Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Kom akkurat inn døren her...som de siste dagene har også denne fredagen gått i ett. Siden i går morges har mannen vært på jobb i Flekkefjord og jeg har kanskje hatt ekstra mye å gjøre - helt uten avlastning. Da går det i ett vet dere, når det bare er mamma som kan passe på gullet! :) Men nå gleder vi oss masse til pappa kommer hjem seint i kveld! :Nikke:

Nu vel, i dag var jeg hos fotografen for å se på bildene vi tok av Jacob på mandag. Ble ikke så mange egentlig; endte opp med "kun" 30 brukbare bilder av alle de hun tok, men til gjengjeld var jo disse 30 superfine alle sammen! IKKE lett å velge nei! :grine2:

Men jeg endte opp med å velge to store til albumet; samt tre små som skal stå sammen med det ene store i en slags montasje. Også har jeg bestilt fire bilder til i 12x12 format som jeg har tenkt til å ha på veggen her hjemme! ;) Venter med å bestille forstørrelser...synes kanskje det er litt tidlig å bestille noe sånt siden det bare er første fotograferingsrunde. Men gleder meg masse til vi får albumet allerede, selv om det nå i begynnelsen bare blir de to første sidene som er fylt ut! Å lykke - Jacob er vikelig en liten fotomodell han! :hjerte: Nydelige øyne altså; om jeg får si det selv! :lol: *stolt*

Jeg har dessverre ikke noen cd med bildene så jeg får vist dere, kun et A4-ark med alle bildene i veldig lite format. Så de av dere som ønsker å se må nok vente til jeg får albumet og de andre løse, så kan jeg scanne dem! :) Ok?!?

Ellers går det sin vante gang her i heimen. natten i natt var slitsom. Jacob fant nemlig ut at han skulle "legge seg for natta" da klokken bare var 20.00 i går; og det resulterte jo selvsagt i at det ikke ble så mye søvn når han våket og skulle ha pupp kl. 00! :Gjesp: Han sovnet greit igjen, men var lys våken etter bare to timer og holdt det da gående en liten stund før han bare sov 1.5 time til :forvirret:

Dere skulle sett hvor bevisstløs han var... Var ute med mamma´n til Aurora i går, og spiste siden middag hos dem. Kl. 22 tenkte jeg at jeg måtte vekke han for å gi han pupp så ikke hele natta skulle gå adundas, men det var ikke sjans - han skulle IKKE våkne nei. Så da pakket jeg sakene og kjørte hjem. Han bæsja så det holdt i bilen på vei hjem og jeg måtte jo da skifte og kle han. Men tror dere han våknet? Neida, denna karen sov seg gjennom hele stellet...han snorket til og med! :overrasket: Og så purket han videre...klarte bare så vidt å tvinge i han en kvart pupp før det var slutt og jeg måtte gi opp! :sjenert::ler2:

Oooops, nå griner han her...tid for mat igjen! Skriver mer siden...

:vinke:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Sover seg gjennom bæsjebleieskift! Godt sovehjerte han ja! Når han bestemmer seg for det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jadda, godt sovehjerte! Nå sover han som en stein igjen - smågrein etter pupp her og fikk litt før han var long gone... Fatter ikke hva som skjer jeg nå! I to dager har han sovet masse og veldig godt hele tiden - nesten for godt til å være sant! Men i dag skal han IKKE få sove så lenge som i går. Skal ha han opp i 21-tiden uansett og puppe, før jeg får lagt han for natten... Orker ikke en reprise av natt til i dag! :riste:

I kveld SKAL jeg forsøke meg på en skikkelig runde altså; må bare få spist litt og roet ned noen hakk. Skulle jeg IKKE få tid til det, så er det heldigvis helg. Mannen har fri og jeg skal bare slappe av! ;)

GOD HELG!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ta med albumet ditt til Heidi - for du skal vel dit?  :)

Kos dere med pappa'n i kveld!  :klem:

Det kan jeg vettu...men når er det da? Hørte snakk om noe den 28. mai...men det var i Oslo, ikke sant? Jeg kan nemlig ikke da...og ikke den helgen 4. juni eller 11. juni :riste:...men etter det! ;)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Har skikkelig sovehjerte denne prinsen din. Tenk å drite og sove samtidig :ler: . OG i tillegg IKKE merke at mamma skifter på han :ler:

