Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest miiip

Utrolig fine bilder!!!! Han ser så våken og oppmerksom og fornøyd ut, han sønnen din!

Og takk for heiing i innspurten hos meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og først nå, etter å ha sett på bildene to ganger, la jeg merke til puppen... :ler::ler:

Men veldig fine bilder da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjempe hyggelig med hilsen i går.

Koslig å høre at dere hadde en fin 17. mai feiring. :)

Håper du blir bedre etter fallet om ikke lenge!

iingvild :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så fine bilder :hjerter: .... og jeg så heller ingen pupp før du gjorde oss oppmerksom på det.. :sjenert:

Ønsker deg en god dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

..hadde nok ikke lagt merke til det om du ikke hadde nevnt det jeg da....  :sjenert:

Ikke jeg heller :ler:

Måtte scrolle opp for å se hvor brystet var ettersom jeg hadde oversett det :ler:

Leit å høre at kroppen din fremdeles er øm og vondtete...men bra at lilleprinsen ikke tok noe skade av fallet :Nikke:

Og du...hva gjør en oslojente i kristiansand som i tillegg har konvertert til et lag i gule og sorte trøyer??? Minner meg om et visst annet lag litt nord for Oslo :kvalm: . Ikke bra altså V!

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Jeg så heller ikke puppen før nå! :grine2:

Du får ta det som et tegn på at Jacob er så skjønn at vi ikke har øye for annet! :ler:

Og du, du må ikke drive og falle! Da får du bare vondt og blir engstelig! Skjønner godt at du ble redd, men så lenge Jacob ser ut til å ha det bra, går det HELT sikkert fint. :klem:

Ha en fin 18. mai! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine 17.maiprinsen!Han er så nydelig altså...Og dere var nå bra søte sammen også ja!

:ler: Jasså,du driver med snikporr i boka di :ler: Bare morsomt! For oss i allefall...!!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine lille Jacob :kyss: La ikke merke til puppen før da sa det jeg :ler: Men som skytte sier: morsomt med snikporr :ler:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi

Hei!

Jeg er kjempe imponert av scrappinga di, men hvordan scrapper du i photoshop? Har photoshopCS2, skjønner forsåvidt litt av programmet.. men ikke et bær av hvordan du kan scrappe.. Kan jeg få litt tips av deg?? Du er jo såå flink ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så fin pupp...nei, SØNN du har Teddy! :ler:

Han er så gooooo! Er ofte innom hjemmesiden hans for å se etter nytt stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Går det bra med deg vennen?

Joda, det går bra med meg! Var i 3 årsdag til yngste niesen vår i går og i dag har jeg bl.a vært i kirken og hatt dåpssamtale med presten, droppet en tur innom svigermor (hun passet Jacob mens jeg var i kirken) og handlet litt tøy og en pakkesang til en venninne som fikk sin jente nr. 5 i går ettermiddag! ;)

Takk for at du spør - håper alt er bra med deg og dine også! :)

:klem:

Hei!

Jeg er kjempe imponert av scrappinga di, men hvordan scrapper du i photoshop? Har photoshopCS2, skjønner forsåvidt litt av programmet.. men ikke et bær av hvordan du kan scrappe.. Kan jeg få litt tips av deg?? Du er jo såå flink ;)

Heisann!

Så koselig med et nytt fjes...

Tja, hvordan scrapper jeg. Kan du dette med redigering av bilder; skyggelegging, bruk av tekst mm?

Jeg har også PS-CS2 og det er ikke så vanskelig. Det du bl.a kan gjøre er å laste ned såkalte "kits" mm. fra sider du finer her: http://scrapping-dreams.tinyportal.net/index.php?topic=42

Så velger du f.eks en bakgrunn du har lastet ned og vil bruke, åpner filen og legger til bilder mm. ved å velge "new layer" osv.

Kan evt. ta et lynkurs med deg over msn en gang...men da må du sende meg en pm med msn-adressen din, dersom du har! :)

Åh! Så fin pupp...nei, SØNN du har Teddy! :ler:

Han er så gooooo! Er ofte innom hjemmesiden hans for å se etter nytt stoff.

:ler:

Takk takk! Har faktisk lagt inn noen nye bilder nå. Kommer til å oppdatere etterhvert, men nå blir det vel ikke noe før etter 6 ukers kontroll i neste uke og deretter barnedåpen! ;)

:klem: fra meg!

:kyss: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du.. :sjenert: har du noen bilder av duo, expo og dash?  og alle de andre rare utrykne eller?

(stelleveska har jeg skjønt da )

..bare masser litt jeg--- :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...