Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herre min hatt... Sitter her og sipper etter at jeg har lest fødselsinnleggene dine og også denne nye dagboka. :grine2: Takk for at du deler så mye med oss! :klem:

Vet du har hørt dette 1000 ganger, men sønnen din er altså en så utrolig vakker liten prins! :hjerte: :grine2:

Fantastisk å se alle bildene du legger ut!

Rasler som en gal hos meg nå, men må nok vente til neste år med å prøve...

Nå er jeg tilbake fra ferie, og får fulgt deg og familien din litt nærmere fremover.

Stoooooooor :klem:

Ps - den videosnutten din virker ikke lenger.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallais!

Jeg slenger meg med i :hjerte:- kortet, jeg også! Ja, han er skjønn! Utrolig hvordan han har forandret seg på den korte tiden siden han ble født. Lille søtnosen! :)

Håper du har hatt en bra natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke melk i puppene min jeg...jeg har visst FLØTE!!!

:overrasket:

:grine2:

Var på 1. kontroll hos helsesøster i dag, for å veie Jacob og snakke litt løst og fast; og gjett hva han veide??

Joda, han veier nå 4045 gram!!!

Dette betyr at han har lagt på seg hele 775 gram de siste 14 dagene, noe som igjen gir 387.5 gram i snitt pr. uke!!! Dette er mer enn 125 gram MER pr. uke enn hva som regnes som gjennomsnittlig! :overrasket::overrasket:

Fortsetter det sånn kommer jo Jacob til å veie over 5 kg før 17. mai!!!

*dåne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig fikk vi skjema for forespørsel av navn fra Folkeregisteret i dag, så nå kan han endelig få navnet sitt på ordentlig! :tommel:

...og så blir det nok barnedåp 11. juni! ;)

Hadde store planer om 4. juni, men det var ikke ledig. Faktisk så var alt med dåp på vei til å bli et stort problem. Vi bor jo i Vågsbygda her i byen, riktignok i den ytre delen også kalt Voie...og dermed soknet vi plutselig til Voie Kirke og ikke Vågsbygd Kirke! Jeg hadde ikke engang hørt om Voie Kirke før jeg fikk mail fra Vågsbygd menighet i dag. De ville egenltig ikke at vi skulle døpe i deres menighet, siden vi da hører til Voie... Men Voie Kirke viser seg å bare være et lite skur av et bedehus, så der vil vi i hvertfall ikke ha noen dåp! :riste: Fikk til slutt sutret meg til dåp i Vågsbygd da :sjarmor: - er ikke noen rålekker kirke det heller, men det er i allefall et kirkebygg med spir og det hele! :) Men da blir det altså 11. juni...

Hjelpes, det er jo EGENTLIG ikke såååå lenge til! :overrasket:

Og dåpskjolen er mer eller mindre ferdig!!! :danse: Skal bare syes på knapper bak og kjøpe silkebånd! Den blir SÅÅÅÅ fin!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Skal se han vokser seg stor og sterk! Leon har lagt på seg 400 g i uka hele tiden, og han har jo blitt kjempestor!!! :grine2: Så lenge de bare spiser morsmelk trenger vi heldigvis ikke å bekymre oss for overvekt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at lille Jacob spiser seg stor og sterk!

Og så får vi se om Heidi og jeg tilgir deg for at du ikke døper Jacob på bryllupsdagen vår :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, fløtepuppeTeddy... :grine2:

Så bra at dere fikk dåp i Vågsbygd da, det er merkelig hva man kan grine seg til her i verden.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsetter det sånn kommer jo Jacob til å veie over 5 kg før 17. mai!!!

*dåne*

Jeg veide det da jeg ble født, jeg :sjokkert:

eller rettere sagt: 4.980 gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at han legger på seg godt, den nydelige gutten din. Ble jo litt nysgjerrig på hva Torstein veide på samme tid da *iler for å finne helsekortet* ....skal vi se......4150 gram (fødselsvekt 3630 gr). Bra de har matvett guttene våre.

Bra at han holder på å få orden på systemet sitt sånn at han får sove lengre perioder enn 2 timer ad gangen. Det er slitsomt når man ikke får sove lenger. Nåja, bra du får hvilt deg litt innimellom iallefall.

Herlige skjønne Jacob :hjerter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå bra at gutten har næringsvett i alle fall :tommel:

Veldig koselig å se så masse fine bilder av ham!!! Blir jo bare søtere og søtere!!!

Ha en fin kveld og en behagelig natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten et bilde fra vår første skikkelige trilletur med Bugaboo´en!

gallery_7814_142_2511.jpg

Utrolig god vogn å trille! :hjerte: Helt imponert jeg... Eneste jeg må innrømme jeg synes er "kjipt" med vognen er at handlebagen under er noe klønete å fylle, da det er så liten avstand fra den og opp til bagen - traaaangt! :sur: Men ellers er vognen virkelig helt super og Jacob stortrives i den!!! :tommel:

En annen ting som forøvrig er helt genialt med vognen er insektsnettet! Det er veldig stramt når du fester det og blir ikke slakt eller hengende over vognen liksom, slik at Jacob eller andre bebiser i samme vogn kan ligge trygt ute og sove etter trilletur uten at man skal være redd for at bl.a annet katter kan komme og legge seg oppå babyen! :)

gallery_7814_142_477552.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...også legger jeg ved et par andre bilder, bare fordi jeg fikk lyst! :lol:

(Bildene er slettet...)

gallery_7814_142_264502.jpg

Sover godt på pappas trygge bryst...

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...