Gå til innhold

Hvor lenge er trampoline gøy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har to barn på 4 (gutt) og 7 (jente) og vurderer å kjøpe ny trampoline. Den vi har nå er arvet og holder seg fint, men er litt liten og åpningen i nettingen er gåen. Den er fra Europris og har aldri irritert meg over støy eller lignende. Føler ikke det er verdt å bruke 12000 på en trampoline som kanskje bare er gøy i et par år til, når man kan bruke 4000..

Anonymkode: 3996b...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har erfaring med Rusta sine advanced trampoliner? 

Skrevet

Til ungdomsskolen. Da overnatter de på de. 

Anonymkode: 9dcbd...50a

• Liker 9
Skrevet

Ut barneskolen hvertfall. 12.000 ville jeg ikke brukt..

• Liker 3
Skrevet

Både jeg og mannen bruker vår. Det samme gjør tenåringene. God trim, og mye moro.

Anonymkode: e8871...0b6

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

13-åringen og vennene hopper masse her 😊 

Anonymkode: c9649...7c7

• Liker 6
Skrevet

Min 16-åring overnattet masse dager i trampolina ifjor sommer så det å ha trampoline lenge kan være passende.

Anonymkode: 46e82...2a1

• Liker 5
Skrevet

Jeg er i 40-årene og ler ukontrollert av fryd hver gang jeg hopper, så jeg sier; kjør på! 😁

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Mine barn på 9 og 13 bruker den masse🤩

Anonymkode: b8658...c8a

• Liker 1
Skrevet

Mine er 8, 10 og 12 og interessen har bare blitt større fra år til år. Vi må også kjøpe ny. De bruker den daglig. 

Anonymkode: bcb99...ea6

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøpte trampoline på Finn til 2000 kr. Den ble brukt i nesten 8 år og ungdommene likte den like godt som da de var små 😃

Anonymkode: 1d266...7d9

• Liker 1
Skrevet

Barn på 8, 10 og 14. Interessen har ikke dabbet av enda. Er i bruk hver dag, og mye av hun på 14 og vennene hennes. 

Anonymkode: dac4c...f6c

• Liker 2
Skrevet

Det varer lenge! Kjøp En brukt fra jumpking, så får du tak i nye nett, polstringer og annet. Vi har den nest største ovale og den brukes konstant av barna på 6, 10 og 14 - og halve nabolaget.

Anonymkode: 27443...8db

• Liker 1
Skrevet

Når man passerer 60 bør man være litt forsiktig på trampoline 

Anonymkode: 6f2ca...5a6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Til ungdomsskolen. Da overnatter de på de. 

Anonymkode: 9dcbd...50a

De på dem! 

Anonymkode: dd2ed...924

• Liker 1
Skrevet

Vår sto her ut ungdomsskolen mener jeg... Da var den så sliten og i samråd med ungdommen kjøpte vi ikke ny da....

Anonymkode: c7c6d...e0f

Skrevet

Mine eldste er rundt 20 og bruker den fortsatt. De brukte den veldig mye hele ungdomsskolen og noe mindre på vgs.

Anonymkode: 6d36f...eef

• Liker 1
Skrevet

Mine på 10 og 12 år bruker den sjelden. Vi vurderer å droppe det til neste år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har to barn på 4 (gutt) og 7 (jente) og vurderer å kjøpe ny trampoline. Den vi har nå er arvet og holder seg fint, men er litt liten og åpningen i nettingen er gåen. Den er fra Europris og har aldri irritert meg over støy eller lignende. Føler ikke det er verdt å bruke 12000 på en trampoline som kanskje bare er gøy i et par år til, når man kan bruke 4000..

Min på 15 bruker den fortsatt mye med yngre søsken

Anonymkode: 77a33...ed8

• Liker 1
Skrevet

De to eldste dabba av på slutten av barneskolen. Den yngste er aktiv turner på litt høyere nivå så han bruker den masse. Av den grunn vurderer jeg å legge endel penger i den. Foreløpig har han en fra jula som funker, men han trener mye i hall på ordentlig utstyr og merker stor forskjell på det og den billige vi har. Han har også to ulike airtracker som han bruker mye

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...