Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var venner… Han ville mere og overtalte meg. Vi innleda et hemmelig forhold. Jeg fikk følelser for han - sterke følelser. 
Så kom x’en hans tilbake… 

Over natta var de sammen igjen. Han sa at han måtte prøve, men fortsatt har følelser for meg. Når vi er sammen gir han meg små kjærtegn i smug. 
Nå - et år etterpå er de fortsatt sammen. Han føler det samme for meg og jeg for han, men jeg vil ikke late som lenger. Vil fortelle hele verden hva jeg føler for han…

Anonymkode: 1765b...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har valgt henne, men har deg gående på gress på sidelinja. Hvorfor godtar du det?

• Liker 26
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Fortell verden hva du føler! Gjør det som er riktig for deg.

Anonymkode: 42228...7e0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo ikke noe å ha på. Har litt selvrespekt og kutt han ut. Om han skulle velge deg igjen, så vil han jo være utro. Han viser og forteller deg med store bokstaver, at du aldri kan stole på han.

Kom deg videre. Her er gresset 100% grønnere på andre siden. 

Anonymkode: da09c...4c7

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld men du burde finne en annen. For din egen del og litt for å vise han hva han gikk glipp av. 

Anonymkode: 16c57...12c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en slem mann! Han har valgt ex’en, men han jobber hardt for å holde deg varm.

Dette er ikke kjærlighet, selv om det føles slik. Dette er et hekt. Beklager å si det, du er nok overbevist at det er ekte. Les Sissel gran sin bok om hekt, så forstår du.

Du må unngå å være i nærheten av han, så du ikke forer fantasien din.

Anonymkode: d815e...c62

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han føler det samme for meg og jeg for han

Nei, han gjør ikke det. Han valgte henne, men holder deg på gress i tilfelle hun gjør det slutt. Han føler mest for henne og han er sammen med henne.

Du bør velge å gå videre. 

Anonymkode: f2a76...e82

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han føler det samme for meg og jeg for han

Så du føler også at han er en grei nr 2 å ha i bakhånd? Da bør det være enkelt å gå videre.

Anonymkode: 8bab9...001

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi var venner… Han ville mere og overtalte meg. Vi innleda et hemmelig forhold. Jeg fikk følelser for han - sterke følelser. 

Over natta var de sammen igjen. Han sa at han måtte prøve, men fortsatt har følelser for meg. Når vi er sammen gir han meg små kjærtegn i smug. 
Nå - et år etterpå er de fortsatt sammen. Han føler det samme for meg og jeg for han, men jeg vil ikke late som lenger. Vil fortelle hele verden hva jeg føler for han…

Hadde han hatt riktige følelser for deg hadde han vært sammen med deg, ikke eksen. Han tafser på deg fordi det er genialt for han å få i pose og sekk, en kjæreste og ei på si. Dette kommer aldri til å ende bra for deg, med mindre du gir beskjed om at dere er ferdige med å tulle.

Anonymkode: d15af...caa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har ikke respekt for hverken deg eller henne.

Men du kan velge å vise respekt for deg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han elsker deg ikke, han bruker deg. Ellers hadde han gått fra hun andre for lenge siden. Gå din veg og ikke se deg tilbake! 

(Og jeg hadde unngått å fortelle verden at jeg var en idiot i et helt år, selv om det kan være en form for katarsis, eller hva det heter). 

Anonymkode: fd698...b76

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er dere ca? 

Anonymkode: eee5d...87d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 6.17):

At du gidder å ha noe som helst med han å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette trolling?

Jeg har virkelig problemer med å ta seriøst at TS, etter at kjæresten tok tilbake eksen over natta, fremdeles tror at fyren har følelser for henne.

Han ville aldri tatt tilbake eksen straks hun meldte seg, hvis han hadde følelser for deg.

Nå har det visstnok gått et år, de er fortsatt sammen. Dette her er så enkel matte som det går an.

Anonymkode: dd99b...519

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han føler ikke det samme for deg som du gjør for han - for han vil jo ikke fortelle verden hva han føler for deg! Han vil holde det hemmelig, fordi han har mer følelser for en annen. Mye mer. 

Anonymkode: 89f00...7d0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...