Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Støtter det med å ikke kle seg som et flagg, men jeg tror likevel en hvit blazer eller lignende kunne vært fint til. Jeg har selv brukt lignende blå kjoler på 17. mai, og da har jeg såvidt jeg husker hatt en hvit jakke over. 

Anonymkode: afce8...73d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2026 den 19.20):

Nitrist? Synes den er veldig pen. Men usikker på om den passer anledningen bare..

TS

Anonymkode: de130...712

Helt fint med et hvitt bolero, et rødt skjerf, en mai sløyfe eller annet som gir den et løft. Gå i den og føl deg vel, det er en fin kjole 

Anonymkode: f1734...352

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er fin.. til begravelse.. 

Anonymkode: 5d441...e25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2026 den 20.00):

Hva slags jakke? Cardigan blir ikke varmt nok.

TS

olajakke`?

Anonymkode: 47eab...f90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2026 den 10.02):

Siden det ser ut til å bli kjølig over det ganske land, så hadde jeg prøvd flere alternativer (og sett hvem som var best)

Enten en skjorte inni (om det ikke blir pent, forkast). Eller en pologenser, om du har en farge du synes går til kjolen. (også forkast om du ikke synes det blir pent).

Noe jeg absolutt hadde brukt, er en ullsinglet (den varmer jo, og er ikke synlig i en ermeløs kjole)

Har du en blazer (eller mulighet til å låne?) Det tror jeg hadde blitt fint.

Når du skal være ute, bruk en kåpe om du har (eller har mulighet til å låne). Eller så bruker du den peneste jakken du har ❤️ 

Ps, jeg hadde også prøvd på et belte. Noen ganger blir det flott på sånne kjoler, andre ganger ikke. Det er jo bare å prøve, det koster ingenting 🙂 Om du har/finner en blazer du vil bruke, så prøve beltet utenpå blazeren. Det gir det litt ekstra "edge", som det heter på norsk 😄 

Kos deg på søttende mai 🥰 Synes kjolen er kjempefin!

Anonymkode: 394f4...2b8

Har svart blazer og svart kåpe, men det passer vel ikke til mørkeblå kjole?

Belte passer ikke på meg. Denne kjolen sitter litt løst i livet på en måte som kamuflerer at jeg har litt mage. Belte fremhever magen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2026 den 22.13):

Den er fin.. til begravelse.. 

Anonymkode: 5d441...e25

Bruker vel ikke lang kjole til begravelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har svart blazer og svart kåpe, men det passer vel ikke til mørkeblå kjole?

Belte passer ikke på meg. Denne kjolen sitter litt løst i livet på en måte som kamuflerer at jeg har litt mage. Belte fremhever magen..

Skjønner (beltet). Svart og mørkeblått går fint. Det er mange som "kun" har sort tøy av vinterjakker, så du blir ikke alene om det i morgen, når været er så kaldt. ❤️ (Hadde du hatt noe lysere /mer vårlig, så kunne du selvfølgelig brukt det.)  

Anonymkode: 394f4...2b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...