Calla Skrevet 26. april 2006 #321 Del Skrevet 26. april 2006 Så morro med bilder!! Søte lille sønnen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. april 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 26. april 2006 Uff, jeg er skikkelig uvel jeg! Kvalm og kaldsvetter... Blir desto mer bekymret for Jacob... Hvordan er det med amming hvis mor er syk?? Vil jeg da smitte barnet??? Siste jeg vil er å gi Jacob influensa eller noe hvis det er det jeg selv har pådratt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. april 2006 #323 Del Skrevet 26. april 2006 Dersom du ammer, nyter han bare godt av alle antistoffene som han får. Sjelden at babyer får influensa da, litt snørr og tett nese er ikke farlig. God bedring & god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 26. april 2006 #324 Del Skrevet 26. april 2006 Huffda, god bedring kjære deg! Regner med tøffe Jacob Alexander takler det meste, også en snufsete men skjønn mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. april 2006 #325 Del Skrevet 27. april 2006 Uff da... Håper du føler deg litt bedre når du våkner i dag! Også ser jeg du har lagt ut litt flere bilder siden sist jeg var her... (Fortsett med det! ) Må bare si som alle andre her: Ååååååååååååhhhhhh...... Han er bare så utrolig nydelig altså! Goooood bedring, Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2006 #326 Del Skrevet 27. april 2006 Takk for titten på bildene av den nydelige sønnen din!! Håper formen din er bedre i dag! Det er slitsomt nok å være nybakt mor, om man ikke skal være syk i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #327 Del Skrevet 27. april 2006 Usj, kjipt at du føler deg så dårlig og blir syk. Håper formen er litt bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. april 2006 #328 Del Skrevet 27. april 2006 ...også legger jeg ved et par andre bilder, bare fordi jeg fikk lyst! Snakk om å slukne god og mett ved puppen! :grine2: Uroen over sengen er GOD underholdning! Ikke noen badeengel akkurat...fremdeles FÆLT å bade! Han synes tydeligvis at vi mishandler han...ser jo bare så såret ut langt inn i sjelen! -"Mamma, hva er det du gjør med meg???" Sover godt på pappas trygge bryst... ← Åååååå For en nyyyyydelig prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. april 2006 #329 Del Skrevet 27. april 2006 Uff,håper du ikke blir syk Går nokk bar og amme jacob når du er syk,er det ikke sånn at du produserer melk osm gir han beskyttelse når du er syk da? Synst å ha lest det en plass ... Goood bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. april 2006 #330 Del Skrevet 27. april 2006 Nyyydelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. april 2006 #331 Del Skrevet 27. april 2006 Hei på deg Teddy!! Huff da snuppa. Ikke greit å føle seg i dårlig form. Og i tillegg har du jo en ny verdensborger i huset. Håper formen kommer seg fort. . Dersom du er usikker på dette med amming i forbindelse med sykdom, kan du ikke ringe barsel eller helsestasjonen du tilhører??? Der har de sikkert svar. Håper formen kommer seg og at det IKKE er influensa. Ha en fin dag Teddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. april 2006 #332 Del Skrevet 27. april 2006 God bedring TT! Å amme er bare bra, da får Jacob masse antistoffer. Men det er jo slitsomt å ta seg av en baby når man er syk selv! Håper du får litt avlastning hvis dette slår ut for fullt. Hvilket jeg håper ikke er tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 27. april 2006 #333 Del Skrevet 27. april 2006 Hei mamma! Herlig mange bilder av godgutten - kom gjerne med flere! Innom en snartur akkurat nå..god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 #334 Del Skrevet 27. april 2006 Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. april 2006 #335 Del Skrevet 27. april 2006 Håper formen er bedre! Sikkert tøft nok å være mamma om man ikke skal ha influensa også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. april 2006 Forfatter #336 Del Skrevet 27. april 2006 Hei TeddyToria! Eg har smuglest i graviditetsdagboka di mens du var gravid, og var så spent når det nærma seg termin for Jacob! Eg skal gifte meg i sommar, og forsøker som du å bli gravid før bryllupet. Hadde vert kjekt om det kunne gå med meg som med deg! Jacob er berre utruleg skjønn, og det er så artig å sjå alle dei fine bileta du har av han! Vert ikkje mindre babysjuk av det! Kor er det du har fått tak i Bugaboo-vogna forresten? ← Hei du! Så koselig at du er innom... Takk for skryt av gullet mitt! Håper det klaffer for dere; det er jo ingen sak å være et par uker eller måneder på vei når man gifter seg! Dobbel lykke vil jeg kalle det! Bugaboo-vognen er Nederlandsk, slik at du får den nok rimeligst hvis du reiser dit eller importerer den fra bl.a Babytrader. Men den fåes også kjøpt i butikk her hjemme! Vet den selges både i Oslo, Tr.heim, Stavanger og Kr.sand! Jeg kjøpte min rimelig fra ei som selv hadde importert, men som ikke vente seg til den - så jeg fikk ny vogn til en meget god pris! Stikk gjerne innom igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. april 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 27. april 2006 Hei jenter... Innom en kort tur i kveld... Dagen har gått i ett. Sov lenge, ettersom Jacob var litt snillere i natt og jeg føler meg mer opplagt - men er fremdeles sliten og gjør stort sett INGENTING annet enn å slite sofaen og amme. Litt ekkel i hodet i dag, men ellers i mye bedre for enn i går; heldigvis! til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. april 2006 #338 Del Skrevet 27. april 2006 Han er så NYDELIG! :grine2: :grine2: Men jeg skjønner godt at du er sliten, så her kommer en liten oppmuntringsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 #339 Del Skrevet 27. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 #340 Del Skrevet 27. april 2006 til både deg og prinsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå