Isola Skrevet 31. mai 2006 #781 Del Skrevet 31. mai 2006 Næmen, vennen da.. Vet så altfor godt hvordan det føles når pappaen er alvorlig syk, det gjør vondt det! Men virker jo som om dette skal ordne seg da. Takk for at du holder oss oppdatert! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. mai 2006 #782 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 31. mai 2006 #783 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #784 Del Skrevet 31. mai 2006 Sånn, da har jeg kjørt pappa til sykehuset. I dag skal han bare røntges og undersøkes fra topp til tå. Antakelig er det ikke noe annet enn disse nyrene og en stille lungebetennelse som har redusert han siden februar, men jeg må jo innrømme at jeg har litt vondt i magen. Skal liksom sitte her i hele dag og bare vente på at han skal ringe for å si om han får lov å komme hjem i natt eller ikke... Jeg forsøker å tenke positivt og skjuler bekymringen min overfor mamma og pappa, men inni meg er jeg helt knekt. Dette er liksom mitt største mareritt...at det skal skje noe med den elskede pappa´n min slik at jeg mister han for tidlig! Det er jo kjempebra at han nå, på eget initiativ i utg.pkt får en fullstendig undersøkelse slik at mye kan utelukkes, men det er bare så vondt hvis de skulle finne noe man ikke forventer. Derfor er jeg så redd; det er sikkert "ingenting", men tenk om!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 31. mai 2006 Hjelpes, nå ringte de jammen fra sykehuset også...lurte på hvor pappa var! Jeg satt han jo av og så han gå inn hovedinngangen 09.45... Mulig han gikk til røntgenavd. først, dette var fra poliklinkikken tror jeg...men fytti katta, jeg blir jo livredd hver gang telefonen ringer nå - skvetter til og får puls i over 100. Vondt detta, vet ikke om jeg takler det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. mai 2006 #786 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #787 Del Skrevet 31. mai 2006 Skjønner godt at du er bekymret for pappa'n din altså. Det hadde jeg også vært om jeg var deg. Godt at han får en full undersøkelse fra topp til tå så slipper man ihvertfall å gå og beymre seg unødig. Selv om det er nervepirrende når det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #788 Del Skrevet 31. mai 2006 Han har i alle fall ikke blitt BORTE! Jeg skjønner godt at det er litt kaos inni deg nå, Toriaen. Jeg krysser fingrene og ber om at de ikke finner noe de helst ikke vil finne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mai 2006 #789 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mai 2006 #790 Del Skrevet 31. mai 2006 Uffda, det er grusomt å ikke vite noenting og samtidig være ute av stand til å faktisk gjøre noenting... Du får se på det slik - det er jo bedre å vite, og dermed kunne ta det derfra, enn å ikke vite noenting. Om det da er noe alvorlig kan jo legene gjøre alt de kan for å få pappan din bra igjen. Tenker på dere jeg, det skal gå bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. mai 2006 #791 Del Skrevet 31. mai 2006 Uff, så fælt, TT!! Jeg krysser alt jeg har for at legene finner ut av dette - og at pappa'n din blir frisk som en fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #792 Del Skrevet 31. mai 2006 Blir bare kjappe oppdateringer i min dagbok fortiden; rekker ikke/orker ikke besøke dere andre... Men alt står bra til med lilleprinsen altså! Hentet pappa på sykehuset igjen nå, de hadde tatt alle røntgen de skulle ++ Han fikk dra hjem, men må atter en gang tilbake imorgen tidlig... Nervepirrende skal jeg si dere! Men han er i allefall frisk nok til å være hjemme! Puh! Er veldig glad for at jeg er i Oslo nå som dette skjedde. Jeg kan jo dessuten være her en stund fremover; har jo fri allikevel...så vi får se hva som skjer. Men imorgen kommer mannen heldigvis og det skal bli godt. Litt vanskelig å klare å ta seg 110% av Jacob når jeg har så mange følelser inni meg som suser rundt og jeg har mest lyst til å krype under dyna og sove meg bort fra ALT og ALLE - at alt skal være bra når jeg våkner opp igjen... Fortsetter å krysse alt jeg har selv og setter veldig stor pris på at dere sender så mange klemmer og gode tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mai 2006 #793 Del Skrevet 31. mai 2006 Krysser alt jeg har for at det går bra med pappaen din! Det er jammen tøft når sånt skjer med ens foreldre. Godt at mannen din kommer snart og får hjulpet og trøstet og avlastet litt! Tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 31. mai 2006 #794 Del Skrevet 31. mai 2006 Skjønner godt at det blir deilig med mannen på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. mai 2006 #795 Del Skrevet 31. mai 2006 på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. mai 2006 #796 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #797 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 31. mai 2006 #798 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. mai 2006 #799 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #800 Del Skrevet 31. mai 2006 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå