Langline Skrevet 15. mai #61 Skrevet 15. mai Utgangspunktet for tråden er det enkle spørsmålet; «Er det et kompliment at en mann fantaserer om deg?» Spørsmålet er stilt helt uten at kontekst er klarlagt. Jeg var tidlig ute og meldte at ja, jeg ville tatt det som et kompliment. Utgangspunktet mitt er basert på erfaringen at de aller fleste menn er oppegående nok til først å si noe sånn til meg etter at en eller annen relasjon er etablert. Når det er sagt så tåler jeg også å høre dette på en litt plump måte. Såpass robust må en være som kvinne. Kommentaren du reagerte på handlet om flørt, og der synes jeg at mange har blitt pripne, skvetne eller selvhøytidelige og dermed går glipp av både energiboost, humor og lekenhet.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #62 Skrevet 15. mai Ja, ville betraktes som et kompliment. Men om det er et behagelig et - vel, det er slettes ikke sikkert. Anonymkode: 0d396...a45
Snok1 Skrevet 15. mai #63 Skrevet 15. mai Langline skrev (50 minutter siden): Utgangspunktet for tråden er det enkle spørsmålet; «Er det et kompliment at en mann fantaserer om deg?» Spørsmålet er stilt helt uten at kontekst er klarlagt. Jeg var tidlig ute og meldte at ja, jeg ville tatt det som et kompliment. Igjen helt enig med deg. Implisitt ligger forbeholdet som også @Katten.2.0tar. Folk som ut av intet forteller at de har seksuelle fantasier om en flørter jo ikke. Det er en total mangel på folkeskikk og generell kode. Da er vi over i et annet landskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå