Gjest Miss.Chanel Skrevet 11. april 2006 #1 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) tenkte å ha en tråd der vi kan skrive inn fine ting vi finner på nett og da kan tipse andre om, som f.eks sengehimmel, lakener, søte sengesett og alt det andre! Endret 26. april 2006 av Fru.Magda :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfri Skrevet 12. april 2006 #2 Del Skrevet 12. april 2006 en lur idè fru.magda ...men jeg har ikke begynt å tenke på sånt enda... skal følge med her da om det dukker opp noe jeg vil ha til bebisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 12. april 2006 #3 Del Skrevet 12. april 2006 jeg tenker mest på vogn og skal ha denne: www.emmaljunga.no den som heter duo smart, skal ha soft pink eller sport beige, så fort jeg vet kjønnet skal en av de bestilles! det er nemlig 8-10 ukers leveringstid har jeg hørt! om noen vet om søte sengekapper og himler gi pip her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 15. april 2006 #4 Del Skrevet 15. april 2006 http://www.babydan.dk/page467.aspx fine ting, blandt annet den tykke kanten å ha oppi senga. heter indsats. velg i mange stoffer å trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. april 2006 #5 Del Skrevet 25. april 2006 denne tenker jeg det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. april 2006 #6 Del Skrevet 25. april 2006 Vi har lyst på denne indiske vuggen, vi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 2. mai 2006 #7 Del Skrevet 2. mai 2006 hva med den Leandervuggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå