Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte cozyfix etter en stund og angret så på at jeg ikke hadde den helt fra starten! Skulle jeg hatt en til så hadde jeg lett kjøpt det før fødsel og hatt med på sykehuset. Du får dem billig brukt, bare vask trekket :) 

Anonymkode: 585ec...c83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde akutt ks og endte opp med unormalt mye smerter i ettertid. Uten cozyfix, som jeg kjøpte billig på finn, tror jeg ikke at jeg hadde fått til amming. Helt oppriktig. Hadde også den store gravidputa til bbhugme, den funka ikke på noen måte som ammepute. Altfor stor og uhåndterlig, og stor glipe mellom meg og barnet. Men jeg kjøpte den lille ammeputa til bbhugme etter at barnet var blitt litt større og ikke passa cozyfix lenger, og den likte jeg godt som en pute to. Med barn nummer to så brukte jeg cosyfix i starten, men slutta raskere med ammepute enn jeg gjorde med førstemann. 

Anonymkode: 2f320...7a5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min svigerinne hadde bbhugme puta, den lange «larva», men hun sier den ble så ujevn, med tanke på at de kulene flytter seg og klumper seg fort i en ende osv. 

Hun endte med å kjøpe lik ammepute de hadde på barsel på føden, og hun får ikke roset den nok: 

IMG_3693.jpeg

Anonymkode: 8e67b...65b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 under 2 og har fullammet begge. Hadde aldri klart meg uten ammepute. Den er fantastisk spør du meg ☺️

Anonymkode: edccf...334

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å bruke bbhug me med første og fikk det ikke til. Kjøpte Cozyfix (brukt) med nr 2 og det var en helt annen verden. Solgte den for nesten det samme igjen også. 

Anonymkode: 71909...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Cozyfix reddet ammingen for min del, men helt tullete å kjøpe ny. Jeg kjøpte min brukt for 300,-. Da kan man evt selge den igjen til samme sum om det ikke faller i smak, eller om amming ikke funker 🥰

Anonymkode: 35fc4...b8f

Skrevet

Hvorfor kjøpe? Jeg fikk gratis via Facebook av en bekjent. Helt sikkert noen som gir bort på Finn også

Anonymkode: d11d7...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...