AnonymBruker Skrevet 9. mai #21 Skrevet 9. mai Gikk fra rikelig blødning i 5-7 dager, til beskjeden blødning i 2 dager i 36-37 års alderen. Vært infertil siden. Anonymkode: 31cca...113
AnonymBruker Skrevet 9. mai #22 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: acb7e...2fa Jeg får vondt hver gang jeg får eggløsning,vondt i magen,vondt i hodet,vondt når jeg sitter,og kjenner at eggstokkene blir større,og det får jeg ikke lenger. Anonymkode: b6bac...ceb
AnonymBruker Skrevet 10. mai #23 Skrevet 10. mai Men obs, også lett å bli gravid i perimenopausen om man er uforsiktig! Så ta en test om du er seksuelt aktiv. Siden syklusen kan bli skikkelig ustabil kan eggløsning forsatt skje når man ikke venter det osv. mange har gått på den smellen der… Anonymkode: 2b085...7c0
AnonymBruker Skrevet 10. mai #24 Skrevet 10. mai For min del først enormt mye, og helt på slutten et par små blødninger. Eneste gangen det kunne stoppes med bare bind. Anonymkode: 64857...861
AnonymBruker Skrevet 10. mai #25 Skrevet 10. mai Er 49, de siste årene har jeg blødd mye mer enn før, tar piller for å begrense mengden. Etter jul har syklusen min vært nede i 20 dager, og blør i 14 dager av gangen. Helt jævlig. Har nå vært hos gyn for å forsøke å endre på det. Anonymkode: 2cbeb...0c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå