Gå til innhold

Syden alene med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker jeg vil holde meg under 50.000. Jeg er jo litt sent ute, men ser og at det er en del sånn restplasser og "siste rom", der prisene er lavere enn andre tidspunkt.

Anonymkode: 51363...2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker jeg vil holde meg under 50.000. Jeg er jo litt sent ute, men ser og at det er en del sånn restplasser og "siste rom", der prisene er lavere enn andre tidspunkt.

Oi ja da har du godt budsjett xD mitt er 25, men vi reiser tidlig juni så kjøper jeg 2-3 dager før bestemt avreise dato . Da får jeg det til 17-19000 . Sånn bestiller jeg alltid turene mine 🤭

Skrevet
Yuvia skrev (Akkurat nå):

Oi ja da har du godt budsjett xD mitt er 25, men vi reiser tidlig juni så kjøper jeg 2-3 dager før bestemt avreise dato . Da får jeg det til 17-19000 . Sånn bestiller jeg alltid turene mine 🤭

Det er jo egentlig en veldig god løsning. Du finner noen hotell du tenker er bra og har is i magen, da? Det er jo ingen grunn til å betale mer når det går an. Kanskje jeg skal prøve meg og.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er jo egentlig en veldig god løsning. Du finner noen hotell du tenker er bra og har is i magen, da? Det er jo ingen grunn til å betale mer når det går an. Kanskje jeg skal prøve meg og.

Ja jeg sjekker veldig ofte at rommene ikke har «to siste» etc på de også er jeg fleksibel på hvor jeg vil: har 6 hotell som er veldig aktuelle . Disse er 40-60 tusen i høysesong så må ha is i magen da når man også vil ha litt luksus 🤭

Skrevet

Dropp all inclusive, det er ikke bra.

bamseklubb hadde jeg også droppet, hadde aldri levert mine der uansett og tenker man fint klarer seg uten. Jeg ville valgt basseng med skoler men det er fordi jeg vet mine liker det 

Anonymkode: 5c4fd...a45

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kunne gjerne vært postet på reiseliv og, men jeg ønsker i utgangspunktet tips fra andre med erfaring med barn.

Jeg tenker å bestille en uke til sydligere strøk i sommer, jeg er alene med barn, så vil det skal bli en hyggelig ferie for alle. Jeg lurer på om folk har noen gode råd ang et par ting.

1. Hotelltype. Er det greit med et litt mindre hotell nærme stranden, med barnebasseng og lekeplass og slikt. Eller bør vi gå for et typisk familiehotell med sklier i bassenget, barneklubb og underholdning?

2. Måltidsplan. Er det greit uten noe mat inkludert? Eller er det mest behagelig for meg som forelder at vi har all inklusive, da vil også totalprisen være mer forutsigbar, men gjerne høyere enn nødvendig. Finner jo også halvpensjon, kan det være et greit alternativ?

Jeg har funnet ulike reiser som passer budsjettet med ulik standard, alt fra familiehotell med barneklubb til roligere steder.

1. Jeg ville absolutt anbefalt et barnevennlig familiehotell. I vår erfaring er det gull verdt med Lollo & Bernie, miniklubb, lekeplass, mange slike hotell har et bittelite "badeland", sklier, show/minidisco på kvelden osv. osv. Alt er tilrettelagt og barna våre elsker det.

2. Vi har forsøkt både kun frokost, halvpensjon, og all inclusive. All inclusive er desidert billigst! Det er dyrt å kjøpe mat på matbutikkene som ligger i hotellstrøk, og is og drikke koster mye, så for oss har det blitt billigere med all inclusive. De stedene vi har vært har det stort sett vært god mat på all inclusive.

Anonymkode: 62e56...1d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...