Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest Diddlina

En liten snikleser står fram...:)

Er innom rett som det er for å se på de utrolig nydelige bildene av gutten deres...:hjerter:

Nydelige invitasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flotte invitasjoner TT! :grine2:

Du er utrolig flink!

Herlig Jacob i Start-drakt også! Selv bryr jeg meg ikke stort om fotball, men søt er han! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig liten Start-fan! :hjerter:

Åh.. de flotte dåprsinvitasjonene! :overrasket: De var utrolig flotte! Så kreativ og fingernem du er!

Lørdags- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nyyydelege invitasjonar!! Kanskje eg må la meg inspirere av dei om eit års tid.....?

Korleis har du laga dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjempefine dåpsinvitasjoner du har laget :hjerter: Det ble bare ferdigkjøpte her hos oss... men tror sannelig jeg skal prøve meg på noen fine takkekort etter dåpen!! :Nikke:

Superfin hjemmeside også! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla så kreativ du er da Det må være de flotteste invitasjonene jeg noen gang har sett! Utrolig fine

Så tøff i start drakta da...skal tidlig krøkes ja :ler: Jeg kommer jo fra fredrikstad og her er det jo FFK som gjelder...her får man kjøpt ffk smokker, tåteflasker, bodyer, sparkebukser, ja egentlig det meste en baby trenger tror jeg

Ha en fin lørdagskveld

Tusen takk! Det var jo veldig koselig at du synes de var SÅ fine da! ;):sjenert:

Det var vanvittig fine invitasjoner, Teddy!

Fortell om dåpen da! Hvem blir faddere, hvor mange gjester, hvor skal dere ha det osv. Jeg vil vite alt!

Søte, lille Start-gutten deres

:kyss:

Skal vi se; det er jo egentlig ikke så mye å fortelle. Men det blir altså dåp 11. juni i Vågsbygd Kirke her i Kr.sand. Medregnet faddere og oss selv blir vi rundt 25-30 stykker hvis alle kommer - ikke så store selskapet, men vi ønsker ikke å gjøre det så stort heller; det holder lenge med de aller nærmeste! :)

Selve festen skal vi ha hjemme hos svigermor. Kommer til å lage stroganoff gryterett med ris, salat og baguetter til middag - det er så lett å bare steke kjøttet i forveien og kutte salaten, så er det bare å steke baguettene og koke risen etterpå! Til dessert blir det en iskake formet som en baby; det er en dåpsiskake fra Hennig Olsen. Får den gratis da min forlovers svigermor jobber der! :tommel: Ellers skal familie og vi selv bake litt kaker og bare kose oss! :Nikke:

En liten snikleser står fram...:)

Er innom rett som det er for å se på de utrolig nydelige bildene av gutten deres...

Nydelige invitasjoner!

Så koselig at du er innom og legger igjen spor da! :klem:

Nyyydelege invitasjonar!! Kanskje eg må la meg inspirere av dei om eit års tid.....?

Korleis har du laga dei?

La deg inspirere du! Bare koselig det! ;)

Invitasjonene har jeg laget med hjelp av dekorark (Tilda), ferdige sløyfer, dekorsaks og nagler - alt fra Panduro.

Har delt A4-arkene i to på langs og brettet først slik at den ene enden blir 12 cm lang, før jeg brettet 2 cm av toppen på denne og klippet med dekorsaks. Festet nagler og fikk en slags folder. Utrolig dårlig forklart kanskje, men akkurat nå vet jeg ikke bedre :grine2:

Dekorarkene fra Tilda-serien finnes i rosa også, og med blomster, og har mønster på én side og er ensfarget på den andre... Fikk to foldere av hvert ark og rundt 4 "slides" - hvor jeg da brukte motsatt. Var folderen stripete, laget jeg selve slideren med tekst i ruter. Teksten er bare printet ut på vanlig hvitt papir med skrifttypen <Juice ITC>. Skulle egentlig bruke vellum, men fant ikke på noen smart måte å feste det på uten å ødelegge "looken", så da ble det vanlig papir - og det ble egentlig vel så pent og rent! :Nikke:

Alt materialet; inkl. hulltang til naglene, finner du ved å søke på hjemmesiden til Panduro: www.panduro.no

Brukt ca 400,- på det hele (hadde hulltang fra før), og da har jeg flere ark, nagler og sløyfer igjen! :)

Så utrolig fine invitasjoner! Har du brukt lang tid eller?

Nei, igrunnen gikk det veldig raskt når jeg først begynte. Alltid litt tiltak å komme igang, spesielt med en småttis i hus...men alt går og jeg koste meg masse. Trengte jo ikke mer enn 15 invitasjoner heller, så det ble ikke så mye arbeid uansett. ;)

---

Til alle:

TUSEN TAKK FOR ALLE KOSELIGE TILBAKEMELDINGER! :klem:

Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal hive meg rundt og bestille meg en Skip*Hop Expo og Pronto... Har skikkelig lyst - blir sikkert lekkert til buggisen vår! :hoppe: Tror jeg gjør det jeg!!! Også skal jeg kose meg med å datascrappe litt, etter at jeg fikk installert Adobe PhotoShop CS2 i går. Mannen og lillegutt er nemlig på grilling hos svigermor for en liten times tid, og da benytter jeg sjansen til å gjøre noe jeg ellers ikke får så god tid til. Mens katten er borte danser musene på bordet heter det seg...

:sjarmor:

God søndag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla så kreativ du er da :klappe:  Det må være de flotteste invitasjonene jeg noen gang har sett! Utrolig fine :)

:overrasket::Nikke::klappe: KJEMPE FINE TEDDY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fiiiiine bilder!!!

Og dåpsinvitasjonen er en inspirasjon for oss andre mindre begavede :Nikke:. Men du... :sjenert: ...har ikke tassen på seg feil fotballdrakt? Vålerenga er vel absolutt den riktige habitten for han!!! Og den avataren din gidder jeg ikke engang kommentere *snurt*

Ha en super dag med guttene dine, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Sier som de andre: veldig fine dåpsinvitasjoner. :)

Håper du slappa skikkelig av mens mannen og sønnen var borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Teddy!!!

Sier som alle andre: VELDIG FINE INVITASJONER :klappe: .

Nå ble jeg inspirert til å lage egne invitasjoner til en evt barnedåp....Det er mulig de blir LITT kopiert altså :sjenert::sjenert::ler:

Håper du fikk gjort det du tenkte og kost deg litt når mann og baby var bort. Må jo ta vare på seg selv også vet du

Ha en super fin søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så fine invitasjoner! Jeg fikk tips fra ei venninne om å kjøpe inn papir til takkekort, invitasjoner og sliktnoe FØR bebisen kom, for hun syntes det var skikkelig tiltak å få det gjort etterpå. Vi får se, vi får se...

Men dine var i alle fall til kjempeinspirasjon! Tilda-arkene er veldig koselige. :hjerte:

Håper dere koser dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har ikke kommet over de dåpsinvitasjonene ennå jeg. Skal i dåp den 11 jeg også, og snakket om det i sta. Tenkte jeg skulle vise de invitasjonene dine, men så tenkte jeg....nei det skal jeg ikke. Den ideen skal jeg spare til jeg trenger den selv :ler:

Er du fra vågsbygd eller? Var der mye når jeg var liten, mamma og pappa har noen omgangsvenner som bor der se

Ha en fortsatt fin søndagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...