Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:flagg: Gratulerer med dagen alle sammen :flagg:

"Det er dagen i dag, du og eg går i lag.

Tusen føtter i gang,

tusen stemmer i sang.

Det er dagen som vi er så gla´ i,

og dagen er 17. mai!"

Håper dere får en stålende dag sammen med nære og kjære!

Tenk, første 17. mai med Jacob utenfor magen!

:hoppe:

Klemmer fra oss tre

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:flagg: Håper dere får en kjempefin 17. mai med Jacob ute av magen! :flagg:

Skremmende opplevelse dere hadde i går, men det høres ut til at det etter forholdene gikk bra :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff vennen, så ekkelt at du ramle i trappa. Høres jo ut som det gikk bra med prinsen så da håper jeg bare at du ikke fikk alt for hard medfart. :kose:

Håper du har hatt en kjempefin første 17.mai med lille prinsen. Får vi se bilder av pynta vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusen takk for koselige hilsener jenter! :klem:

Håper dere har hatt en fiiiin dag!

Vi har hatt det fint vi; tatt det veldig rolig egentlig - ikke så stas med så dårlig vær! :sur: Men men, 17. mai er 17. mai og det må jo feires LITT i allefall! :)

Dro til byen en tur for å se borgertoget som vi har her, men ellers har vi bare vært hjemme. Det var så kaldt og vått og surt at vi ikke orket å vandre rundt i byen slik vi hadde planlagt. Dessuten; 17. mai blir jo litt mer moro for oss alle når Jacob blir så stor at han har glede av barnas dag! :Nikke:

Da vi kom hjem slappet vi bare av før vi var en tur over hos naboen. Jeg bakte deilig jordbærdrøm av en dessertkake og vi tjaset i vei - akkurat passe kjekt!

Her kommer det noen bilder av 17. mai-prinsen vår og det aller aller første av meg og han sammen... Ikke så bra bildet heller det da, men men...

(Bildene er slettet...)

Og ja, vi pyntet jo vognen litt. Men jeg måtte fjerne noe av det når det begynte å pøse, for da måtte jo regntrekket på. Men en liten "forlatt" og klemt sløyfe med to små bjeller kan dere kanskje skimte!?? *s* Jacob synes i allefall den var kjempefin med bjeller, for de laget jo litt lyd! ;)

gallery_7814_142_211443.jpg

Forøvrig, ryggen min skriiiiker og albuen er øm, men jeg lever. Jacob tok nok ingen skade etter hendelesen i går; han er akkurat som han pleier! *lettet*

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops, det var visst litt bryst på det ene bildet der også... :rodme: :grine2: Jaja...

Og dere - Jacob var forresten akkurat 6 uker i dag!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

..hadde nok ikke lagt merke til det om du ikke hadde nevnt det jeg da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 6 ukers-prinsen! Han er så skjønn!! :grine2: Tenk - nå har guttene våre feiret sin aller første 17. mai! :hjerte:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig 17.mai hilsen i db mi TeddyToria :klem:

Håper dere hadde en superfin dag dere også :Nikke: Veldig spesielt å feire dagen når man selv har barn, det vil du nok merke enda mer enn i år, ettersom Jacob blir eldre! Da skal han ha ditt og datt. Og gjøre ditt og datt :ler:

Men det har sin sjarm det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go'ingen! Og jeg så heller ikke noe før du nevnte det, men da måtte jeg jo kaste meg på en runde av "Finn puppen" :ler:

Gøy å se buggisen med regntrekk også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Så ingen pupp jeg heller før du nevnte det! :ler:

Så bra at dere har hatt en fin dag, trass i møkkaværet. Håper dere får en fin natt med prinsen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Go'ingen! Og jeg så heller ikke noe før du nevnte det, men da måtte jeg jo kaste meg på en runde av "Finn puppen"  :ler:

:ler: her ogå..

Han er jo bare så vakker! Godt dere koset dere, tross regn. Var bare en liten tur ute vi også. Er ikke så koselig å nadre gatelangs i regnet.

Håper ryggen din blir bedre etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg også lekt "finn puppen"! :ler:

La slett ikke merke til det første gang jeg så bildene! Så skjønn han er, og veldig koselig å se bilde av deg også snuppa! :klem:

Håper dagen deres blir fin! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...