Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og likevel mener du at de skal melde seg ut av vennegjengen?

Anonymkode: 9c79b...a35

Nei, det er ikke det som er poenget, og heller ikke det jeg spør om.

Anonymkode: ea2cb...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I denne settingen er hun ikke hans eks, hun er hennes venninne. Det skulle foreligget ganske spesielle anledninger for at jeg skulle latt min brors kjærlighetsliv (for ikke å snakke om hans kjærestes følelser) styre mine vennskap, selv om de overlapper.

• Liker 2
Skrevet

Det er kanskje litt rart hun ble sammen med en god kompis av han. Og det er rart kompisen ble sammen med henne. For noen er det slikt man bare ikke gjør. Men så kan en jo ikke bestemme hvordan kjærlighet fungerer. 

Dette er også HELT utenfor din kontroll. De som er invitert, er invitert. Føler du deg ukomfortabel kan du takke nei. Hvem hun er med, selv om du syns det er rart, kan ikke du bestemme. 

Jeg er selv god venn med søsteren til min samboer. Om det skulle bli slutt en gang, hadde vi garantert fortsatt å vært venner, og da hadde jo jeg blitt invitert som en venn etterpå. 

Anonymkode: 012e7...917

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, det er ikke det som er poenget, og heller ikke det jeg spør om.

Jo, du poengterer jo at det er hans venner, at hun burde la dem gå, osv..

Anonymkode: 9c79b...a35

Skrevet
Daria skrev (3 timer siden):

I denne settingen er hun ikke hans eks, hun er hennes venninne. Det skulle foreligget ganske spesielle anledninger for at jeg skulle latt min brors kjærlighetsliv (for ikke å snakke om hans kjærestes følelser) styre mine vennskap, selv om de overlapper.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er kanskje litt rart hun ble sammen med en god kompis av han. Og det er rart kompisen ble sammen med henne. For noen er det slikt man bare ikke gjør. Men så kan en jo ikke bestemme hvordan kjærlighet fungerer. 

Dette er også HELT utenfor din kontroll. De som er invitert, er invitert. Føler du deg ukomfortabel kan du takke nei. Hvem hun er med, selv om du syns det er rart, kan ikke du bestemme. 

Jeg er selv god venn med søsteren til min samboer. Om det skulle bli slutt en gang, hadde vi garantert fortsatt å vært venner, og da hadde jo jeg blitt invitert som en venn etterpå. 

Anonymkode: 012e7...917

Jeg vil bare påpeke at de inviterer hvem de vil, men jeg ville bare høre deres tanker om hva dere ville ha gjort om dere var meg og kjente på de samme følelsene som meg. Det var alt. Det jeg tenker om saken skal selvfølgelig ikke påvirke om de er venninner eller ikke

Skrevet

Jeg hadde ikke laget drama, og gått i baby shower.  

Anonymkode: 4d879...2eb

Skrevet

Jeg tenker at mannen din burde ha kommet over sviket han følte da eksen ble sammen med en felles kompis nå, etter at han ble sammen med deg.

Hadde jeg vært deg, ville jeg faktisk blitt såret over at mannen enda har så sterke følelser ovenfor eksen, at han fremdeles er bitter over at hun ble sammen med en kompis og at andre felles venner ikke gadd å ta del i det dramaet der, men valgte å ikke ta side. Kjipt å være ny dame (deg) da..

Anonymkode: a51dc...580

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...