Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er 17 år gammel. Har uregelmessig mens. Å vet ikke når jeg har eggløsning da jeg ikke følger med på det!jeg hadde samleie for 12 dager siden!

å har murringer nederst i magen. Å ømme bryst. tisser ofte. 
men har tatt Valmed graviditetstest fra europris. Tok nå 14:10. å den var negativ… hadde drukket mye først da. Å tisset en gabg først i dag tidlig…

kan jeg være gravid? Eller kan jeg stole på negativ? Eller er det fortsatt mulighet??

Anonymkode: ceb62...4d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen er det fortsatt. Du må vente minst 14 dager etter samleie om du har uregelmessig mens. Og ta testen på morgenurin:)

Anonymkode: 6dd42...316

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt en mulighet. Vent et par dager å ta en ny. Evt ta en i mirgen tidlig, da er urinen mest konsentrert 

Anonymkode: cba24...677

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Er 17 år gammel. Har uregelmessig mens. Å vet ikke når jeg har eggløsning da jeg ikke følger med på det!jeg hadde samleie for 12 dager siden!

å har murringer nederst i magen. Å ømme bryst. tisser ofte. 
men har tatt Valmed graviditetstest fra europris. Tok nå 14:10. å den var negativ… hadde drukket mye først da. Å tisset en gabg først i dag tidlig…

kan jeg være gravid? Eller kan jeg stole på negativ? Eller er det fortsatt mulighet??

Anonymkode: ceb62...4d8

Hadde dr sex 12 dager siden kan du ta test nå og 4 dager. Om du hadde sex 12 dager siden så kan sperm leve opptil 5 dager inni deg. Så ts test 16-18 dager etter sex

Bruker du ikke kondom eller prevensjon?

AnonymBruker
Skrevet

Det er fortsatt en sjanse for at du er gravid. Du kan ha hatt eggløsning 3-4 dager etter samleie, og blitt gravid. Sæden kan leve inni deg så lenge. Så da kan det potensielt være 8 dager siden eggløsning. Ta en ny test i helga. 

Murringene kan også bety at mensen er på vei. La oss håpe det, du er altfor ung til å få barn! Håper du bruker prevensjon fra nå av.

Anonymkode: 9157a...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Håper du bruker kondom fremover. 

Da slipper man slik panikk

Anonymkode: a73fb...c51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ømme bryster, murringer og ofte tissing kan like fort være mensen som kommer. Ta en test til lørdag med morgen urin så vet du mer sikkert. 

Prevensjon er viktig, husk kondom. Er du i ett fast forhold så ville jeg vurdert hormonell prevensjon også da det ikke er veldig psykisk slitsomt å gå rundt å teste seg og være redd for graviditeter igjen og igjen. For å ikke snakke om hvor belastende det kan være med abort. 

Anonymkode: b1350...b7b

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...