Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvordan style den, eventuelt?

file_000000005c8c71f8abe83cd24b155f90.png

Anonymkode: de130...712

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den var fin 😊 Kan ha en hvit eller rød jakke/cardiagan til og rød veske, sko og leppestift. Husk 17.mai-nål. 😊

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Den er dyster, men så lenge du spriter opp tilbehøret så fungerer det. Knall røde sko. Knall rød leppestift. Hvit, pen jakke. Og nål.

• Liker 3
Skrevet

Ja men den var nitrist 

Anonymkode: 8cce7...0ff

• Liker 3
Skrevet

Er ikke akkurat noen rød lebestift-type.. går det bra uten?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja men den var nitrist 

Nitrist? Synes den er veldig pen. Men usikker på om den passer anledningen bare..

TS

Skrevet

Denne kan du definitivt bruke, veldig fin 🥰

Anonymkode: 394f4...2b8

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ingen regler for 17. mai. Denne var enkel, men fin. Selvsagt kan du ha denne! Det er ikke meldt så varmt vær, så ville hatt en jakke over om dere skal være mye ute. 

Anonymkode: 19741...312

• Liker 4
Skrevet

Den var fin, og du trenger ikke rød lebestift. Men er fint med rødt tilbehør til.

Anonymkode: 058be...e07

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja men den var nitrist 

Kunne ikke vært mer uenig med deg..

Anonymkode: addc1...30b

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke kle deg som et flagg…

Anonymkode: 10dba...a6f

• Liker 2
Skrevet

Den var fin, og du trenger ikke rød lebestift. Men er fint med rødt tilbehør til.

Anonymkode: 058be...e07

Er jo rødt i 17.mai-sløyfen. Jeg bruker ikke/kler ikke/liker ikke så godt rødt, bortsett fra mer vinrødt og burgunder. Og det passer jo ikke til 17.mai...

TS

Skrevet

Nei? Tenkte jeg kunne bruke noen av fargene i flagget. Som blått (selv om denne kjolen er litt mørkere enn flagget) og hvitt. Og så litt rødt i 17.mai-sløyfa da.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er ingen regler for 17. mai. Denne var enkel, men fin. Selvsagt kan du ha denne! Det er ikke meldt så varmt vær, så ville hatt en jakke over om dere skal være mye ute. 

Anonymkode: 19741...312

Hva slags jakke? Cardigan blir ikke varmt nok.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er ikke akkurat noen rød lebestift-type.. går det bra uten?

TS

Jeg er heller ikke det, og hadde droppet rød leppestift selv om jeg anbefalte deg det 😊 Ta på deg noe du føler deg vel med. En fin leppebalsam med litt skimmer i, eller gloss er også helt innenfor. Personlig er min go to en helt enkel leppebalsam, uten skimmer, men ser helt ok ut. Slipper å tenke på linjer eller avsmitting heller, og 17.mai er en lang dag, så kjør på med det du føler deg vel med 😊 Og jeg står for at jeg synes kjolen var både fin og klassisk, og passende for 17.mai 😊

• Liker 2
Skrevet

Ja, men den er jo ganske enkel så da syns jeg du skal gjøre litt ekstra ut av å bruke smykke, ringer, øredobber og armbånd, eventuelt et silkeskjerf i halsen i stedet for smykke. Kan fint også fikse håret litt mer enn vanlig. 

Anonymkode: 09bb1...8e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2026 den 19.32):

Enig. Kjolen er fin, men ville ikke hatt hvitt og rødt tilbehør, er ikke valgkamp i USA heller. 

Anonymkode: 8c50a...ab3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2026 den 20.00):

Hva slags jakke? Cardigan blir ikke varmt nok.

TS

Siden det ser ut til å bli kjølig over det ganske land, så hadde jeg prøvd flere alternativer (og sett hvem som var best)

Enten en skjorte inni (om det ikke blir pent, forkast). Eller en pologenser, om du har en farge du synes går til kjolen. (også forkast om du ikke synes det blir pent).

Noe jeg absolutt hadde brukt, er en ullsinglet (den varmer jo, og er ikke synlig i en ermeløs kjole)

Har du en blazer (eller mulighet til å låne?) Det tror jeg hadde blitt fint.

Når du skal være ute, bruk en kåpe om du har (eller har mulighet til å låne). Eller så bruker du den peneste jakken du har ❤️ 

Ps, jeg hadde også prøvd på et belte. Noen ganger blir det flott på sånne kjoler, andre ganger ikke. Det er jo bare å prøve, det koster ingenting 🙂 Om du har/finner en blazer du vil bruke, så prøve beltet utenpå blazeren. Det gir det litt ekstra "edge", som det heter på norsk 😄 

Kos deg på søttende mai 🥰 Synes kjolen er kjempefin!

Anonymkode: 394f4...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen kan fint brukes. Men folk må slutte med disse tipsene som en skal gå rundt som et vandrende flagg. 

Anonymkode: 3ed9d...501

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...