Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dude.

Serr!?!?!

DU hadde det bedre når HUN ryddet FØR dere fikk barn!

Voks opp!!! Det er ingen undskyldning at du jobber til 16 og da er fritatt fra å rydde, vaske, lage middag og være en MANN, PAPPA og GOD EKTEMANN.

Hun STUDERER og JOBBER og TAR SEG AV DET MESTE mht ungen.

Fortsett som du gjør så ender du fort opp alene.

Skilte meg fra en som som deg.

Udugelig partner.

Anonymkode: 32808...4bc

Bra. Sånne drittsekker fortjener ikke forhold! ❤️

Anonymkode: 9aacc...4dd

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor skal de bestandig se ut som et katalog hjem? Falsk fasade. Bedre å bruke mer tid med barna.

Anonymkode: 9aacc...4dd

Det er vel neppe snakk om å ha et plettfritt hjem, men en viss orden for at ikke alt skal flyte.

Jeg er ikke særlig ryddig av meg og måtte virkelig ta med sammen for å rydde opp. Jeg merker at jeg får det betraktelig bedre mentalt av å ha det relativt ryddig rundt meg. Når alt flyter fører det til merarbeid, man finner ikke husnøkelen, leter etter mobilen i 20 min når man allerede er for sent ute, kjøper inn mat man allerede har i kjøleskapet +++.

Mistenker at jeg også har en diagnose og for å ha det best mulig og ikke bli overveldet må det være litt ryddig rundt meg. Jeg snakker ikke om helt tom kjøkkenbenk og nyvaskede vinduer.

Ts: kan det være aktuelt med vaskehjelp et par ganger i måneden? Ellers ville jeg jobbet med å kvitte meg med mest mulig ting og ja faste plasser til ALT.

Anonymkode: ca739...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...