Murmelmy Skrevet 31. mai 2006 #801 Del Skrevet 31. mai 2006 Tenker på deg! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. mai 2006 #802 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. juni 2006 #803 Del Skrevet 1. juni 2006 Dette kommer til å gå så bra, vennen. Det er bra at mannen din kommer i dag da. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. juni 2006 #804 Del Skrevet 1. juni 2006 Godt for deg at mannen kommer idag.Det er ikke meningen man skal klare alt alene vettu... Vi tenker på deg og ønsker alt det beste for pappaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2006 #805 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juni 2006 #806 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. juni 2006 #807 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #808 Del Skrevet 1. juni 2006 Innom med en stor og god til Teddy'n min. Håper det går bra med faren din. Sikkert godt å få mannen til Oslo tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. juni 2006 #809 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei på deg Teddy!!! Oppmuntrings- fra meg til deg. Håper på det beste jeg også. Dette kommer til å gå så bra skal du se. Ha en fortsatt fin dag. Kos deg med mannene dine fra meg til deg PS: jeg har nå forflyttet meg fra graviditetsdagbok til generell dagbok. Og er dermed blitt naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Tuuuusen takk for alle klemmene... Åh, jeg blir helt rørt! :grine2: I dag var det begravelse og siden en vill barnevognsjakt. Det viste seg nemlig at Simo-vognen som mine foreldre hadde her i Oslo ikke fikk plass i bilen! Jeg fikk den rett og slett ikke inn i bagasjerommet!!! Så den ble i all hast solgt i dag og ny vogn innkjøpt etter min mors ønske; en Quinny 3XL Comfort med dreami-bag. Fikk en helt splitter ny dreami-bag i mosegrønt som egentlig "tilhører" Quinny Speedi (litt annet stoff bare) som var satt ut i utstilling i dag. De hadde bare den ene og den fikk vi! Så først ute med det da! Morsomt egentlig, for det var mest mamma som var gira på å kjøpe en såpass fin vogn...jeg sa jo at det viktigste var bare vi fant noe som fikk plass i bilen...men neida, hun skulle ha Quinny. Og Jacob er jo bare SÅÅÅ fornøyd. Han har aldri ligget så godt i noen vogn. Pleier å ville opp med én gang han våkner, men i dag har han ligget som et lys i bagen og bare smilt og kost seg. Helt sykt å se! Tydelig at dette var vognen for han. Veldig glad i buggisen også, men han var ikke grei i Simo´n...det er altså tydelig at han har egne meninger I Simo´n bare grein han og var urolig. Ikke vet jeg hvorfor, men det var nå nesten "hell i uhell" da, at vi måtte ha en ny... Innimellom alt dette her så har jeg kjørt pappa att og fram til sykehuset igjen, da de ville ta beinmargsprøven i dag isteden. Det gikk veldig greit, og på prøver av blod og urin tatt i går så ser det allerede ut til at presset på nyrene er blitt bedre og at situasjonen er mye lysere mtp. det! Håper bare inderlig at de ikke finner noe annet guff nå... Han skal ta noen flere røntgen imorgen formiddag og så reiser vi på pinsetur til Hvaler! :-D Gleder meg til det!!! Nå skal vi bare spise litt, så skal vi avsted og levere noen viner på Østmarksetra før jeg henter min kjære på Oslo S. Gleder meg SÅÅÅ til å se mannen igjen nå! Igjen må jeg få takke alle sammen for alle klemmer og gode ord. Jeg skal komme sterkere tilbake, må bare få hentet meg inn litt igjen! Endret 1. juni 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 1. juni 2006 #811 Del Skrevet 1. juni 2006 Så bra at det ordna segmed vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #812 Del Skrevet 1. juni 2006 Så bra at situasjonen med faren din ser betraktelig lysere ut. Håper dere får en superduper fin helg på Hvaler og kose deg med mannen din i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. juni 2006 #813 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer med ny vogn! Det er gutten sin det, som har litt å velge i når han skal ut på tur :grine2: Regner med at det var herlig å se mannen igjen! Håper dere får en deilig pinse på Hvaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. juni 2006 #814 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Åååh, så deilig å høre at situasjonen bedrer seg med pappaen din! Men du, hvor mange vogner har du egentlig? 3 stykker? Søt du! Ha en god tur til Hvaler, håper dere får strålende sommervær! Endret 2. juni 2006 av Isola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. juni 2006 #815 Del Skrevet 2. juni 2006 Deilig å se mannen igjen vel? Du får ha god tur til Hvaler da, så får du pærte når du kjører forbi huset mitt Skal sitte i vinduet å se om jeg ser vakre Jacob eller TT suse forbi vinduet God pinse i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juni 2006 #816 Del Skrevet 2. juni 2006 God helg til deg og Jacob! Kose dere på Hvaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. juni 2006 #817 Del Skrevet 2. juni 2006 Så veldig veldig godt å lese at situasjonen ser bedre ut for faren din! Nå ble jeg letta! Og det virker som om humøret ditt er betraktelig bedre også, og det er jo ikke så rart. Håper dere får en knallkoselig helg - været er jo fint! (OK, litt overskyet, men det er det sikkert ikke ved haaaaavet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. juni 2006 #818 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei Teddy!!! Jeg ble som Rognebær lettet over å lese at det ser ut som om ting bedrer seg for pappaen din. . OG jeg med mine hormoner (som jeg egentlig trodde hadde gitt seg) gjør at en tåre kommer frem i øyekroken. For som deg er jeg vel innerst inne en skikkelig pappa-jente og bare tanken på å miste han får tåre-begeret til å renne over Men nå ser det jo ut til at dette ordner seg . Ønsker deg en fortreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. juni 2006 #819 Del Skrevet 2. juni 2006 På Hvaler er det alltid pent vær Har vært mang en gang jeg har kjørt fra regn i Fredrikstad, og ved bomstasjonen starter blå himmel!!! Kanskje jeg ser deg i pinsa??? Hvis jeg skal utover da... Skal titte oppi alle vognene jeg ser, for vet jo åssen J.A ser ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #820 Del Skrevet 2. juni 2006 Ååå så godt å høre at det kanskje ikke er så fryktelig galt som først fryktet med faren din! *håpehåpe* Ha ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå