Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Tittei Her går det unna ser, jeg. Skjønner ikke hvordan du får tid til alt sammen jeg. Supermamma, må du være!

Nydelige bilder av den lille prinsen..

....*smelt*..

*babysjuk*..

Han er fin ja! Alldeles bedårende nydelig!

Du har all grunn til å være stolt!

Ikke rart du blir glad i en så vakker prins nei :)  Kan jo ikke se seg mett på han..

Kos dere

jeg klarer ikke se meg mett på han jeg

Ikke nok med at han er nyyyyyydelig *smelt*

Men du er en skikkelig flink fotograf og da.

Så søte dere er alle sammen! :kyss:

Må tilstå at jeg ikke riktig klarer å se meg mett på han selv heller assa... :sjenert::ler2: Men noen supermamma er jeg IKKE altså! *s*

Er i skrytehjørnet i dag forresten; Jacob har endelig sovnet for natta og jeg finner litt tid. I går falt han ikke til ro før rundt midnatt, så da ble det ikke noe alenetid på nett...men i dag var han FLINK gutt! :)

Han bæsjet seg ut her tidligere i kveld og jeg fant ut at jeg bare måtte bade han, selv om jeg var alene. Har ikke badet han alene før, så jeg knotet litt med å skulle tappe kar og holde øye med han, fikse ååndklær og alt sammen :lol:, men det gikk kjempebra. La han bare på gulvet mens jeg styrte rundt, og der lå han som en liten nakenfis fornøyd og blid! ;) Så fikk jeg badet han da og han var bare så søt...smilte og koste seg! Er så deilig, for inntil nå i helgen har han jo vært hysterisk hver gang vi har så mye som tappet i karet... :( Men de to siste gangene har han tydelig kost seg! *lettet*

Iallefall; utrolig nok fikk jeg tatt noen bilder i dag også...med en hånd (hva jeg ikke får til assa :grine2: ) og her er resultatet:

(Bildene er slettet...)

:hjerter_rundt:

...og et par til...synes han var så komisk på det ene bildet der han bare er SÅ forskrekka og virkelig sperrer opp øynene. Som om de ikke er store nok fra før av! :grine2:

(Bildene er slettet...)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Ååååååååå :hjerter_rundt:

Nå skulle du sett hvor stort smil jeg fikk!!

Han er en av de vakreste babyene jeg har sett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååå :hjerter_rundt:

Nå skulle du sett hvor stort smil jeg fikk!!

Han er en av de vakreste babyene jeg har sett!!!

Nåååh...du er jo bra søt da! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så morro at han har begynt å like å bade. :tommel:

Skikkelig morsomt det ene bildet hvor han sperrer opp øynene. :overrasket::ler:

Ang kaka har jeg svart i dagboken min...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen; han er fantastisk søt!!! :hjerte:

Så bra at han har begynt å like å bade! Det er jo er sånn fin kosestund med babyen! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

UTROLIG søt på det bildet med vidåpne, forskrekka øyne, altså! :hjerter: Jeg tror jeg er bittelitt forelska. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig nakenfis! :ler: Og på det store-øyne-bildet ser det ut som om mamsen nettopp har fortalt en grovis og at han er litt sjokkert!

*lyst til å kose på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport fra 6 ukers kontroll i dag:

Alt er bra etter en kjapp legeundersøkelse og jaggu har han vokst godt!

Vekt: 5140 gram (3100 gram ved hjemreise)

Lengde: 59 cm (51 cm)

Hodeomkrets: 39 cm (35 cm)

Han har altså lagt på seg 2040 gram etter at vi kom hjem fra sykehuset!!! :overrasket: Og vokst hele 8 cm i lengda... Snakk om en liten tjukkebolle feiten! :grine2: Men han er jo ikke feit assa, han er faktisk lang og tynn. Det komiske er uansett at vi kom i gruppe med to andre små gutter som begge ble født 31. mars. De veide hhv. 3800 og 4100 gram da de ble født...og +/- 5200 gram nå - så Jacob har lagt utrolig GODT på seg i forhold til de ja... Født en uke seinere, veide ca 5-800 gram mindre og har lagt på seg 800 gram MER!!! ;)

Stolt mor jah! :sjarmor:

Neste kontroll er 3 måneders kontroll 20. juni!

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Jeg bare håper min baby blir like søt og fotogen som Jacob!!

Hellandussen for en going altså! Og så morsomme bilder!

:klappe: Så nice kontroll da!!Det er kjempebra!

*glede meg ENDA mer*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, kom på en ting - hvis det er så lenge siden de sendte pakken fra Babytrader, da står den kanskje fast i tollen da? :sur: Vet du om de pleier å bli stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en skjønn badeengel! :hjerter:

Storgleder meg til å se ham og mammaen hans på søndag! :hoppe:

Kjempediger klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, kom på en ting - hvis det er så lenge siden de sendte pakken fra Babytrader, da står den kanskje fast i tollen da?  :sur: Vet du om de pleier å bli stoppet?

Nja, muligens... De skrev at siden den ikke var kommet frem at den var "maybe stuck in customs, they´ve been very difficult lately..." Men de har sendt pakken min som en gave da til en verdi av 87 Euro; så vi får se hva det fører til. Har uansett regnet ut at med 25% moms av verdien så vil det allikevel lønne seg å handle fra utlandet...for i Norge ville de samme varene kostet 2 500,- og med moms fra BT vil det "kun" komme på 1 750,- :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat beskjed om at en god venn av mamma og pappa (og meg da) døde i dag... :tristbla::tristbla::tristbla:

...også hun og mannen som gledet seg sånn til å se Jacob!

Nå får mannen se han, men det blir for første gang i hennes begravelse på torsdag i neste uke! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...