30bilder er jo noe da. Sikkert MANGE fine der altså. Så fotogen som den lille mannen er :)

Ønsker deg en fortreffelig helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg vil at du skal komme 28. mai. :grine:

Men skjønner selvsagt at du må prioritere bursdagen til mannen din....hvis dere ikke feirer den på lørdagen istede da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at du skal komme 28. mai. :grine:

Men skjønner selvsagt at du må prioritere bursdagen til mannen din....hvis dere ikke feirer den på lørdagen istede da.... :sjenert:

:sjenert::enig::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

FINE FINE FINE GUTTEN!

Jeg blir jo helt gira og oppspilt av å lese her, jeg! :hoppe: SÅ nydelig og fin, og så at han smiiiler! :hjerte: Må ha vært kjempegøy å få fotografbildene. Får jeg se? :hoppe:

Du, jeg må innrømme at jeg blir litt skremt av all ikke-sovingen. Jeg tror jeg gruer meg mindre til selve fødselen enn til å ikke få nok søvn i tiden etterpå... Jeg som er en sovegris av de sjeldne! Men kanskje Jacoben også slår seg på soving, det kan jo virke sånn når han ikke engang våkner av å bli skiftet på! :ler2: Utrolig morsomt, jeg ser det for meg. :hjerte:

Det er så koselig å lese her! :klem:

Si fra hvis du har kjempegod tid når du er i Oslo, det kunne vært moro å titte på vidunderet ditt på ordentlig (og så hilse på deg, da.) Men noe sier meg at jeg kanskje ligger og føder i de tider. :hoho:

Ha en kjempefin helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at han har så godt sovehjerte da! :grine2:

Brage var en skikkelig sovegris han (slekter på moren sin!). Kanskje du også får en sånn baby Rognebær! ;)

Jeg gruet meg også veldig til nattevåk og sånt, men det gikk så utrolig fint. Jeg var utrolig bortskjemt med Brage, og lurer jo veldig på om lillesøster blir av samme typen!

Håper dere koser dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger siden i går! :)

Rakk ikke helt rundt på den runden min i går jeg, men får ta litt av det igjen i dag. Går jo slag i slag, så da må jeg ta det litt etter litt! ;)

I dag ble jeg endelig ferdig med dåpsinvitasjonene. Og jeg gravla stolt, så her kan dere se resultatet:

gallery_7814_132_311457.jpg

gallery_7814_132_91047.jpg

gallery_7814_132_113625.jpg

:sjarmor:

...og før jeg tar en liten runde må jeg i anledning 7. runde i Tippeligaen legge med et lite bilde av en usedvanlig sjarmerende liten START-fan! :hjerte:

(Bildene er slettet...)

---

Jeg er forøvrig en sovegris selv, mannen også, så vi kan jo håpe at Jacob blir en SKIKKELIG SOVEGRIS etterhvert... Akkurat nå sover han godt når han sover, men har en tendens til å "lukte" irritasjon og vil selvsagt IKKE sove når vi andre vil at han skal! :ler2:

God lørdag alle mann!

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla så kreativ du er da :klappe: Det må være de flotteste invitasjonene jeg noen gang har sett! Utrolig fine :)

Så tøff i start drakta da...skal tidlig krøkes ja :ler: Jeg kommer jo fra fredrikstad og her er det jo FFK som gjelder...her får man kjøpt ffk smokker, tåteflasker, bodyer, sparkebukser, ja egentlig det meste en baby trenger tror jeg :ler:

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sneik litt på NM, men jeg skriver det her og - NYDELIGE invitasjoner. Du er utrolig flink :Nikke:

Og så herlig START fan da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte innbydelser!

Lærer han tidlig opp ja,,, fargene var i allefall riktige da.. (men litt feil navn på den ;) )

blir litt verre her hos meg.. med meg som fugla og sambo som apeberget..... så akkruatt det trur jeg vi må la en evt unge velge selv..

(heldigvis har vi jo liverpool felles da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vanvittig fine invitasjoner, Teddy! :overrasket:

Fortell om dåpen da! Hvem blir faddere, hvor mange gjester, hvor skal dere ha det osv. Jeg vil vite alt!

Søte, lille Start-gutten deres :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...