AnonymBruker Skrevet 11. mai #21 Skrevet 11. mai Her er det nok 8-åringen som er ivrigst, men 12-åringen hopper en del på trampoline hun også. Anonymkode: 14821...59a
AnonymBruker Skrevet 11. mai #22 Skrevet 11. mai Barn 10 og 13, brukes masse. Vi kjøpte en av god kvalitet fra North til 10k når de var på omtrent samme alder. Forstår at det sikkert føles mye, men jeg tror vi hadde måtte byttet ut den vi har om vi hadde gått for en billigere en med tanke på hvor mye denne blir brukt. Har svært god sprett denne, og er den beste i begge sin vennegjeng. Anonymkode: 333a7...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #23 Skrevet 11. mai Palmemor skrev (2 minutter siden): De to eldste dabba av på slutten av barneskolen. Den yngste er aktiv turner på litt høyere nivå så han bruker den masse. Av den grunn vurderer jeg å legge endel penger i den. Foreløpig har han en fra jula som funker, men han trener mye i hall på ordentlig utstyr og merker stor forskjell på det og den billige vi har. Han har også to ulike airtracker som han bruker mye Vi har også et par air tracker, men de brukes ikke så mye, mest som vannsklie 😅 Tror vi går for en billig modell denne runden så får vi heller bli en erfaring rikere i fremtiden om det blir feil. Anonymkode: 3996b...db7
AnonymBruker Skrevet 11. mai #24 Skrevet 11. mai Vi kvittet oss med våres i fjord og da var yngste her 18. Brukte til å sove på om sommeren og til å trene. Er jo utrolig bra trening å drive på trampoline Anonymkode: b1ae8...b0f
AnonymBruker Skrevet 11. mai #25 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi kvittet oss med våres i fjord og da var yngste her 18. Brukte til å sove på om sommeren og til å trene. Er jo utrolig bra trening å drive på trampoline Anonymkode: b1ae8...b0f Ikke greit å kvitte seg med en trampoline i en fjord. Anonymkode: 9b90f...a6c 3
Palmemor Skrevet 11. mai #26 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har også et par air tracker, men de brukes ikke så mye, mest som vannsklie 😅 Tror vi går for en billig modell denne runden så får vi heller bli en erfaring rikere i fremtiden om det blir feil. Anonymkode: 3996b...db7 Hvis man hopper bare for gøy (som mine to eldste gjorde) så er det nok ikke sååå gøy så lenge. Men siden yngste er aktiv og deltar i konkurranser og slikt så er det gull verdt for han. Aitrackene har jeg tenkt vi kan bruke som vannsklie for det ser så gøy ut, men han var ikke enig
AnonymBruker Skrevet 11. mai #27 Skrevet 11. mai Tror jeg hadde vært for ramlete og ustabil på en trampoline i voksen alder. Husker ikke sist jeg var på en men kan se for meg at det fort kan gå galt. 😭 Anonymkode: aac5a...963
AnonymBruker Skrevet 11. mai #29 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her er det nok 8-åringen som er ivrigst, men 12-åringen hopper en del på trampoline hun også. Anonymkode: 14821...59a Sønnen min på 16 brukte den i fjor med venner. Anonymkode: 2a444...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #30 Skrevet 12. mai Har en 10-åring som elsker den, han i 7.trinn er ikke så mye på den lenger Anonymkode: 8b719...74b
AnonymBruker Skrevet 12. mai #31 Skrevet 12. mai 12 000,-? Vi gikk ikke for de billigste men kvalitet, og den kostet 4-5000,- Anonymkode: b4be9...575
AnonymBruker Skrevet 12. mai #32 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): 12 000,-? Vi gikk ikke for de billigste men kvalitet, og den kostet 4-5000,- Anonymkode: b4be9...575 Hvilken er billig, og med kvalitet mener du? Hverken Jumpking, Berg eller North har trampoliner til den prisen, for større barn. Ikke Jumpmaster heller, men usikker på om de regnes som "kvalitet". Anonymkode: 3996b...db7
AnonymBruker Skrevet 12. mai #33 Skrevet 12. mai Heldigvis så fløy våres i en storm, bye bye. Anonymkode: 4458a...1d8
AnonymBruker Skrevet 13. mai #34 Skrevet 13. mai Det ble europris-trampoline, ungene er kjempefornøyd og foreldrene også (når monteringen var ferdig 😅). Skjønner fortsatt ikke hva problemet er med billigtrampoliner vs svindyre, litt lyd ved hopping bør man tåle når man har barn (eller velger å bo i byggefelt med andre mennesker som kan finne på å få barn). Nå håper jeg den blir brukt daglig, siden jeg i fjor egentlig hadde lyst å være ferdig med trampoline så jeg fikk plenen for meg selv og kunne bli "plengal på fulltid" 😆 Anonymkode: 3996b...db7
AnonymBruker Skrevet 13. mai #35 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 0.09): Har to barn på 4 (gutt) og 7 (jente) og vurderer å kjøpe ny trampoline. Den vi har nå er arvet og holder seg fint, men er litt liten og åpningen i nettingen er gåen. Den er fra Europris og har aldri irritert meg over støy eller lignende. Føler ikke det er verdt å bruke 12000 på en trampoline som kanskje bare er gøy i et par år til, når man kan bruke 4000.. Anonymkode: 3996b...db7 Her er de 10 og 12, og så lenge været er bra nok til det, så er de daglig på trampolinen fra påske til langt ute i september. Så egentlig er det en billig innvestering med tanke hvor mye og lenge de bruker den. Skiftet en gang underveis, for et par år siden. Anonymkode: a12df...3f6
AnonymBruker Skrevet 13. mai #36 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det ble europris-trampoline, ungene er kjempefornøyd og foreldrene også (når monteringen var ferdig 😅). Skjønner fortsatt ikke hva problemet er med billigtrampoliner vs svindyre, litt lyd ved hopping bør man tåle når man har barn (eller velger å bo i byggefelt med andre mennesker som kan finne på å få barn). Nå håper jeg den blir brukt daglig, siden jeg i fjor egentlig hadde lyst å være ferdig med trampoline så jeg fikk plenen for meg selv og kunne bli "plengal på fulltid" 😆 Anonymkode: 3996b...db7 Hatt europris og,varte mange år. Gutten og vennene sa det var bedre sprett i den enn jumpking som ene vennnen hadde. Hadde den største 4.2m. God plass. Kjøpt på salg. Anonymkode: 2a444...c2d
Millimani Skrevet 13. mai #37 Skrevet 13. mai Trampoline har ingen øvre "aldersgrense". Mange bruker den som voksen, og deltar i mesterskap
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå