AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Skal prøve ut el tester for første gang og har kjøpt babyplan sine. Noen med erfaring på denne type testing som kan gi meg råd? 😄 når teste, hvor mange ganger daglig, når bør jeg begynne osv Har ustabil syklus 😅 Anonymkode: 056c1...cfb
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Last ned appen Premom. Den har dessverre blitt litt rotete de siste årene, men den har en nyttig fotoscanner. Den scanner testene via kameraet på mobilen og gir deg en t/c ratio og en graf slik at du kan se visuelt når stigningen i lh begynner. Hvis du har opplevd korte sykluser, kunne du f.eks begynt på syklusdag nr 8. Greit å starte litt tidlig sånn at du blir vant til å se hvordan de ser ut. Da blir det lettere å se når en test nærmer seg positiv. Du kan også følge med på utfloden. Når den begynner å se ut som eggehvite kan det hende du nærmer deg eggløsning snart. Da kan du prøve å teste morgen + kveld da mange kvinner får sin lh stigning på kvelden. Anonymkode: 90ff4...d2d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 16.41): Last ned appen Premom. Den har dessverre blitt litt rotete de siste årene, men den har en nyttig fotoscanner. Den scanner testene via kameraet på mobilen og gir deg en t/c ratio og en graf slik at du kan se visuelt når stigningen i lh begynner. Hvis du har opplevd korte sykluser, kunne du f.eks begynt på syklusdag nr 8. Greit å starte litt tidlig sånn at du blir vant til å se hvordan de ser ut. Da blir det lettere å se når en test nærmer seg positiv. Du kan også følge med på utfloden. Når den begynner å se ut som eggehvite kan det hende du nærmer deg eggløsning snart. Da kan du prøve å teste morgen + kveld da mange kvinner får sin lh stigning på kvelden. Anonymkode: 90ff4...d2d Tusen takk for godt og informativt svar! 😄 har testet daglig siden syklusdag 11. Enten tester jeg feil eller så er dette nok en lang syklus (ammer enda en del), men fikk svake tester helt til forrigårs. Da viste premom appen 0.28 og 0.41 (tørket). Dagen etterpå var testene svakere. Forstår ingenting 😅 Igår hadde jeg litt murringer og øm på ene siden, men svake tester. Tok midt på dagen og i 18 tiden. Bruker nå rfsu sine Anonymkode: 056c1...cfb
mommyaka Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for godt og informativt svar! 😄 har testet daglig siden syklusdag 11. Enten tester jeg feil eller så er dette nok en lang syklus (ammer enda en del), men fikk svake tester helt til forrigårs. Da viste premom appen 0.28 og 0.41 (tørket). Dagen etterpå var testene svakere. Forstår ingenting 😅 Igår hadde jeg litt murringer og øm på ene siden, men svake tester. Tok midt på dagen og i 18 tiden. Bruker nå rfsu sine Anonymkode: 056c1...cfb Har du pcos?
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden mommyaka skrev (40 minutter siden): Har du pcos? Nei ammer. Har stabil syklus ellers på 30-31 dager Anonymkode: 056c1...cfb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå