Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #381 Del Skrevet 1. mai 2006 *verpesjuk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 1. mai 2006 Uff...dette er jo pinlig...at jeg forsømmer KG så fælt fortiden! Det er bare det at jeg ikke finner helt roen til å sette meg ned og skrive! Ikke engang i min egen dagbok... Som sagt så lever jeg i min egen og meget tåkefylte boble fortiden! I tillegg er jeg veldig travel mtp. ting som skal gjøres - bl.a utsending av takkekort i forb. med gaver til fødselen og laging av dåpsinvitasjoner. Ikke minst holder vi på med å ordne med permisjon for mannen, fødselsattester, utbetaling av barnetrygd mm. Det er så mye dill som må underskrives, bekreftes, sendes i retur osv osv. Blir jo helt av hele systemet! Anyway - tuuusen millioner takk for klemmer og koser og skryt og det hele...jeg LOVER at jeg SKAL komme sterkere tilbake! Må bare hente meg inn først og kanskje få stukket et lite hull på boblen! Mange og til dere; go´jentene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mai 2006 #383 Del Skrevet 1. mai 2006 Den boblen er det vel flere enn deg som har opplevd. Jeg fikk hull på den først da jeg begynte å jobbe igjen - tror jeg Kos deg med junior du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #384 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja, kos deg masse med Lilleprinsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mai 2006 #385 Del Skrevet 1. mai 2006 Ikke ha dårlig samvittighet for oss, vi skjønner veldig godt at du har endel andre ting å tenke på! Jeg synes vi har sett imponerende mye til deg, jeg. Og du har posta så utrolig mange fine bilder av lilleprinsen din. God fotograf og fotogen modell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. mai 2006 #386 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Uff...dette er jo pinlig...at jeg forsømmer KG så fælt fortiden! ← Næmen, det er da ingen som forventer at du skal være her inne hele tiden, nå som du har fått en sønn å ta vare på! Synes som miip at du har vært overraskende mye her inne. Kos deg med den skjønne sønnen din du! Endret 2. mai 2006 av Isola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. mai 2006 #387 Del Skrevet 2. mai 2006 Ordner det seg med permisjon for mannen? Håper det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #388 Del Skrevet 2. mai 2006 Syns du er ganske flink til å oppdatere oss her på KG jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. mai 2006 #389 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja det samme synst jeg da Synst du er mye her inne jeg,hvet ikke hvor mye hadde vert her inne visst jeg hadde fått en liten en Koooos deg du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 2. mai 2006 Ikke bare er han vakker, og du flink til å ta bilder, men han har virkelig skikkelig personlighet på bildene! Dypt blikk og ja, det hele! Aner jeg en liten fotomodell her? :grine2: ← Så god du er! Hmmm...ja, kanskje han må satse på modellyrke!? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. mai 2006 #391 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei snuppa!! Skjønner godt at du har LITT andre ting å bruke dagene på enn KG. Du har en "helt" (begynner jo å bli noen uker gammel nå da) ny verdensborger å ta deg av. Nå må du ha en fin kveld med de to mennen dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. mai 2006 #392 Del Skrevet 2. mai 2006 Næmen, det er da ingen som forventer at du skal være her inne hele tiden, nå som du har fått en sønn å ta vare på! Synes som miip at du har vært overraskende mye her inne. Kos deg med den skjønne sønnen din du! ← Kos deg meg godgutten du - med god sammvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mai 2006 #393 Del Skrevet 3. mai 2006 Helt enig - kos deg som nybakt mamma og ikke tenk på KG! Kjenner meg veldig igjen i den ammetåkebobla forøvrig - helt naturlig at du er i pupp-og bleieverden en stund nå. Ønsker dere en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mai 2006 #394 Del Skrevet 3. mai 2006 En klem til prinsen og mora! Håper dere koser masse på hverandre (og faren) og har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Åh! I natt sov Jacob i hele 5 timer i ett strekk! Det gjør underverker for sjelen altså; å få så mye sammenhengende søvn for en stakkars sliten rullende mugge som meg! Og dere; i dag er Jacob 4 uker gammel! Jeg har vært mamma i fire hele uker allerede! Er helt "HEKTA PÅ JACOB" jeg! :grine2: Endret 3. mai 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. mai 2006 #396 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er sånn det skal være det! kos deg videre mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lime Skrevet 3. mai 2006 #397 Del Skrevet 3. mai 2006 Gratulerer Jakob med 4-vekers dagen! Vi forstår deg så godt at du ikkje har tid til KG, er jo kjempetravelt å få ein liten ein! Synes svart-kvitt bileta du tok var kjempefine, tar du dei med digitalt kamera? Er det nokre av bileta du har lagt ut du skal bruke som takkebilete? Er så kjekt å sjå bilete av den nydelige guten din! Kos deg vidare med Jakob, ikkje rart du er hekta! Han er så nyyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mai 2006 #398 Del Skrevet 3. mai 2006 Sikkert ikke bare jeg som synes de 4 ukene har gått mye raskere enn de 4 siste ukene før fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. mai 2006 #399 Del Skrevet 3. mai 2006 GRATULERER MED DAGEN, JACOB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. mai 2006 #400 Del Skrevet 3. mai 2006 4 uker allerede?? Hvor blir tiden av da?? Det sies jo at det er på barna man ser at tiden går, så stemmer nok kanskje det ja Ikke rart du er hekta på Jacob nei, han er jo bare sååå vakker... Krysser fingerne for at han sover 5 timer og gjerne mer i strekk i natt også da Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå