Calla Skrevet 18. mai 2006 #621 Del Skrevet 18. mai 2006 Håper du og prinsen koset dere i går! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. mai 2006 #622 Del Skrevet 18. mai 2006 Utrolig fine bilder!!!! Han ser så våken og oppmerksom og fornøyd ut, han sønnen din! Og takk for heiing i innspurten hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. mai 2006 #623 Del Skrevet 18. mai 2006 ...og først nå, etter å ha sett på bildene to ganger, la jeg merke til puppen... Men veldig fine bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. mai 2006 #624 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei, kjempe hyggelig med hilsen i går. Koslig å høre at dere hadde en fin 17. mai feiring. Håper du blir bedre etter fallet om ikke lenge! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mai 2006 #625 Del Skrevet 18. mai 2006 Så fine bilder .... og jeg så heller ingen pupp før du gjorde oss oppmerksom på det.. Ønsker deg en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. mai 2006 #626 Del Skrevet 18. mai 2006 ..hadde nok ikke lagt merke til det om du ikke hadde nevnt det jeg da.... ← Ikke jeg heller Måtte scrolle opp for å se hvor brystet var ettersom jeg hadde oversett det Leit å høre at kroppen din fremdeles er øm og vondtete...men bra at lilleprinsen ikke tok noe skade av fallet Og du...hva gjør en oslojente i kristiansand som i tillegg har konvertert til et lag i gule og sorte trøyer??? Minner meg om et visst annet lag litt nord for Oslo . Ikke bra altså V! Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 18. mai 2006 #627 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg så heller ikke puppen før nå! :grine2: Du får ta det som et tegn på at Jacob er så skjønn at vi ikke har øye for annet! Og du, du må ikke drive og falle! Da får du bare vondt og blir engstelig! Skjønner godt at du ble redd, men så lenge Jacob ser ut til å ha det bra, går det HELT sikkert fint. Ha en fin 18. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mai 2006 #628 Del Skrevet 18. mai 2006 Fiiine 17.maiprinsen!Han er så nydelig altså...Og dere var nå bra søte sammen også ja! Jasså,du driver med snikporr i boka di Bare morsomt! For oss i allefall...!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. mai 2006 #629 Del Skrevet 18. mai 2006 Fine lille Jacob La ikke merke til puppen før da sa det jeg Men som skytte sier: morsomt med snikporr Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. mai 2006 #630 Del Skrevet 18. mai 2006 Går det bra med deg vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 18. mai 2006 #631 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! Jeg er kjempe imponert av scrappinga di, men hvordan scrapper du i photoshop? Har photoshopCS2, skjønner forsåvidt litt av programmet.. men ikke et bær av hvordan du kan scrappe.. Kan jeg få litt tips av deg?? Du er jo såå flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. mai 2006 #632 Del Skrevet 19. mai 2006 Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. mai 2006 #633 Del Skrevet 19. mai 2006 Åh! Så fin pupp...nei, SØNN du har Teddy! Han er så gooooo! Er ofte innom hjemmesiden hans for å se etter nytt stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. mai 2006 #634 Del Skrevet 19. mai 2006 fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 19. mai 2006 Går det bra med deg vennen? ← Joda, det går bra med meg! Var i 3 årsdag til yngste niesen vår i går og i dag har jeg bl.a vært i kirken og hatt dåpssamtale med presten, droppet en tur innom svigermor (hun passet Jacob mens jeg var i kirken) og handlet litt tøy og en pakkesang til en venninne som fikk sin jente nr. 5 i går ettermiddag! Takk for at du spør - håper alt er bra med deg og dine også! Hei! Jeg er kjempe imponert av scrappinga di, men hvordan scrapper du i photoshop? Har photoshopCS2, skjønner forsåvidt litt av programmet.. men ikke et bær av hvordan du kan scrappe.. Kan jeg få litt tips av deg?? Du er jo såå flink ← Heisann! Så koselig med et nytt fjes... Tja, hvordan scrapper jeg. Kan du dette med redigering av bilder; skyggelegging, bruk av tekst mm? Jeg har også PS-CS2 og det er ikke så vanskelig. Det du bl.a kan gjøre er å laste ned såkalte "kits" mm. fra sider du finer her: http://scrapping-dreams.tinyportal.net/index.php?topic=42 Så velger du f.eks en bakgrunn du har lastet ned og vil bruke, åpner filen og legger til bilder mm. ved å velge "new layer" osv. Kan evt. ta et lynkurs med deg over msn en gang...men da må du sende meg en pm med msn-adressen din, dersom du har! Åh! Så fin pupp...nei, SØNN du har Teddy! Han er så gooooo! Er ofte innom hjemmesiden hans for å se etter nytt stoff. ← Takk takk! Har faktisk lagt inn noen nye bilder nå. Kommer til å oppdatere etterhvert, men nå blir det vel ikke noe før etter 6 ukers kontroll i neste uke og deretter barnedåpen! fra meg! ← tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. mai 2006 #636 Del Skrevet 19. mai 2006 men du.. har du noen bilder av duo, expo og dash? og alle de andre rare utrykne eller? (stelleveska har jeg skjønt da ) ← ..bare masser litt jeg--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 19. mai 2006 #637 Del Skrevet 19. mai 2006 Ha en fin kveld og en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 19. mai 2006 ..bare masser litt jeg--- ← Sorry...glemte helt vekk å svare deg på det jeg... Skal vi se; ta en titt her: http://stores.kiwi-kid.com/Categories.bok?...gs%3A--Skip*Hop Her ser du alle modeller av Skip*Hop og kan lese litt om hver og en av de! Ha en fin kveld og en god helg! ← Ha en strålende herlig held du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. mai 2006 #639 Del Skrevet 19. mai 2006 Go helg alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. mai 2006 #640 Del Skrevet 20. mai 2006 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå