Peony Skrevet 25. april 2006 #301 Del Skrevet 25. april 2006 Me like! Vil gjerne se mange sånne bilder Har du noen spesiell stelleveske til den? Det må jeg få kjøpt snart. Og så har jeg lyst på BOB flaskeholder, det ser veldig smart ut! Og nå ser jeg jo bildene av Jacob også - han er bare helskjønn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. april 2006 #302 Del Skrevet 25. april 2006 han er jo bare sååå vakker da...smelter helt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. april 2006 #303 Del Skrevet 25. april 2006 nydelige prinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. april 2006 #304 Del Skrevet 25. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. april 2006 #305 Del Skrevet 25. april 2006 Så utrolig skjønn Torstein hatet å bade - helt til vi begynte på babysvømming da han var 6 mnd. Og nå har han fått tilbakefall på det med at bading er farlig *dåne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #306 Del Skrevet 25. april 2006 Og så får vi se om Heidi og jeg tilgir deg for at du ikke døper Jacob på bryllupsdagen vår ← Blir det ikke dåp på bryllupsdagen vår??? :klø: Nei, det må jeg tenke litt på altså...... Så godt å høre at Jacob vokser seg stor og sterk. Du skal nok ikke begymre deg for at han gulpet så mye, næring får han tydeligvis nok av alikvel. Fiiiine bollekinn har han ihvertfall. Morsomme bilder de siste du har lagt ut og kjempenydelig når han ligger og sover på pappas bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. april 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 26. april 2006 Me like! Vil gjerne se mange sånne bilder Har du noen spesiell stelleveske til den? Det må jeg få kjøpt snart. Og så har jeg lyst på BOB flaskeholder, det ser veldig smart ut! Og nå ser jeg jo bildene av Jacob også - han er bare helskjønn!!! ← Hehe! Me like too! Nei, jeg har ingen spesiell stelleveske til den enda, men har forstått det sånn at veldig mange bruker Skip*Hop Dash eller Duo... Må finne ut av det, for jeg trenger en stelleveske til den også. "Do-It-All" fra LandsEnd passer jo ikke, og stellevesken til Teutonia-vognen går, men den matcher jo ikke! :grine2: han er jo bare sååå vakker da...smelter helt jeg. ← Takk! nydelige prinsen ← Takk til deg også! Så utrolig skjønn Torstein hatet å bade - helt til vi begynte på babysvømming da han var 6 mnd. Og nå har han fått tilbakefall på det med at bading er farlig *dåne* ← Likte han egentlig aldri å bade altså? ...også jeg som trodde at det egentlig var midt i blinken for de små, som kommer fra et varmtvannsbasseng i magen! :klø: Jaja, får håpe det ordner seg for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. april 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 26. april 2006 Blir det ikke dåp på bryllupsdagen vår??? :klø: Nei, det må jeg tenke litt på altså...... Så godt å høre at Jacob vokser seg stor og sterk. Du skal nok ikke begymre deg for at han gulpet så mye, næring får han tydeligvis nok av alikvel. Fiiiine bollekinn har han ihvertfall. Morsomme bilder de siste du har lagt ut og kjempenydelig når han ligger og sover på pappas bryst. ← Nei, vi får visst ikke lov til det! For all del; ingenting er bedre enn at han vikser godt og slik han skal! Han er alltid så herlig når han sover hos pappa, og han er veldig glad i det! Nå har rapylet endelig sovnet i fanget mitt, så da labber jeg i seng igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. april 2006 #309 Del Skrevet 26. april 2006 Er det noe rart vi blir baby-syke alle mann?? Nydelige gutten! Koslig bilde når han ligger på brystet til pappa`n!! Hva er vel tryggere enn det Ha en fin dag med Jacob, Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. april 2006 #310 Del Skrevet 26. april 2006 så søt han var der han hadde sovnet ved puppen og ikke minst på pappas mage da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 26. april 2006 #311 Del Skrevet 26. april 2006 Det er så herlig å titte innom denne dagboka di altså TeddyToria. Stadig vekk nye flotte bilder av den lille sjarmerende prinsen Håper du har fått noen gode timer med søvn etter du skrev innleggene her i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 26. april 2006 #312 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Så fantastisk skjønn Jacob er! Utrolig gøy å se bilder! Keep up the good work! Tenk så grusomt hvis dere måtte brukt murklossen Voie kirke.... Vågsbygd er jo ganske fin, heldigvis Skjønner at du ble nysgjerrig på tvillingene jeg fortalte om Det kunne jo nesten ha vært dem, bortsett fra at "mine" er en av hvert kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. april 2006 #313 Del Skrevet 26. april 2006 Hei på deg!!! Og god tirsdag formiddag!!! Måtte le litt av den fløtepuppen din. Og for en vektoppgang. Tyder jo bare på at han trives og har matvett. Han er bare helt fantastisk søt og nyyyydelig altså . Gleder meg mer og mer jeg nå. Så lillegutt liker ikke å bade han. Det kommer seg nok skal du se. For hvilket menneske med hjernen på rett plass liker ikke å bade??? :grine2: . Det ordner seg nok. Det er jeg SIKKER på. Nå må du ha en fantastisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. april 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) I dag er Jacob TRE UKER gammel! Guri, som tiden flyr...enda jeg føler at jeg sitter fast inni min egen og veldig tåkete boble! Verden passerer liksom mens jeg selv sitter helt stille! En oversikt over kontrollene hans til nå: 5. april 2006 ~ Nyfødt Vekt: 3390 gram Lengde: 51 cm Hodeomkrets: 35 cm 7. april 2006 ~ Hjemreise Vekt: 3100 gram (- 290 gram) 11. april 2006 ~ Sjekk i forb. med Føllings bl.pr Vekt: 3270 gram (+ 170 gram) 25. april 2006 ~ 1. kontroll hos helsesøster Vekt: 4045 gram (+ 775 gram) Neste kontroll 24. mai kl. 12.00 Mors 6-ukers kontroll hos lege 16. mai kl. 14.00 Sånn; da er det notert...så får jeg håpe at jeg husker! :grine2: Endret 26. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 #315 Del Skrevet 26. april 2006 Lillesøs på 8 mnd simpelthen elsker å bade! Det er pappa-datter-tid og de storkoser seg bege to . SÅ det går an altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 26. april 2006 #316 Del Skrevet 26. april 2006 Jøje meg så fort tida går! Men hipp hurra for tre uker gamle Jacob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 26. april 2006 #317 Del Skrevet 26. april 2006 Her er det full fres som vanlig så masse fine bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. april 2006 #318 Del Skrevet 26. april 2006 Ååååh, så nydelig han er! Grattis med hele 3 uker ute i verden lille Jacob! Det er godt at du har næringsvett. Fløte i puppen er bra! Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. april 2006 #319 Del Skrevet 26. april 2006 Som om jeg ikke er nysgjerrig nok på å treffe mageboeren min fra før... Får det jo enda mer travelt når jeg ser den nydelige gutten din... SUKK. Hvordan er det å tenke på barnedåp alt? Har tenkt på det, om man egentlig er så sliten og skutt etter fødsel at man ikke orker å tenke på det helt med en gang? Må du ordne det meste sjøl eller har du noen andre i familien som fikser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lime Skrevet 26. april 2006 #320 Del Skrevet 26. april 2006 Hei TeddyToria! Eg har smuglest i graviditetsdagboka di mens du var gravid, og var så spent når det nærma seg termin for Jacob! Eg skal gifte meg i sommar, og forsøker som du å bli gravid før bryllupet. Hadde vert kjekt om det kunne gå med meg som med deg! Jacob er berre utruleg skjønn, og det er så artig å sjå alle dei fine bileta du har av han! Vert ikkje mindre babysjuk av det! Kor er det du har fått tak i Bugaboo-vogna forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå