforberedelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #840 Del Skrevet 7. juni 2006 Var du i Bogstadveien i går...? Etter tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå