Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe:

Nå drar jeg snart... ;)

Må bare :hoppe: litt for det - spent på hvordan det går, men drar nå ila. en time uansett, så er jeg sikker på at jeg rekker frem. Kanskje kommer jeg litt senere og kanskje litt før... Håper det er greit Heidi! :sjenert::)

Ha en strålende søndag alle sammen!

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Du har så fiiiin en baby!!! Herremin at det går an å bli skjønn altså...

Og DE kanonbra scrappesidene da :overrasket: Du er proff!!

Håper turen til Oslo gikk bra! Vi skal passe på boken din mens du er borte vettu!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Hallo på en søndag!

Her er det jammen meg lenge siden sist jeg har vært,gitt! Og så mange nyyyyydelige bilder av Jacob som har kommet i mellomtiden! Utrolig gøy å se hvordan han har utviklet seg- og for en alldeles nyyyydelig liten go'gutt han er! :hjerte: *smelt*

Han er virkelig utrolig deilig, Teddy. :)

Og de sidene du har scrappet er virkelig fine- du er dyktig! :klem:

Håper Osloturen gikk fint og at dere storkoser dere! :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe nyyydelig er han :hjerte:

Oj,du var jo kjempe flink og scrappe da :hoppe: Kanskje kan man lære noe her ja :sjenert::sjarmor:

Håper dere har kooost dere i dag da :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei vennen.

Tusen takk for kjempekoselig besøk av både deg og skjønne, lille Jacob Aleksander. Han var en fin liten fyr. :hjerter:

Håper ikke det blir så lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sååå koselig å møte deg og lilleprinsen din i dag! Han er jo bare så skjønn! :hjerter:

Må bare unnskylde litt på Brages vegne altså... vi har nok litt å jobbe med framover for at han skal skjønne at man må være forsiktig med små babyer, og ikke herje sånn som med de andre barna i barnehagen...

Håper tilbaketuren gikk greit! Hvis dere drøyde det litt slapp dere kanskje unna den verste køen?

Og så må jeg bare si at du er utrolig flink med den scrappingen! Er kjempeimponert over hva du får til! :klappe:

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuh.... Det lønner seg ikke akkurat å være borte 3 uker her..

14 nye sider siden sist! :overrasket: Populær dame du gitt! :Hehe:

Var inne og kikket på hjemmesiden til Jacob, så utrolig stilig. Et kjempeflott verktøy for at alle kan følge utviklingen hans også! :tommel:

Også så fantastisk fine dåpsinvitasjoner, og så flink som du er med scrapping! :klappe:

Jeg er utrolig imponert!!!

Men så er du jo utrolig kreativ også da, husker alle idéene jeg stjal fra deg i bryllupsplanlegginga! :ler:

Smelter helt av alle disse flotte bildene av din vakre sønn. :hjerter:

Godt å høre at dere koset dere hos Heidi i går, håper du får en fin tid i Oslo!

Også håper jeg vi kan møtes når jeg er tilbake i Norge igjen... :sjenert:

Stooooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen skjønne bilder, nok en gang! :hjerter: Og du er altså så flink til å scrappe! Har lyst til å komme i gang jeg også (ikke på data da, for jeg har ikke sånt program), men finner liksom ikke tid til det! Skal i første omgang forsøke meg på fine takkekort fra dåpen :)

Håper dere koser dere i Oslo!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Mannen likte forresten kaka di kjempegodt så den må jeg nok lage flere ganger. Vi delte det som var igjen. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i gås snupp, det var kjempekoselig å se deg igjen, og ikke minst ble jeg jo veldig sjarmert av den lille prinsen som passa så godt på magen! :hjerte:

Takk for at du svippa meg innom hos svigers og! :klem:

Mannen likte forresten kaka di kjempegodt så den må jeg nok lage flere ganger. Vi delte det som var igjen. :sikle:

Oppskrift? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvis jeg ikke husker helt feil så var det 6 eggehvitter og 3 dl sukker som piskes stivt også mot slutten så vispes inn en pose vaniljesauspulver (certo) som brukes til koking. Marengsen fordeles på bakapapir i en stor langpanne og stekes på 175°C i 20 min. Når du tar den ut fra ovnen så legg ett kjøkkenhåndkle over kaken og en rist oppå der og hvelv den ut av langpannen og la den få ligge på rist og avkjøle seg (uten bakepapiret på selvfølgelig). Til fyll brukte vi en boks fløte som vi pisket til krem og en kurv jordbær som vi delte opp og la utover kaken. Når fyllet var fordelt så rullet vi den sammen nesten som en rullekake ved hjelp av kjøkkenhåndkleet også hadde vi enda en kurv jordbær som vi fordelte rundt kaken på fatet. Strø gjerne litt melis over og litt finhakkede mandler.

Veldig lettvin og grei kake å bake og ikke tok det lang tid heller. :tommel:

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en kjemekoselig dag i går!! Var veldig hyggelig å treffes, og ikke minst hyggelig å sitte å glane på Jacob.. ;) Jeg drømte faktisk at jeg lagde kaken din i natt.. :ler: Så ja, den falt virkelig i smak! :sikle:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...